خرید قسطی گوشی z flip

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:47:14

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ با طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی z flip به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی z flip

z flip

گوشی‌های تاشو از لولا و صفحه‌ نمایش خاصی برخوردارند. برخی اعتقاد دارند که این نسل از گوشی هنوز در ابتدای مسیر خویش است و جا دارد تا به بلوغ خود برسد. فروش این اسمارتفون‌ها زیاد با استقبال عمومی مواجه نشده است. 

طراحی بدنه

یکی از شروط پیش فرض در طراحی اسمارتفون‌های تاشو، نازک بودن آنها می‌باشد. نمایشگر به کار رفته در مدل z flip تنها ضخامتی در حدود ۳ صدم میلی‌متر دارد! برای پیشگیری از هر مشکلی یک لایه نازک پلاستیکی نیز بر روی نمایشگر قرار گرفته است.

نمایشگر

زد فیلیپ از یک صفحه 7.6 اینچی استفاده می‌کند و این صفحه از فناوری داینامیک امولد قابل تاشدن برخوردار است. نسبت نمایشگر به بدنه در این اسمارتفون معادل 82 درصد می‌باشد رزولوشن صفحه برابر با 2636 در 1080 پیکسل است. به این ترتیب، چگالی این نمایشگر برابر با 425 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. با خرید قسطی گوشی z flip ظرافت و قدرت را با هم تجربه کنید!

اگر تلفن را ببندیم با یک نمایشگر 1.1 اینچی برخورد می‌کنیم که این بار از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند و رزولوشنی برابر 300 در 112 پیکسل دارد. بر روی این نمایشگر یک پوشش گلوریلا گلس 6 و ماژول دوربین‌های دوگانه به همراه فلاش موجود است.

این نمایشگر مانند یک اعلان، تاریخ، سات و میزان شارژ را به شما نشان می‌دهد. حال اگر دو بار کلید پاور را فشار دهید، دوربین سلفی آماده عکاسی می‌شود.

دوربین

در زد فلیپ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده که یکی از نوع واید 27 میلی‌متری است و دریچه دیافراگم f/1.8 دارد، هچنین از قابلیت دوال پیکسل و تشخیص فاز استفاده می‌کند و دارای یک لرزش‌گیر اپتیکال است.

در کنار این دوربین، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید قرار دارد که 12 میلی‌متر است و دریچه دیافراگم آن f/2.2 می‌باشد. برای داشتن یک تجربه فوق‌العاده در فیلم‌برداری، دوربین اولتراواید نسبت به تله‌فوتو مهم‌تر است. با خرید اقساطی گوشی z flip حرفه‌ای فیلم بگیرید!

در این اسمارتفون بی‌نظیر می‌توانید با کمک دوربین‌های اصلی سلفی بگیرید که در این صورت نمایشگر دوم در جلوی بدنه به کار می‌آید! البته، با کمک خود سلفی 10 مگاپیکسلی واید که 26 میلی‌متر است و در بالای نمایشگر جای دارد نیز، می‌توانید تصاویری خارق‌العاده ثبت کنید. 

قابلیت flex mood در زد فلیپ سبب می‌شود تا بتوانید بر روی سطوح مختلف، عکس‌هایی منعطف و بی‌نظیر داشته باشید. در این صورت با وجود بعد فاصله، عکاسی می‌کنید! همچنین می‌توانید هم‌زمان با انجام یک کار مثل دیدن فیلم، در گوشه دیگری از صفحه به انجام کار دیگری مشغول شوید!

نرم افزار

در Z Flip می‌توانید در لحظه، پیش‌نمایشی از فیلم‌برداری در نمایشگر دوم داشته باشید. قابلیت بزرگنمایی در این اسمارتفون بین یک تا 8 برابر است. رابط کاربری به روز شده one UI اینک با قابلیت فلکس تجهیز شده است. با خرید قسطی گوشی z flip یک گوشی ولی دو رابط کاربری داشته باشید!

سخت افزار

در قلب این گوشی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 می‌تپد و در کنار این قلب تپنده  یک حافظه 256 گیگابایت و یک رم 8 گیگابایتی جای دارد. طبیعی است که این زیبای خم‌شونده از هیچ حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند. با خرید اقساطی گوشی z flip کیفیت را مقایسه نمایید!

باتری

در Z FLIP از یک باتری لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که با یک فست شارژ 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود.

پیشنهاد خرید اقساطی گوشی z flip از قسطی کلاب

اگر شما نیز یک لاکچری پسند با ظرافت هستید که به گوشی‌های فولد اهمیت زیادی می‌دهید، زد فلیپ به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما خواهد بود. یکی از پیشنهادات ما به شما مراجعه به قسطی کلاب برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی است. 

با کمک یکی از لیزینگ‌های موجود در این سایت، می‌توانید برای گرفتن وام اقدام فرمایید و زد فلیپ را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z flip از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد

خرید اقساطی ایرپاد
هدفون‌های بی‌سیم جز پر طرفدارترین محصولات دنیا هستند. برای خرید اقساطی ایرپاد به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی se 2022

خرید اقساطی se 2022
اگر تمایل به خرید اقساطی se 2022 با قیمتی عالی و شرایطی آسان دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...