خرید ps4 به صورت اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:29:06

کنسول پلی استیشن یکی از ابزار های بازی بسیار پر طرفدار میان کودکان و نوجوانان است که اخیرا به دلیل بالا رفتن قیمت ارز، قیمت آن میزان زیادی بالا رفته است. از این رو قسطی کلاب در بخش بازی سرگرمی سایت خود فرصت خرید اقساطی این وسیله را برای کاربران خود فراهم اورده است.

خرید ps4 به صورت اقساطی

خرید قسطی ps4 از قسطی کلاب 

خرید ps4 به صورت اقساطی، به پشتوانه و همت مجموعه قسطی کلاب به نحو مطلوب و مناسب فراهم گردیده است. از آنجایی که افزایش قیمت کنسول های بازی، خرید آن را برای بسیاری از کاربران بیشتر مانند خواب رویا مبدل نموده است، اما قسطی کلاب با ارائه راهکارهای فروش اقساطی وسایل بازی سرگرمی مانند فروش اقساطی ps4، قابلیت بهره مندی اقشار مختلف را از این محصولات هیجان انگیز و سرگرم کننده فراهم ساخته است. 

خرید ps4 به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب،  لذت یک خرید مهیج و در عین حال کاربردی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. فروش اقساطی ps4 در اقساط سه الی دوازده ماهه و با در نظر گرفتن کمترین میزان سود، از جمله مزیت های حائز اهمیت طرح فروش اقساطی وسایل بازی سرگرمی به شمار می رود. 

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تسهیلات طرح فروش اقساطی در قسطی کلاب منحصراً به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت این مجموعه عملیاتی می شود. همچنین این طرح بدون نیاز به مراجعه حضوری خریدار اجرایی می شود. بنابراین، کاربر می تواند ضمن انتخاب مدل متناسب با نوع نیاز خود، از تسهیلات خرید ps4 به صورت اقساطی نهایت بهره را ببرد.

ps4 یکی از سرگرمی های امروزی برای کاربر ها است که با توجه به قیمت این دستگاه، خرید برای همه کاربر ها امکان پذیر نیست. با توجه به این موضوع، فروشگاه آنلاین قسطی کلاب تهیه این محصول را به صورت قسطی برای همه کاربرها فراهم کرده است. قابل توجه می باشد که در سایت قسطی کلاب مشخصات دقیقی از محصول ها و ps4 وجود دارد تا کاربر ها بتوانند با مزیت های این محصول آشنا شوند.

نگاهی به ویژگی های خرید ps4 به صورت اقساطی

به طور کلی، خرید ps4 به صورت اقساطی به عنوان یکی از کنسول های بازی به نام و شناخته شده شرکت سونی ژاپن به شمار می آید. در حال حاضر سه مدل از کنسول های بازی مانند PRO، Slim و fat توسط این کمپانی معتبر طراحی و تولید شده است. مدل fat به عنوان نخستین مدل ps4 در سال 2013 به علاقمندان این کنسول بازی ارائه گردید. اگرچه این مدل در ابتدای ورود به بازار با مشکلاتی مانند خرابی پورت و صدای فن زیاد برخوردار بود، اما به تدریج و در نسخه های بعدی، سازندگان این محصول درصدد برطرف ساختن این مشکلات برآمدند. 

در سال 2015 آخرین سری از این مدل تولید و رهسپار بازار گردید. این مدل در دو ظرفیت یک ترا بایت و پانصد گیگا بایت تولید و ارائه میشد. پس از متوقف شدن تولید مدل fat، جایگزین آن یعنی مدل Slim راه خود را به سمت بازار این محصول باز نمود. در مقایسه با مدل های قبلی، ظاهر این محصول با تفاوت های بسیاری همراه شده بود. ابعاد و اندازه کوچکتر مدل Slim و پوشش مات روی سطح کنسول، از جمله ویژگی های بارز خرید ps4 به صورت اقساطی می باشد. 

همچنین صدای کم فن و مصرف بهینه برق، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این مدل به شمار می رود. مدل اسلیم نیز در دو ظرفیت 1 ترا بایت و 500 گیگا بایت تولید و ارائه می گردد. کنسول بازی ps4 pro علاوه بر برخورداری از یک پردازنده قوی تر و بهتر، قابلیت اجرای بازی ها با رزولوشن 4k را نیز امکان پذیر می سازد. همچنین پشتیبانی از فناوری HDR، از دیگر ویژگی های برجسته خرید ps4 به صورت اقساطی محسوب می شود. بر همین اساس، ps4 Pro از جمله کنسول های بازی قدرتمند و کاربردی تلقی می گردد.

لزوم خرید ps4 به صورت اقساطی

به طور کلی، خرید ps4 به صورت اقساطی و بازی کردن با کنسول بازی، از جمله موضوعات اجتناب ناپذیر و بدیهی بسیاری از افراد، به ویژه نوجوانان و جوانان محسوب می گردد. تعبیه پردازنده های گرافیکی قوی در ساختار کنسول های بازی و به تصویر کشیدن بازی های برخوردار از طراحی زیبا و جذاب، چشم هر کاربری را به سمت و سوی آن خیره می سازد.

در حال حاضر بازی های کنسول ها در دسته های مختلفی مانند تاریخی، مرحله ای، اکشن، ورزشی، استراتژی و فکری طراحی و تولید می شوند. بنابراین و به منظور برخورداری از این بازی های مهیج و جذاب، خرید ps4 به صورت اقساطی، بیش از پیش لازم و ضروری می شود.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی

خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی
کنسول های بازی توسط دو شرکت معروف سونی و مایکروسافت طراحی و تولید می شوند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی در بخش...

خرید ps5 اقساطی

خرید ps5 اقساطی
کنسول بازی پلی اسیتشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی در دنیا می‌باشد که توسط شرکت سونی تولید شده است. برای خرید اقساطی ps5 به...