مشاوره سرمایه گذاری

تاریخ انتشار:
1403/1/26 08:46:44

تصمیم گیری در رابطه با این که کجا و کدام بخش اقتصادی برای سرمایه گذاری مناسب است بسیار سخت می باشد. برای این تصمیم باید جوانب زیادی را مد نظر قرار داد و بهتریم گزینه موجود را متناسب با شرایط انتخاب کرد. قسطی کلاب یکی از شرکت های معتبری است که با مراجعه به بخش تأمین کنید آن می توانید یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری موجود را انتخاب کنید. 

مشاوره سرمایه گذاری


سرمایه گذاری چیست؟

با توجه به ماده 1 قانون بازار اوراق بهادار  مشاور سرمایه گذاری شخص حقوقی است که در رابطه با خرید و فروش اوراق بهادار به افراد مشاوره می دهد. براساس این تعریف مشاوره سرمایه گذاری هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار را شامل می شود.

سرمایه گذاری را به عنوان اختصاص پول به چیزی با انتظار سود از آن تعریف کرده اند. در علم اقتصاد سرمایه گذاری خرید کالایی که فعلا به آن نیازی نیست اما در آینده احتمال دارد به آن نیاز پیدا کنیم و سودآور خواهد بود تعریف شده است ولی در علم مالی سرمایه گذاری به این معناست که فرد دارایی مالی مانند سهام را خریداری کرده و پیش بینی می کند که این دارایی در آینده برای او سودآور خواهد بود که با فروش آن با قیمت بالاتر سود به دست خواهد آورد.

با توجه به تصور غلطی که از سرمایه گذاری در گذشته وجود دارد افراد تصور می کنند برای سرمایه گذاری در هر زمینه ای به پول زیادی نیاز دارند و در نتیجه سرمایه گذاری را رویایی دست نیافتنی می پندارند درحالی که با کمی پرس و جو و بررسی روش های سرمایه گذاری و درخواست مشاوره سرمایه گذاری از افراد متخصص در این حوزه متوجه خواهید شد امروزه می توان به راحتی و با کمترین مبلغ موجود سرمایه گذاری نمود.

اگر قصد سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا را دارید می توانید با مشاوران قسطی کلاب تماس برقرار کرده و پس از مشاوره سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری مطمئن اقدام نمایید.

لزوم مشاوره سرمایه گذاری

در شرایط تورمی و بحران رشد بی رویه قیمت دلار، افراد ترجیح می دهند پول و سرمایه خود را به روش های مطمئن و پربازده سرمایه گذاری کنند. امروزه با توجه به تنوع حوزه های کسب و کاری به وجود آمده بسترهای مختلف و متنوعی جهت سرمایه گذاری به وجود آمده است که میزان سود حاصل از سرمایه گذاری و ریسک بازگشت سرمایه در آن ها متفاوت می باشد.

اگر به عنوان یک سرمایه گذار تمایل دارید مدیریت سرمایه گذاری خود را در دست داشته باشید ابتدا می توانید با مشاوره سرمایه گذاری از کارشناسان با تمام ریسک ها و احتمالات موجود در حوزه سرمایه گذاری آشنا شوید و اطلاعات مقدماتی را به دست آورید و بعد با بررسی بازارهای موجود و با توجه به میزان بودجه مد نظر خود اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

آنچه که در یک سرمایه گذاری موفق باید در نظر داشت بالاترین سود حاصل از سرمایه گذاری با کمترین ریسک و بیشترین میزان نقدشوندگی می باشد.

روش های سرمایه گذاری موجود

روش های مختلفی از گذشته تا به امروز برای سرمایه گذاری وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرمایه گذاری در بانک: این گزینه مناسب برای افرادی است که ریسک پذیری بالایی ندارند. اما از آنجا که با افزایش قیمت دلار و نرخ تورم سود بانکی ثابت باقی می ماند، سود بانکی حاصل از سرمایه گذاری بعد از اتمام مدت سرمایه گذاری قابل قبول نخواهد بود.
  • سرمایه گذاری در بورس: که با توجه به عدم قطعیت در شرایط اقتصادی نیاز به تخصص و اطلاعات بالایی دارد
  • سرمایه گذاری از طریق خرید طلا و ارز:این روش مناسب افرادی است که روحیه ریسک پذیری بالایی دارند و آینده سرمایه گذاری بدین روش به تحلیل های اقتصادی نیاز دارد که این امر باعث پیچیدگی سرمایه گذاری در این زمینه  شده است
  • از جمله روش های جدید سرمایه گذاری نیز کسب و کارهای تازه تعریف شده در دنیای مدرن و دیجیتالی امروز است. امروزه با گسترش ارتباطات و پیشرفت علم و فناوری کسب و کارهای موفقی راه اندازی شده اند که با کمی بررسی و مطالعه بازار کار آن ها می توان نمونه های موفق جهت سرمایه گذاری را پیدا نمود. 
  • به عنوان نمونه می توان به استارت آپ قسطی کلاب که در حوزه فروش اقساطی انواع کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم فعالیت می کند اشاره نمود. آنچه که در یک سرمایه گذاری اهمیت دارد تضمین سپرده گذاری و بازگشت سرمایه است که قسطی کلاب با شرایط لحاظ کرده در کار خود برای تمامی سرمایه گذاران این اطمینان خاطر را ایجاد نموده است که مبلغ سرمایه گذاری شده  و میزان سود توافقی حاصل از آن تمام و کمال به فرد پرداخت خواهد شد.

در قسطی کلاب با توجه به میزان سپرده و شرایط پرداخت سود و اصل پول درصدهای مختلفی تعریف شده است که افراد با توجه به شرایط خود می توانند درصد سود خود را انتخاب نمایند.

آنچه که در قسطی کلاب در کنار سرمایه گذاری اهمیت دارد کمک به افراد در خرید تمام کالاهای مورد نیازشان است ، زیرا شما با سپره گذاری در قسطی کلاب به نوعی تامین کننده سرمایه لازم برای خرید کالاهای افراد متقاضی در سایت هستید.

سایر بلاگ های مرتبط

کسب و کارهای کوچک پرسود

کسب و کارهای کوچک پرسود
بیشتر افراد وقتی صحبت از کسب و کار می شود به دنبال تامین مالی و سرمایه اولیه می باشند و اغلب به دلیل نداشتن سرمایه اولیه از سرمایه گذاری و مطرح...

سودآورترین سرمایه گذاری

سودآورترین سرمایه گذاری
همه افراد دوست دارند که ثروتمند باشند و آرزوی این را دارند که بتوانند یک شبه یا در مدت زمان کوتاهی پولدار شوند. این افراد بسیار عجول می باشند...