سرمایه گذاری در بانک شهر

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:59:19

بانک های زیادی هستند که امکان سرمایه گذاری را برای مشتریان خود فراهم می کنند، اما سرمایه گذاری در بانک باعث راکد ماندن پول و افزایش تورم می شود. قسطی کلاب نیز از شرکت هایی است که امکان دریافت سود ثابت را برای سرمایه گذارهای خود فراهم می کند. از طرفی با استفاده از سرمایه دریافتی از کاربر برای افراد زیادی اشتغال ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام سرمایه گذاری به بخش تأمین کنید قسطی کلاب مراجعه کنید. سرمایه گذاری در بانک شهر

سرمایه گذاری انلاین 

در تاریخ بهمن ماه سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌ داری شهرداری‌ های تهران و سایر کلان شهر های کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال شروع به کار نمود بنابراین شهرداری ها، چهره جدیدی را به خود گرفتند. علت اصلی شکل گیری بانک شهر به منظورتأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین نقدینگی و سرمایه و محیا نمودن هزینه ‎ها و مخارج شهر برای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی بوده است. 

از طرف دیگر تأثیر و کارآمدی این موسسه بر حوزه عملکرد شهرداری ‌ها و احتیاج به راحت شدن و بهره ‌برداری از سایر ظرفیت ‌ها و خدمات مالی و اعتباری موجب شد که بانک شهر در تاریخ ۸۸/۱۱/۲۲ فعالیت خود را به عنوان یک بانک مستقل شروع نماید.

روزه به روز سرمایه این بانک افزایش پیدا نمود و مشتریان آن نیز به تعدادشان برای سرمایه گذاری بیشتر گردید. در حال حاضر، بانک شهر با داشتن عملکرد درست و مطمئن و با حمایت مردم و سرمایه گذاران آن در جهت خدمت رسانی با شعار مشتری مداری در راه آباد سازی این مرز و بوم، در سازگاری با استاندارد های جهانی فعالیت می کند.


سهامداران اصلی در حقیقت شهرداری ها هستند که شامل شهرداری های شهر های زیر می باشد

تهران_شیراز_شرکت های  تولیدی در تهران _ اصفهان _صندوق امانت شهرداری تهران_  قزوین_ مشهد_ قم_ کرج_ اهواز_  تبریز

و نیز مبلغ سهام شناور بانک در حدود سی درصد است، و اکثر کارکنان واحد های تابعه شهرداری تهران و کارکنان شهرداری های کلان شهر ها و اشخاص عادی، ترکیب سهام داران بانک شهر هستند.

سودهای سرمایه گذاری در بانک شهر به صورت زیر می باشد

سود سرمایه گذاری  کوتاه مدت: 10 درصد

سود سرمایه گذاری  بلند مدت: 15 درصد

و نیز در بانک شهر، صندوق گنجینه زرین شهر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه گذاری کشور با خالص دارایی 300 هزار میلیارد ریال، به مدیریت تامین سرمایه در حال فعالیت است.
ماهیت این صندوق با درآمد ثابت و پیش بینی سود است که واریز سود آن در دوره های ماهانه به صاحبان واحدهای سرمایه گذاری انجام می گیرد. که به صورت تقریبی مبلغ سود آن 20 در صد می باشد.


سرمایه گذاری در قسطی کلاب

با توجه به سود های سرمایه گذاری در بانک شهر ما به شما سرمایه گذاران محترم پیشنهاد می دهیم برای سود آوری بیشتر از سرمایه خود به بخش سرمایه گذاری سایت قسطی کلاب بروید و از نرخ های سود دهی در این سایت بهره ببرید، نرخ سود سرمایه گذاری در قسطی کلاب در سه حالت می باشد که با تماس با کارشناسان سایت می توانید اطلاع کسب نمایید و نرخ و شرایط خاص آن را باتوجه به مبلغ سرمایه و شرایط زندگی خود انتخاب نمایید.

درصد سود دهی در قسطی کلاب عبارتند از:

  • اگر شخصی بخواهد اصل و سود سرمایه خود را پس از یک سال دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن ۳۵ در صد می باشد.
  • اگر شخصی بخواهد سود سرمایه خود را ماهیانه و اصل سرمایه خودر ا بعد از یکسال دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن ۳۲ در صد می باشد.
  • اگر شخصی بخواهد اصل و سود سرمایه خود را ماهیانه دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن ۲۴ درصد می باشد.

لذا با اندکی تامل متوجه می شویم که این میزان سودهی از میزان سود با سرمایه گذاری در بانک شهر بالاتر است و این موضوع منجر می شود که شما متقاضی عزیز به سرمایه گذاری در قسطی کلاب تشویق گردید، پس فرصت را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرکتهای سرمایه گذاری در ایران

شرکتهای سرمایه گذاری در ایران
شرکت های سرمایه گذاری در ایران، در خصوص مبلغ یا سرمایه ای که در اوراق بهادار یا اوراق مشارکت، جمع شده است فعالیت....

سرمایه گذاری با سود بالا

سرمایه گذاری با سود بالا
در شرایط اقتصادی کنونی ایران، که هر روز قدرت خرید افراد کاهش پیدا می‌کند، اگر به دنبال این هستیم، که درآمد های ماهیانه خود را با مشقت و زحمت ..