خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 21:14:31

یکی از برندهای سازنده قهوه ساز تکنو می‌باشد. برای خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو


مهمترین مشخصات اسپرسوساز تکنو 

اسپرسو ساز تکنو، از محصولات باکیفیت، مطمئن و حرفه‌ای برای تهیه نوشیدنی‌های غلیظ مانند قهوه محسوب می‌شود. بدنه محکم، سیستم ایمنی بهینه و ظاهر زیبا، تنها گوشه‌ای از امتیازات برجسته خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو را بازتاب می‌دهد. اندازه جمع و جور و مناسب اسپرسوساز برند تکنو، مانع از اشغال فضای اضافی در میز کار یا کابینت آشپزخانه می‌شود. اسپرسوساز مدل TE 817، از جمله اسپرسوسازهای باکیفیت و کاربردی شرکت تکنو به شمار می‌رود. 

برخورداری از توان و قدرت بالا، یکی از مهمترین ویژگی‌های خرید اقساطی اسپرسو ساز تکنو را شامل می‌شود. به عنوان نمونه مدل te 817 با توان مصرفی 800 وات به خریداران ارائه می‌گردد. توان مناسب دستگاه امکان تهیه یک قهوه دل چسب و غلیظ را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. به منظور تهیه قهوه با کمک این مدل اسپرسوساز تکنو، لازم است که از قهوه پودر شده استفاده نمایید. استفاده از قهوه کاملا آسیاب شده ضمن جلوگیری از وارد شدن ذرات قهوه به محفظه دستگاه، در افزایش طول عمر بالای اسپرسوساز بسیار تاثیرگذار است.

بهره مندی از بدنه محکم و بادوام را می‌توان از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو برشمرد. بدنه و ساختار مدل تی ای 817 از استیل ضد خراش و ضد زنگ ساخته شده است. این ویژگی از بدنه دستگاه در برابر عوامل شیمیایی و رطوبت و آب به خوبی محافظت می‌کند. در ضمن، با استفاده از این محصول به راحتی می‌توان حدود 240 میلی لیتر نوشیدنی قهوه معادل 4 فنجان تهیه نمود. همچنین، اسپرسوساز مدل TE 817، توانایی تولید نوشیدنی‌های محبوبی مانند کاپوچینو و کافه لاته را دارد. 

سایر مشخصات اسپرسوساز Techno

اسپرسوساز تکنو مدل TE 817 دارای یک نازل بخار آب است. با هر مرتبه فعال کردن این نازل، بخار آب برای سه بار از آن خارج می‌گردد. لازم است که قبل از روشن کردن اسپرسوساز حتما یک لیوان زیر نازل بخار قرار داشته باشد. این امر مانع از بروز صدمه به دست کاربر می‌شود. سیستم Milk Foaming یا قابلیت تولید کف شیر، از ویژگی‌های متمایز این دستگاه به شمار می‌رود. با اعمال این قابلیت، امکان درست کردن کف شیر برای نوشیدنی‌های مورد نظر، به سادگی فراهم می‌گردد. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز شدن به سیستم ایمنی بالا، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی اسپرسوساز techno تلقی می‌گردد. این سیستم در افزایش ضریب ایمنی و امنیت دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید. همچنین، وجود این سیستم، مقاومت بالای اسپرسوساز را در برابر فشار و دمای بیش از حد رقم زده است. ضمنا، برای اسپرسوساز تی ای 817 یک سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن طراحی شده است. قابلیت جدا شدن سینی به تمیز سازی راحت دستگاه کمک شایانی می‌نماید.

برخورداری از لیوان شیشه‌ای، ویژگی‌های دستگاه Techno Espresso Maker را کامل می‌کند. در صورت داغ شدن لیوان، مصرف کننده می‌تواند دسته آن را بگیرد. ثبات و ایستایی دستگاه بر روی سطح از طریق پایه‌های ضد لغزش پلاستیکی انجام می‌شود. وجود این پایه‌ها از حرکت و لغزش دستگاه در هنگام کار کردن جلوگیری به عمل می‌آورد. با خرید قسطی اسپرسو ساز تکنو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نحوه خرید اقساطی اسپرسو ساز تکنو

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب زمینه مناسبی برای خرید قهوه ساز قسطی را فراهم آورده است. در این طرح مدل‌های مختلف اسپرسوساز تکنو با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری به خریداران ارائه می‌گردد. متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و جزئیات این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنند. همچنین، در این فروشگاه امکان خرید نقدی وسایل و لوازم خانگی برای متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتو تفال

خرید قسطی اتو تفال
زندگی در حقیقت به مفهوم هنر است و هر کسی با ظرافت¬تر کار کند هنرمند تر است. یکی از هنرهای ارزشمند زندگی رعایت آراستگی ظاهری است که در فرهنگ و دین ...

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision
برند ایکس ویژن برندی ایرانی و معتبر محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر xvision به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...