صندوق سرمایه گذاری

تاریخ انتشار:
1403/2/22 16:07:32

با راکد نگه داشتن پول ارزش ان روز به روز کمتر می شود. بنابراین بهتر است به دنبال راهی مطمئن و معتبر برای سرمایه گذاری باشید. راه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. یکی از شرکت های خوبی که شرایط منحصر به فردی را برای سرمایه گذاری ارایه می دهد، قسطی کلاب است که با مراجعه به بخش تأمین کنید آن میتوانید یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید. 

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قسطی کلاب

همانطور که میدانید ارزش پولمان متاسفانه روز به روز در حال کاهش است. سرمایه داران، کارآفرینان و مغازه داران عزیز نمی توانند مثل قبل کالا خریداری نمایند.اجناس روز به روز در حال گران شدن و پول ما کمتر و کمتر می شود. اگر پولی در حساب بانکی خود داشته اید حتما حالا ارزش آن نصف و یا کمتر شده است.

مجموعه قسطی کلاب از تمام سرمایه داران، مغازه داران و صاحبان کسب و کار دعوت می کند تا به جای راکد گذاشتن پول و سرمایه ی خود در بانک ها و یا سایر صندوق های سرمایه گذاری در این مجموعه مشغول به سرمایه گذاری شوند.

کالاهای مربوط به این فروشگاه ها را خریداری نموده و به صورت اینترنتی به فروش برسانند. مقایسه قسطی کلاب با سایر صندوق های سرمایه گذاری و تامین کالا برای سرمایه گذاری، مطالب زیادی را روشن می کند.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری بیشتر کسب و کار ها به صورت اینترنتی انجام می شود. فروش کالاها از این طریق باعث سریع تر انجام شدن پروسه شده و دیگر وقت هیچ کدام از فروشنده یا خریدار تلف نمی شود.

در رابطه با  مقایسه قسطی کلاب با سایر صندوق های سرمایه گذاری و تامین کالا برای سرمایه گذاری باید گفت، در مجموعه های دیگر شاید کالاهایی فرعی و یا غیر اساسی مردم باشد که هیچ تضمینی برای افزایش سود سرمایه ی شما وجود نخواهد داشت .

اما در قسطی کلاب به دلیل اینکه تمام اجناس نیازهای مردم و خانواده است این تضمین را به شما می دهیم که در مدت کوتاهی سرمایه و درآمدتان بیش از پیش باشد.

بهترین روش سرمایه گذاری در ایران

با توجه به مطالب بالا که درباره ی مقایسه قسطی کلاب با سایر صندوق های سرمایه گذاری و تامین کالا برای سرمایه گذاری نوشته شده است به این نتیجه می رسیم که در حال حاضر بهترین نوع سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری در زمینه فروش اجناس اینترنتی است.

فروش اجناس در مجموعه قسطی کلاب در سریع ترین زمان، بیشترین بازدهی را دارد و می تواند سود زیادی را برایتان داشته باشد. چرا باید به جای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری دیگر در قسطی کلاب سرمایه گذاری کنید؟

مقایسه قسطی کلاب با سایر صندوق های سرمایه گذاری

1. سرمایه گذاری پر سود و تضمین شده

احتمالا سایر صندوق های سرمایه گذاری سود شما را تضمین نکنند اما صندوق سرمایه گذاری قسطی کلاب سود شما را تضمین کرده و به شما این اطمینان را میدهد که حتما سود خوبی را داشته باشید. مقایسه قسطی کلاب با سایر صندوق های سرمایه گذاری و تامین کالا برای سرمایه گذاری نشانگر مورد اطمینان بودن قسطی کلاب است.

2. ضمانت 100 درصدی بازپرداخت اصل و سود پول

قطعا هیچ صندوق سرمایه گذاری دیگری این تضمین را به شما نمی دهد که تمام پول و سودش را به شما برگرداند اما قسطی کلاب بازپرداخت صد درصدی پول اصلی و سودش را ضمانت می کند.

3. دریافت ضمانت در هنگام قرارداد

اگر با خودتان می گویید چطور این ضمانت ها را انجام می دهند باید بگوییم در هنگام عقد قرار داد ضمانت نامه ای را به شما تقدیم می نماییم که از باز پرداخت پول و سودش مطمئن گردید. قطعا این ضمانت نامه را هیچ صندوق سرمایه گذاری به شما تقدیم کند.

4. شرعی و قانونی بودن

این صندوق با مراجعه به مراکز قانونی به شما این اطمینان را می دهد که این کسب و کار کاملا قانونی و شرعی است. احتمالا این اطمینان را از سایر صندوق های سرمایه گذاری دریافت نمی کنید. با سرمایه گذاری هوشمندانه در قسطی کلاب سود خوب و تضمین شده ای دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

معرفی سایت هایی برای سرمایه گذاری پرسود

معرفی سایت هایی برای سرمایه گذاری پرسود
از سوالات متداول بسیاری از افراد این است که چگونه می توانند از طریق سایت درآمدزایی کنند برای پاسخ به این سوال شما باید به بررسی سایت های مختلف...

تامین سرمایه امین

تامین سرمایه امین
شرکت تامین سرمایه امین در 28 فروردین 1387 فعالیت خود را تحت نظر سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرد به منظور تامین سرمایه این موسسه از روش های...