خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

تاریخ انتشار:
1403/2/19 03:55:43

برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو را انجام دهید.


خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو


برند بلاژیو

برند بلاژیو یک برند رو به رشد می‌باشد که با وجود تجربه کمتر از ده سال، پویایی بسیار بالایی داشته است تا جایی که محصولات متنوع این برند در بیشتر از 150 کشور جهان به فروش می‌رسد.

این برند بیشتر از 30 اختراع ثبت شده در زمینه آکوستیک دارد. هدفون‌های برند بلاژیو کیفیت مناسبی دارند. در ساخت آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته استفاده شده است و محصولاتی نوآورانه دارد. قابلیت خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو در قسطی کلاب فراهم شده است.

معرفی هدفون بلوتوث بلاژیو مدل Faith2

بنابراین، به آسانی جابجا می‌شود. هدست این دستگاه به صورت مناسب بر روی گوش قرار می‌گیرد و احساس خوبی را به کاربر می‌دهد. از نظر ارگونومیکی نیز شما را خسته نمی‌کند و سنگین نمی‌باشد. با خرید اقساطی هدفون بلوتوث بلاژیو راحتی را حس کنید!

بنابراین می‌توانید از هر دو قابلیت استفاده نمایید. یک عدد پورت USB دارد و همچنین توسط بلوتوث نیز ارتباط برقرار می‌سازد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این وسیله 4.2 است. محدوده عملکردی بلوتوث آن نیز بردی در حدود 10 متر دارد. با خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو همیشه متصل و در صحنه باشید!

بدنه این دستگاه از ترکیب پلاستیکی و فلز ساخته شده است. نوع فلز نیز بسیار مرغوب است. طول کابل در حدود یک متر می‌باشد. امپدانس دستگاه 16 اهم است و پاسخ فرکانسی نیز در محدوده 15 تا 25000 هرتز می‌باشد.

میزان حساسیت صدایی آن 116 دسیبل است. درایور این دستگاه 57 میلی متر می‌باشد. از یک باتری لیتیومی بهره‌مند است. این باتری قابلیت گوش کردن به موزیک تا 16 ساعت را دارد. 

همچنین، می‌توانید به همین میزان ساعت مکالمه نمایید و اگر آن را در حالت استندبای قرار دهید تا 650 ساعت کار می‌کند. با خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو نگران دشارژ شدن نباشید!

یکی از زیبایی‌های این دستگاه وجود نشانگر LED است. همراه با این هدفون از یک کابل شارژ تایپ C، یک کابل AUX، یک کیف پارچه‌ای مخصوص کابل‌ها، یک کیف برای حمل آسان که به صورت کمری قلاب می‌شود و یک دفترچه راهنما برخوردار خواهید شد. با خرید اقساطی هدفون بلوتوث بلاژیو کیفیت را احساس کنید!

از جمله ویژگی‌های این دستگاه قابلیت چرخش 180 درجه‌ای کاپ‌ها می‌باشد. همچنین، امکان ارتباط با دو گوشی همراه را دارید. زمان شارژ دستگاه در حدود یک و نیم ساعت طول می‌کشد. علاوه بر این، می‌توانید با کابل نیز به موزیک خود گوش دهید.

این دستگاه برای یک استودیو مناسب است. نشت صدا بسیار کم است. کیفیت پخش آن نیز فوق‌العاده می‌باشد. هنگامی که صدای هندزفری را بالا می‌برید، از صدای ووکال یا خواننده لذت فراوانی خواهید برد.

همچنین، حساسیت نویز نیز عالی می‌باشد و حجم بیس مناسبی دارد. فرکانس آن متوسط است، ولی قدرت تفکیک آن مناسب می‌باشد. اگر بخواهیم نقاط قوت این دستگاه را بشماریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• این هندزفری به سرعت شارژ می‌شود و عمر باتری آن طولانی است.

• کیف چرمی یکی از مزایای مهم است که به نگهداری تمامی سیم‌های اتصالی و شارژرها کمک می‌کند.

• برد بلوتوث با وجود موانعی که ممکن است وجود داشته باشد، مناسب و همچنین بلوتوث به راحتی متصل می‌شود.

• ارتعاش اضافی ندارد و به خوبی عمل می‌کند.

• چرم مصنوعی نیز به همراه بدنه آلومینیومی حس بسیار خوبی به کاربر می‌بخشد.

• کیفیت ساخت و طراحی مناسب است.

• دو دستگاه به صورت همزمان با آن کانکت می‌شوند.

خرید هدفون بلوتوث بلاژیو مدل Faith2

اگر قصد تهیه این هدفون فوق‌العاده را دارید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید. در قسطی کلاب تسهیلاتی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از طریق یکی از چهار روش موجود در سایت از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و 3 الی 5 روز بعد، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی هدفون بلوتوث بلاژیو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ

خرید اقساطی اپل واچ
از گجت‌های پوشیدنی زیبای آیفون می‌توان به اپل واچ‌ها اشاره کرد که مدل‌های متنوعی دارند. برای خرید اقساطی اپل واچ با قیمتی مناسب به بخش ...

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...