فروشگاه اینترنتی موبایل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:59:50

در دنیای دیجیتال امروز موبایل به یک جزء جدایی ناپذیر از افراد مختلف تبدیل شده است. به دلیل میزان استفاده بالای موبایل ها این محصول باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که نتیجتاً موجب افزایش قیمت ان می شود. برای خرید اقساطی انواع موبایل به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی موبایل اقساطی

فروش قسطی موبایل در قسطی کلاب

امروزه با دیجیتالی شدن جنبه های مختلف زندگی در سطح جهان، کالاهای دیجیتال نیز به یک نیاز اساسی در زندگی هر فرد تبدیل شده اند. همان طور که می دانید در کشور ما در ماه های اخیر قیمت ارز به صورت ناگهانی بالا رفت و در نتیجه ان قیمت کالاهای وارداتی مانند موبایل نیز افزایش یافت.

در این شرایط امکان خرید اقساطی کالای دیجیتال که در قسطی کلاب ارائه می‌ شود می تواند فرصت خوبی برای کاربران این فروشگاه اینترنتی باشد. شایان ذکر است که تمام کالا های دیجیتال مانند موبایل قسطی شامل این طرح می شوند.

قیمت بالای موبایل قسطی باعث می شود که کاربران دقت بیشتری در هنگام خرید این محصول به خرج دهند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. به خصوص که با امکان خرید قسطی از قسطی کلاب کاربران می توانند با خیالی آسوده از جانب قیمت، موبایل قسطی مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

کاربران برای اینکه بتوانند انتخاب درستی داشته باشند باید مشخصات موبایل های اقساطی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و محصولی متناسب با نیاز خود را خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی  موبایل اقساطی قسطی کلاب این امکان را در بخش کالای دیجیتال خود در اختیار کاربران خود قرار داده است.

در بخش کالای دیجیتال اقساطی سایت قسطی کلاب، انواع موبایل اقساطی با طیف گسترده ای از مدل ها و قیمت ها ارائه شده است. در میان موبایل های اقساطی این فروشگاه اینترنتی برند هایی چون سامسونگ، شیائومی، اپل و ... را شامل می شوند.

نکته ی جالبی که در رابطه با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب وجود دارد این است که اگر یک محصولی در بازار وجود داشت و شما نتوانستید آن را در میان موبایل های اقساطی موجود پیدا کنید، با مراجعه به بخش سفارش کالای ناموجود سایت قسطی کلاب می توانید آن را سفارش دهید.

با وجود طرح فروش اقساطی کالای دیجیتال که توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب ارائه می شود، کاربران می توانند کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری نمایند و هزینه آن را به تدریج پرداخت کنند و به این ترتیب بتوانند با تحمل کمترین فشار مالی بهترین کالاهای موجود در بازار را داشته باشند.

شرایط خرید اقساطی کالای دیجیتال از قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی از سال ۱۳۹۷ با هدف کمک به هم وطنان خود در شرایط اقتصادی سخت موجود، اقدام به فروش قسطی انواع کالاها کرده است. با این که مدت زیادی از راه اندازی این فروشگاه اینترنتی نمی گذرد، اما این فروشگاه با عملکرد خوب خود در این مدت کوتاه توانسته است که رضایت مشتریان زیادی را به دست آورد.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

نکته جالب توجه دیگری که در رابطه با فروش قسطی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب وجود دارد این است که اگر شما شغل و درآمد ثابت داشته باشید و بتوانید فیش حقوقی به قسطی کلاب ارائه دهید، دیگر لازم نیست که برای قسط های خود چک بدهید و تنها ارائه سفته برای ضمانت کافی است.

در غیر این صورت اگر شغل شما آزاد باشد، باید به ازای هر قسط خود یک فقره چک به عنوان ضمانت به قسطی کلاب تحویل دهید.

در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با شرایط فروش قسطی می توانید به بخش «سوال دارید؟» موجود در صفحه اصلی سایات قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل نوکیا

فروش اقساطی موبایل نوکیا
امروزه با توجه به وجود تنوع بسیار بالا در میان کالاهای دیجیتال، فروش موبایل نوکیا اقساطی یک راهکار ویژه برای دسترسی به کالای باکیفیت در سریع....

خرید اقساطی گوشی پوکو m3

خرید اقساطی گوشی پوکو m3
شرکت شیائومی یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات را برای مشتریان خود تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی پوکو m3 به...