فروش اقساطی یخچال فریزر اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:45:40

برند اسنوا محصولاتی ناب و مدرن را طراحی و تولید کرده است و در بحث کیفیت با تمامی برندهای ایرانی رقابت دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی یخچال فریزر اسنوا


برند پر افتخار اسنوا

کمپانی اسنوا یکی از بهترین برندهای اریانی است که تاکنون سبد محصولاتی کامل و مدرنی را به بازار ارائه داده است و مشتریان بسیاری دارد. محصولات اسنوا به تمامی کشوهای خاورمیانه صادر می‌شود و طرفداران بین المللی دارد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین سایدهای اسنوا مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما تمایل به خرید محصولات ایرانی باکیفیت دارید، انتخاب محصولات اسنوا می‌تواند تصمیم درستی باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با نازل‌ترین قیمت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تفکیک بندی یخچالی

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-3320SS بسیار با ظرافت و مدرن طراحی و تولید شده است. این یخچال فریزر استثنایی دارای دسته بندی و طبقه بندی متنوعی است و هرکدام از اعضای خانواده می‌توانند فضای مخصوص به خود را داشته باشند، همچنین شما می‌توانید یخچال فریزر خود را به دسته‌های خانواده، آشپزی و کودک تفکیک کنید و از فضای یخچال بهترین استفاده را کنید.

یخچال جدید اسنوا دارای فناوری متال کولینگ است، این فناوری سبب می‌شود که شما هیچ محدودیتی در باز و بسته کردن درب یخچال نداشته باشید و متال کولینگ اجازه خارج شدن سرما از یخچال را نخواهد داد و سرما را در دام خود نگهداری می‌کند. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فیلترهای سه گانه قدرتمند

یکی از دلایلی که بو و طمع غذا بعد از نگه داری در یخچال نامطبوع می‌شود، قاطی شدن بو مواد غذایی با یکدیگر است. یخچال فریزر جدید اسنوا با دارا بودن سه فیلتر قدرتمند مانع قاطی شدن بو مواد غذایی خواهد شد و از تکثیر بو بد و رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند، این امر سبب می‌شود که مواد غذایی شما بدون تغییر بو و مزه در یخچال فریزر به مدت طولانی‌تری باقی بماند. 

یکی از عواملی که سبب تازه موندن مواد غذایی در یخچال می‌شود، پخش یکنواخت سرما در فضای یخچال است. با پخش شدن یکنواخت سرما در یخچال فریزر مواد غذایی عمر طولانی‌تری پیدا می‌کنند و شما می‌توانید تا یک هفته از تازه موندن خوراکی‌های موجود در یخچال اطمینان داشته باشید. برای خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امروز غذا چی بپزم؟

یکی از دلایلی که باید فورا به سراغ خرید یخچال فریزر گالری اسنوا بروید، وجود تفکیک بندی سه گانه است. یخچال فریزر اسنوا به گونه‌ای طراحی شده‌ است که هرکدام از مواد غذایی در جایگاه ویژه خود قرار می‌گیرند و دیگر نیازی نیست که به جستجو مواد غذایی در یخچال بپردازید، همچنین با نگاه کردن به محفظه آشپزی می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که غذا چی درست کنید!

وجود محفظه کودک در یخچال فریزر گالری به گونه‌ای تعبیه شده است که وزن سبکی دارد و ارتفاع کم این محفظه بسیار مناسب کودکان است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

Chiller Zone

یکی از محفظه‌های موجود در یخچال فریزر گالری اسنوا Chiller Zone نام دارد که مختص نگه داری گوشت است. به طور مثال زمانی که شما گوشت تازه خریداری کرده‌اید و قصد دارید در اولین فرصت یک غذای گوشتی درست کنید، می‌توانید گوشت را در این محفظه که 4 درجه دما دارد نگه داری کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران است که دارای مشتریان بسیاری است. وبسایت قسطی کلاب با همکاری معتبرترین لیزینگ‌های کشور به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی می‌پردازد. شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجود در سایت به خرید قسطی از این سایت بپردازید. 

برای کسب اطاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید و یا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک به بخش تلویزیون ایرانی در دسته بندی لوازم خانگی...

تلویزیون پاناسونیک قسطی

تلویزیون پاناسونیک قسطی
تلویزیون جزء کالاهای اساسی هر خانه ای است که تأثیر بسزایی در دکوراسیون آن دارد. از این رو باید در خرید این محصول دقت زیادی خرج کرد. برای مشاهده...