خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:00:04

برند فیلیپس یکی از برترنی برندهای دنیا است که محصولاتی عالی دارد. برای خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس


ویژگی های بارز اتو بخار فیلیپس

اتوکشی از پیش شرطهای اصلی برای داشتن ظاهری مرتب و آراسته و منظم به شمار می‌رود. اتوبخار برند فیلیپس یکی از محصولات کاربردی و موثر برای محقق ساختن این امر محسوب می‌شود. اتوبخار فیلیپس به علت برخورداری از امکانات و قابلیت‌های مناسب، از دستگاه‌های کارآمد برای مصارف عادی و روزانه تلقی می‌گردد. خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس یک روش مقرون به صرفه و بهینه برای تهیه و استفاده از مزایای متعدد این محصول قلمداد می‌گردد. 

طراحی زیبا و مدرن و توان بالا، از برجسته‌ترین مشخصات خرید قسطی اتو بخار فیلیپس محسوب می‌شود. برخورداری اتو از بدنه ارگونومیک، سهولت و سرعت در فرآیند اتوکشی را برای کاربران به همراه داشته است. همچنین، توان بالای دستگاه موجب گرم شدن سریع کفه اتوبخار در کوتاه ترین بازه زمانی می‌شود. این امر برای از بین بردن سخت‌ترین چین و چروک‌ها بسیار تاثیرگذار می‌باشد. کفه طراحی شده برای این محصول از جنس Steam Glide است. حفره‌های موجود در کفی دستگاه موجب توزیع یکنواخت بخار در سطوح مختلف البسه و پارچه‌ها می‌شود.

فناوری خاموشی خودکار (Auto off) از دیگر ویژگی‌های قابل توجه خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس به شمار می‌آید. سیستم خاموشی خودکار موجب قطع عملکرد دستگاه در هنگام عدم استفاده از اتو می‌شود. این ویژگی از صدمه و آسیب رسیدن به بافت و تاروپود البسه جلوگیری می‌کند. مخزن در نظر گرفته شده برای اتو بخار برند فیلیپس از گنجایش مناسبی بهره می‌برد. 

طراحی شفاف مخزن آب، امکان مشاهده مقدار آب باقی مانده را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. علاوه بر این، سیم برق دستگاه از جنس روکش پارچه باکیفیت است. این امر مانع از فرسودگی و صدمه دیدن سیم در طول زمان می‌شود. 

سایر مشخصات دستگاه Philips Steam Iron

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی اتو بخار فیلیپس می‌توان به قابلیت ضد رسوب دستگاه، اشاره نمود. املاح و ناخالصی‌های موجود در آب، به تدریج موجب ایجاد رسوب و جرم در مخزن آب و کفه اتو بخار می‌شود. این موضوع زمینه مناسب برای آسیب دیدن کفی اتو را فراهم می‌آورد. سیستم ضد رسوب ضمن جلوگیری از بروز جرم، از شوره زدن البسه هنگام انجام فرآیند اتوکشی جلوگیری می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه Philips Steam Iron می‌توان ویژگی ضد چکه را عنوان نمود. ریخته شدن قطرات آب بر روی لباس‌ها، موجب ایجاد لکه بر سطح البسه می‌شود. سیستم ضد چکه با کاهش دمای کفه اتو، سوپاپ مربوط به محفظه تبخیر دستگاه را به صورت اتوماتیک می‌بندد. این فرآیند مانع از ریزش قطرات آب بر روی سطح البسه و پارچه‌ها می‌شود. ضمنا، اتو بخارهای برند فیلیپس به تکنولوژی Self – clean مجهز شده‌اند. این قابلیت بستر مناسب برای تمیز شدن محفظه تولید بخار دستگاه و متعاقب آن، جلوگیری از رسوب را فراهم می‌سازد.

امکان بخاردهی عمودی، قابلیت تنظیم میزان بخاردهی، دسته ارگونومیک به منظور کنترل و راحتی بهتر دستگاه، تنوع طرح و مدل، وزن سبک و مناسب، امکان اسپری آب، برخورداری از کفه سرامیکی باکیفیت و ضد خش، کابل برق مقاوم و بادوام و کارایی بالا، دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی اتوبخار برند فیلیپس را رقم می‌زند. برای خرید اقساطی اتو بخار فیلیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید قسطی اتو بخار فیلیپس

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، طرح فروش قسطی اتوبخار فیلیپس را اجرایی نموده است. متقاضیان برای آگاهی یافتن از جزئیات و شرایط این طرح می‌بایست به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه کنند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید انواع لوازم خانگی منزل به صورت نقدی فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای آلتون

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای آلتون
برند آلتون سبد محصولاتی کاملی دارد و گاز صفحه‌ای این برند از یکیفیت و زیبایی ویژه‌ای برخوردار است. برای خرید اقساطی گاز صفحه‌ای آلتون به...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو
یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات خانگی دووالکترونیک می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو به بخش ماشین...