لوازم خانگی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/1 04:34:09

برند هایسنس از تنوع بی نظری در محصولات خود برخوردار است. اگر علاقه مند به خرید اقساطی یا نقدی لوازم خانگی هایسنس هستید، به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


لوازم خانگی هایسنس


شرکت موفق هایسنس 

شرکت هایسنس در سال 1969 در کشور چین شروع به فعالیت کرده است. امروزه برند هایسنس جز یکی از موفق ترین و محبوب ترین برندهای کشور چین به شمار می آید. محبوبیت برند هایسنس به قدری زیاد است که در بیش از 13 کشور جهان کارخانه تولیدی دارد و بیش از 40 کشور دنیا دارای نمایندگی شرکت هایسنس می باشد.

 شاید در نظر اول حس خوبی به برند هایسنس نداشته باشید به این علت که یک شرکت چینی است، ولی این گونه نیست. برندهای اروپایی به طور معمول در چین مونتاژ می شوند و به ایران ارسال می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. برند هایسنس مونتاژ هیچ برندی نیست، بلکه یک شرکت مستقل و دارای اصالت است که شما به راحتی می توانید لوازم خانگی هایسنس را با اعتماد کامل خریداری کنید. 

معرفی لوازم خانگی هایسنس 

شرکت هایسنس به شکل یک کارگاه بسیار کوچک تولید رادیو شروع به فعالیت کرده است و امروزه تبدیل به یک شرکت چندین میلیاردی در جهان شده است که بیشتر از 60000 کارمند دارد. شرکت هایسنس یکی از پیشرفته ترین شرکت های جهان در زمینه طراحی و تولید تلویزیون هایی با نمایشگر صفحه تخت، تجهیزات مخابراتی و لوازم خانگی می باشد و به همین علت از طرف سازمان مصرف کنندگان لوازم خانگی در رتبه 10 ام جهانی قرار گرفته است. لوازم خانگی هایسنس دارای تنوع بی نظیری است که در این مقاله سعی داریم که تمامی لوازم خانکی هایسنس را به شما معرفی کنیم. لیست لوازم خانگی هایسنس به شرح زیر می باشد:

_ یخچال فریزر ( ساید باید ساید)
_ تلویزیون
_ ماشین لباسشویی
_ تهویه مطبوع 

انواع تهویه مطبوع 

شرکت هایسنس دارای انواع مختلفی از تهویه مطبوع می باشد. تهویه مطبوع برند هایسنس دارای دو نوع مختلف است. تهویه مطبوع خانگی و صنعتی که انواع مختلفی دارند. انواع تهویه هوای خانگی شامل: اسپلیت اینورتر سرد و گرم با کمپرسور روتاری، اسپلیت سرد و گرم با کمپرسور روتاری و ایستاده سرد و گرم می باشد. تهویه مطبوع صنعتی هایسنس نیز شامل: فن کویل های سقفی توکار کانالی، VRF، Cassette اینورتر و Duct اینورتر می باشد. همان طور که مطالعه کردید، شرکت هایسنس در طراحی و تولید تلویزیون تهویه هوا مطبوع دارای تنوع و کیفیت بالای است که قدرت انتخاب را برای شما آسان تر کرده است. 

نمایندگی پس از فروش لوازم خانگی هایسنس 

شرکت هایسنس خوشبختانه در ایران دارای نمایندگی های بسیاری است که خدمات پس از فروش ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. به طور مثال زمانی که شما تهویه هوای مطبوع خانگی هایسنس را خریداری می کنید، 5 سال ضمانت کمپرسور دریافت می کنید به همراه 18 ماه ضمانت قطعات که ویژگی بسیار فوق العاده ای برای خدمات پس از فروش می باشد. در ضمن تهویه هوای مطبوع هایسنس قابلیت کار کردن در دمای 50 درجه را نیز دارد و هموطنانی که در جنوب کشور زندگی می کنند، می توانند بدون هیچ نگرانی تهویه هوای مطبوع هایسنس را خریداری کنند. 

خرید آنلاین لوازم خانگی هایسنس 

اگر شما در شهری زندگی می کنید که نمایندگی هایسنس در آن شعبه ندارد، اگر تمایل به خرید لوازم خانگی هایسنس دارید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می توانید با شرایط اقساطی لوازم خانگی هایسنس را به صورت آنلاین از وبسایت قسطی کلاب خریداری کنید و درب منزل کالای خریداری شده را تحویل بگیرید.

 وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگ ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شرایط اقساطی در وبسایت قسطی کلاب به صورت اقساطی 3 تا 12 ماهه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در صورت لزوم با کادر مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لوازم خانگی جی پلاس

فروش قسطی لوازم خانگی جی پلاس
برند جی پلاس جز موفق‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...

خرید اقساطی تلویزیون شهاب

خرید اقساطی تلویزیون شهاب
در دنیای امروزی، تلویزیون یک وسیله بی جایگزینی است و همه ی ما در طول روز، بسیاری از زمان خود را با آن سپری می کنیم. شهاب، یک شرکت ایرانی ...