فروش قسطی playstation 4

تاریخ انتشار:
1403/2/9 13:22:58

برای خرید نقدی یا اقساطی playstation 4 می‌توانید به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید. playstation 4 به شما کمک می‌کند لحظات خوبی را در خانواده بگذرانید. 

فروش قسطی playstation 4


راهنمای خرید PS4

برای خریدPS4 از قسطی‌کلاب در بخش بازی سرگرمی، می‌توانید از خدمات فروش نقدی یا قسطی PlayStation 4 اقدام کنید. پلی استیشن 4 از یک کابل برق و کابل HDMI، یک کنترلر DualShock 4 و یک کابل میکرو USB برای شارژ آن بهره می‌برد. همچنین از هدست مونو استفاده می‌شود تا گیمرها بتوانند از گفتمان صوتی استفاده کنند.

محتوای جعبه به چند دلیل مهم است. در ابتدا HDMI تنها ارتباطی است که PS4 با آن کار می‌کند. از آنجایی که تعداد زیادی از گیمرها تلویزیون‌های خود را به روز کرده‌اند، این کنسول به خوبی با سیستم‌های قدیمی کار نخواهد کرد. خرید PS4 یا پلی استیشن 4‌، آخرین نسخه کنسول بازی سونی است که در 15 نوامبر 2013 منتشر شد. این گزینه در رقابت با Wii U نینتندو و Xbox One مایکروسافت مشارکت داشته است.

به عنوان یک بازی سرگرمی کنسول PS4 از یک APU 64 بیتی شرکت AMD ،8 گیگابایت حافظه GDDR5 بهره می برد‌، از طریق وای فای یا کابل اترنت به اینترنت متصل می‌شود و قابلیت خواندن دیسک‌های Blu-ray را برای بازی‌ها و فیلم‌ها دارد. این دستگاه می‌تواند از طریق اتصال HDMI برای پخش با کیفیت عالی فیلم و صدا به یک تلویزیون متصل شود.

خرید ps4 یک قدم کوچک به آینده

با خرید PS4 از طریق فروشگاه قسطی کلاب و با استفاده از طرح فروش نقدی یا قسطی PlayStation 4 صاحب تکنولوژی منحصر بفردی می‌شوید. این دستگاه دارای یک هارد 1 ترابایت (دو برابر آنچه در پایه PS4 می‌خواهید) است، با هر بازی استاندارد PS4 سازگار بوده و آن‌ها را با وضوح بالاتر، رنگ‌های زیباتر و سایر زیبایی‌های بصری تقویت می‌کند.

ویژگی هایی خرید PS4

با خرید PS4 ویژگی‌های اجتماعی از جمله همزمان با انتشار بازی‌های پخش شده، محبوبیت چشمگیری پیدا کرد. پلی استیشن 4 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با کلیک روی یک دکمه اشتراک گذاری جدید، تصاویر گیم پلی را پخش کنند و تصاویر را بارگذاری کنند. با خرید PS4 از قسطی کلاب چه به صورت فروش نقدی یا قسطی playstation 4 بهترین هدیه را برای فرزندان خود به ارمغان خواهید برد.

کنترل‌های DualShock 4 که استفاده از آن آسان‌تر شده است و محرک‌های آن دقت بیشتری را ارائه می‌دهند. کنترلرها قابل شارژ هستند و یک دکمه اشتراک گذاری بر روی آن تعبیه شده است که به شما امکان می‌دهد، گیم پلی و تصاویر را بارگذاری کنید.

از آنجایی که با خرید PS4 یک کنترل پیشرفته را نیز در اختیار دارید، کنترل‌DualShock 4  دارای ردیابی حرکت شبیه Wii است و همچنین یک نوار سبک در بالای آن دارد که می‌تواند با گیم پلی تغییر رنگ دهد. دکمه اشتراک به عنوان یک صفحه لمسی دو برابر می‌شود که قابلیت عملکرد در چندین بازی را دارد.

همچنین با فروش نقدی یا قسطی playstation 4 از طریق وب سایت قسطی کلاب کالایی را به خانه می‌برید که خاطرات و اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. ریموت پلی کنترلر تنها چیزی نیست که می‌تواند PS4 را کنترل کند. تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های دسته پلی استیشن می‌توانند با کنسول PS4  تعامل داشته و ویژگی‌های خاصی مانند چند رسانه بودن را تحت کنترل داشته باشند.

علاوه بر این، این ریموت خارق العاده برای همه بازی‌های PS4 در دسترس است، بنابراین می‌توانید بازی‌های کامل PS4 را در هر جای دنیا انجام دهید، در حالی که کنسول تمام پردازش را از اتاق نشیمن شما انجام می‌دهد.

این بزرگ‌ترین و به طور تقریبی تنها تفاوت بین مدل‌های مختلف PS4 است. مدل باریک جدید تمام سخت افزارهای موجود در مدل اصلی را به شکل کوچک‌تر داشته و در نتیجه کاهش سایز حدود 30٪ داشته است. یکی از جنبه‌های حیرت انگیز طراحی اصلی که با فروش نقدی یا قسطی playstation 4 در دسترس شما قرار می‌گیرد، دکمه‌های Power و Eject  آن است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 slim

خرید قسطی ps4 slim
کنسول بازی پلی اسیتشن 4 در دو مدل اسلیم و پرو روانه بازار شده است. برای خرید قسطی ps4 slim به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

کنسول بازی قسطی

کنسول بازی قسطی
در عصر حاضر انواع سرگرمی بخصوص کنسول های بازی در سراسر دنیا طرفداران بسیار پر و پا قرصی را به خود جذب کرده است و همه مصرف کنندگان را مجذوب خود ...