تبلت مایکروسافت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/25 22:42:40

تبلت ها یک تکنولوژی پیشرفته در دنیای دیجیتال است که کاربرد زیادی برای افراد مختلف دارند و مایکروسافت یک تولید کننده و طراح مطرح در زمینه تولید کالای دیجیتال است. برای خرید تبلت مایکروسافت به صورت قسطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تبلت مایکروسافت قسطی


خرید اقساطی تبلت مایکروسافت

خرید تبلت مایکروسافت قسطی، انتخابی هوشمندانه و اقتصادی برای ان دسته از افراد است که می خواهند با تهیه کالای دیجیتال مورد نظرشان، دچار فشار اقتصادی سنگین و متحمل هزینه های بالای یکباره نشوند.

تبلت ها دارای انواع متعدد و گوناگونی هستند که شما می توانید بنا به نیاز و خواسته خود به سراغ آن ها بروید. رایج ترین انواع تبلت های موجود در بازار عبارت اند از :
-تبلت ویندوزی
-گوشی تبلت
-تبلت هیبریدی
-تبلت دانش آموزی
-تبلت صنعتی

محدوده قیمت تبلت مایکروسافت 

رنج و بازه قیمتی این محصولات به صورت نقدی بین 7.5 میلیون تومان تا 22 میلیون تومان ( برای مدل های ارائه شده ی جدید ) بسته به ویژگی ها، قابلیت ها و زمان ارائه می باشد.

سیستم عامل تبلت های مایکروسافت 

بیشتر محصولات عرضه شده در دسته تبلت مایکروسافت قسطی، توسط ویندوز 10 و مابقی توسط ویندوز 8.1 پشتیبانی و ساپورت می شوند و دارا طراحی های خاص و منحصر به فرد می باشند.

مزیت های تبلت های مایکروسافت 

•محیط این دستگاه ها کاملا کاربر پسند می باشد و در صورت خرید تبلت مایکروسافت قسطی، دچار مشکلات یادگیری و کاربری با آن نمی شوید.
•یکی دیگر از ویژگی هایی که مجموعه تبلت مایکروسافت قسطی را از سایر رقبا متمایز ساخته است، وزن تمام شده مناسب و رزولوشن بالا در مقایسه با برند ها و محصولات کاربردی مشابه می باشد که رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.
•بالای 90 درصد تبلت های این برند، وزنی زیر 800 گرم دارند و این امر به دلیل استفاده از تکنولوژی های فوق پیشرفته و بدنه منیزیمی در مدل های ارائه شده سال 2018 به بعد می باشد.
•از جمله محاسن تبلت مایکروسافت قسطی که در این مجموعه عرضه می شود، ضمانت اصل و اورجینال بودن محصول می باشد، چرا که رضایت مصرف کنندگان مهم ترین هدف ماست.
•با خرید تبلت مایکروسافت قسطی، شارژر دستگاه و دفترچه راهنمای استفاده از محصول نیز عرضه می شود. در صورتی که مدل انتخابی شامل ضمانت نامه باشد، برگه گارانتی همراه کالا به شما تحویل داده می شود.

ویژگی های تبلت مایکروسافت 

انواع تبلت مایکروسافت قسطی در مدل های مختلف، ویژگی های گوناگونی دارند که برخی از آن ها به شرح ذیل است:
-پشتیبانی از قلم ارائه شده توسط کمپانی مایکروسافت (   Surface Pen / Studio Mode )
-وجود نسل جدید پردازنده های intel
-دارا بودن دوربین سلفی با توانایی تشخیص چهره
-مانیتور شیشه ای
-بدنه سبک و فوق باریک جهت وزن پایین و حمل و نقل آسان
-پشتیبانی از جدید ترین نسخه های ویندوز
-دارای چند پورت جهت اتصال USB
-سنسور های مختلف ژیروسکوپ، شتاب سنج، نور
-رنگ های زنده و پروفایل رنگی استاندارد

تبلت سرفیس مایکروسافت مدل 2017

در میان تمامی مدل های تبلت مایکروسافت قسطی، نمونه های پرچم دار مانند سرفیس پرو 4 ، سرفیس پرو 5 و سرفیس پرو 6 ( نسبت به مدل قبلی، از نظر برنامه نویسی تغییر نکرده است و صرفا سخت افزار های آن ارتقا یافته و رنک مشکی مات نیز به مجموعه رنگ های آن اضافه شده است ) هم پای لپ تاپ های خوب و با کیفیت عمل می کنند.
تبلت مایکروسافت قسطی در مدل های متنوع و با رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید جهت خریدِ محصول مورد نظر خود اقدام نمایید..

چرا تبلت مایکروسافت قسطی تهیه کنیم؟

مجموعه ما با هدف تامین نیاز کالا های دیجیتال افراد جامعه و در کنار آن کاهش فشار مالی، اقدام به فروش اقساطی تبلت مایکروسافت نموده است. با این امید که بتوانیم گامی در جهت رفاه و آسایش هموطنان خود در زمینه استفاده از کالای دیجیتال برداریم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می بند6 شیائومی

خرید اقساطی می بند6 شیائومی
امروزه ساعت‌های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای خرید اقساطی می بند6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ
اگر به دنبال خرید یک لپتاپ برای گیم و بازی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ از بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...