خرید قسطی هنذفری هایلو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:49:26

هنذفری هایلو محصولی از برند شیائومی است که فروش بالایی دارد. برای خرید قسطی هنذفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هنذفری هایلو


بررسی برند هنذفری هایلو

به تازگی نام برند هایلو را بسیار شنیده‌اید، هنذفری بی‌سیم برند شیائومی با کیفیتی عالی و قیمتی باورنکردنی روانه بازار شده است و با سرعت بالایی به فروش می‌رسد. هنذفری هایلو دارای مدل‌های متنوعی است که ما قصد داریم به بررسی امکانات هنذفری هایلو مدل GT3 pro بپردازیم. 

اگر به دنبال یک هنذفری باکیفیت و قیمت مناسب هستید، تا انتهای این متن جذاب همراه ما باشید تا اطلاعات بسیاری بدست بیارید، همچنین برای خرید اقساطی هنذفری هایلو می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی بی‌نظیر هدفون بی‌سیم هایلو

هدفون بی‌سیم شیائومی که با نام تجاری هایلو روانه بازار شده است، دارای طراحی ساقه مانندی می‌باشد. این هنذفری بی‌سیم دارای یک میکروفون در انتهای ساقه است و صدای شما را بدون هیچ مشکل و نویزی به مخاطب خواهد رساند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم می‌توان به کیس مشکی و مستطیلی مانند آن اشاره کرد.

گوشی‌های این هنذفری با لایه‌ای از سیلیکون پوشیده شده است و مانع سر خوردن و افتادن از گوش خواهند شد، همچنین این هنذفری برای افرادی مانند ورزشکاران نیز مناسب است و به سادگی از گوش نخواهد افتاد. بنابراین اگر یک وزشکار حرفه‌ای هستید و یا نگرانی از بابت افتادن هدفون از گوش خود دارید، هنذفری بی‌سیم هایلو مدل GT3 pro را خریداری نمایید. 

یکی از دلایل عدم استفاده ورزشکاران از هنذفری بی‌سیم تعریق بالا و خیس شدن هنذفری در داخل گوش است، بنابراین اگر هنذفری هایلو ضد آب باشد تمام مشکل شما برطرف خواهد شد. هدفون هایلو مدل GT3 pro ضد آب است و بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی هنذفری هایلو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صدایی شفاف و رسا در هنذفری هایلو

هدست Haylou GT3 Pro دارای کیفیت صدای بسیار عالی می‌باشد، این هنذفری استثنایی به سادگی با کمک فناوری‌های روز دنیا از نویزهای اضافی در محیط جلوگیری می‌کند، همچنین صدا را به خوبی و شفافیت انتقال می‌دهد. این گوشی استثنایی به خوبی زیر و بم صدا را به شما منتقل می‌کند و بسیار باکیفیت ساخته شده است. شما می‌توانید با خرید قسطی هنذفری هایلو یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مجهز به ماژول لمسی

هدفون بی‌سیم هایلو به صورت کامل لمسی می‌باشد. این هنذفری جذاب با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه فروش بالایی را کسب کرده است و می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. شما با لمس نقاطی خاص از این هنذفری قادرید به تماس‌های خود پاسخ دهید، رد تماس دهید، موسیقی پلی کنید و موارد دیگر که به سادگی در دسترس شما قرار گرفته است. برای خرید قسطی هنذفری هایلو یک خرید عالی را تجربه نمایید.

آموزش کارکرد با هنذفری هایلو

همان طور که مطالعه کردید، هنذفری هایلو عملکردی کاملا لمسی دارد، شما می‌توانید با انجام دادن یکسری دستورالعمل به سادگی با هنذفری هایلو کار کنید.

• خاموش/روشن کردن (On / Off): نگه داشتن هر دو ایرباد برای 2 ثانیه

• پاسخ/قطع تماس (Answer/End Call): دو بار لمس ایرباد چپ یا راست

• رد تماس (Reject Call): لمس یک ثانیه ای ایرباد چپ یا راست

• پخش/توقف موزیک (Play/Pause Music): یک بار لمس ایرباد چپ یا راست

• پخش موزیک قبل/بعد (Previous/Next Music): دو بار لمس ایرباد راست و چپ

• فراخوانی دستیار صوتی هوشمند (Intelligent Voice Assistant): سه بار لمس ایرباد چپ

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی هنذفری هایلو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جدیدترین کالاهای روز دنیا از جمله سری هنذفری هایلو را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید دلچسب را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی هنذفری هایلو و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی دارک شارک

خرید اقساطی گوشی دارک شارک
یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی، دارک شارک نام دارد که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی دارک شارک...

خرید قسطی گلکسی بادز

خرید قسطی گلکسی بادز
گلکسی بادز سامسونگ جر برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...