فروش قسطی گوشی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:22:17

جدیدتربن سری گوشی‌های سامسونگ با رنگبندی پاستیلی بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی a72


گوشی جذاب A72

در گوشی A72 با یک درگاه جک 3.5 میلی‌متری صدا مواجه هستید که به شما امکان استفاده از هدفون معمولی را می‌دهد، همچنین درگاه USB نوع C در نمای پشت با یک ماژول برجسته و زیبا مربوط به دوربین‌های چهارگانه و فلش در این گوشی به کار رفته است. باتری موجود در a72 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده از یک شارژر 25 واتی به خوبی پر می‌شود.

این اسمارتفون از استاندارد IP67 برخوردار می‌باشد و در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه سالم خواهد ماند! ابعاد این گوشی برابر با 165×77.4×8.4 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 203 گرم می‌باشد. این گوشی در چهار رنگ زیبای آبی، بنفش، مشکی و سفید ساخته شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی a72 در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

گلکسی A72 از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار می‌باشد که با استفاده از فناوری سوپر امولد ساخته شده است. بر روی این نمایشگر یک محافظ صفحه از نوع Gorilla Glass 5 قرار دارد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 84.9 درصد می‌باشد، همچنین رزولوشن صفحه نیز معادل 1080 × 2400 می‌باشد.

این موبایل حتی در زیر نور شدید نیز عملکرد خوبی دارد. تراکم پیکسل این نمایشگر برابر 393 پیکسل در اینچ است و نرخ نوسازی صفحه معادل 90 هرتز می‌باشد. در ضمن بر روی این صفحه حسگر اثر انگشت قرار دارد و گوشه‌ها کمی خمیده هستند.

در این گوشی خوش رنگ و جذاب سلفی نیز در وسط صفحه قرار دارد. با خرید اقساطی گوشی a72 در یک صفحه بی‌نظیر فیلم ببینید، در اینترنت کاوش نمایید و بازی کنید!

نرم افزار و سخت افزار

این اسماتفون از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 برخوردار است. در این گوشی با تراشه شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 720G سر و کار داریم. این پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. 

در کنار پردازنده اصلی از پردازنده گرافیکی آدرنو 618 استفاده شده و این دستگاه هوشمند در دو نسخه متفاوت حافظه با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت تولید شده است.

در نسخه 128 گیگابایتی از دو ورژن مختلف رم با ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایت استفاده شده، درحالی که حافظه در نسخه 8 گیگابایتی با ظرفیت 256 گیگابایت عرضه می‌شود. با خرید قسطی گوشی a72 دقت، سرعت و کیفیت را با هم داشته باشید!

دوربین‌ها

دوربین اصلی این گجت، از یک لنز 64 مگاپیکسلی واید به اندازه 26 میلی‌متری، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابر، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با قدرت پوشش‌دهی 133 درجه‌ای و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در این گوشی وجود زوم 30 برابری و زوم اپتیکال مورد توجه قرار گرفته، زیرا طی قرارادادی بین اسنپ چت و سامسونگ، از فیلترهای اسنپ چت بر روی دوربین اصلی استفاده شده است.

در A72 سامسونگ می‌توانید با کیفیت 4K و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین سلفی نیز، یک لنز 32 مگاپیکسلی به طول 26 میلی‌متری است که از قابلیت HDR استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی a72 حرفه‌ای فیلم بگیرید و عکاسی کنید!

سیستم‌های ارتباطی

سامسونگ گلکسی A72 از قابلیت اتصال وای‌فای، بلوتوث، مادون قرمز و NFC استفاده می‌کند، همچنین در این گجت USB on the go  وجود دارد.

پیشنهاد خرید قسطی گوشی a72

برای تهیه یک گوشی پیشرفته و اقتصادی می‌توانید این مدل از محصولات اسمارتفون سامسونگ را خریداری نمایید. برای خرید این موبایل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا سری به قسطی‌ کلاب بزنید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی مطلع شوید.

با کمک یکی از لیزینگ‌های موجود در این فروشگاه امکان گرفتن وام و پرداخت اقساط دارید. قسطی کلاب بهترین شرایط فروش اقساطی را دارد. پس همین حالا اقدام به خرید اقساطی گوشی a72 از قسطی کلاب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک
برند سامسونگ برندی موفق و مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی و کالای دیجیتالی است. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک به بخش تبلت در...

خرید اقساطی هدفون پایونیر

خرید اقساطی هدفون پایونیر
خرید اقساطی هدفون پایونیر می‌تواند راهکاری مناسب و ایده آل برای داشتن چنین محصولی باشد. پایونیر برند برتر و شناخته شده‌ی محصولات و لوازم صوتی و ...