فروش اقساطی اپل واچ هرمس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:47:03

برند اپل با همکاری برند لوکس Hermes، اقدام به تولید اپل واچ هرمس نموده است. برای خرید اقساطی اپل واچ هرمس به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی اپل واچ هرمس


مشخصات مهم اپل واچ هرمس

روکش کریستالی مقاوم، نمایشگر تمام صفحه و کارکرد سریع و روان، از امتیازات شاخص خرید قسطی اپل واچ هرمس به حساب می‌آید. ساعت‌های Apple watch Hermes، در ردیف لوکس‌ترین مدل‌های اسمارت واچ شرکت اپل جای می‌گیرند. این مدل از ساعت‌های هوشمند با بندهای چرمی باکیفیت و جذاب به کاربران عرضه می‌گردد. 

بهره مندی از بند چرمی بادوام و زیبا، از جذابیت‌های خرید اقساطی اپل واچ هرمس محسوب می‌شود. بند چرمی ساعت با قفل Deployment Buckle طراحی شده است. این ترکیب غالبا برای ساعت‌های گران قیمت و لوکس در نظر گرفته می‌شود. در ساختار بند برخی از مدل‌های اپل واچ هرمس چرم بیشتری استفاده شده است. این نوع از ساعت‌ها با بند Double Tour در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. 

براین اساس، کاربر می‌تواند بند ساعت اپل واچ سری هرمس را دو بار دور مچ دستش بپیچد. ضمنا، اسمارت واچ هرمس دابل تور در رنگ‌های آبی، قرمز، قهوه‌ای و طوسی تولید می‌گردد. برخورداری از نمایشگر Retina OLED با قابلیت Always on Display، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی اپل واچ هرمس تلقی می‌گردد. 

صفحه نمایش always on retina امکان روشن بودن پیوسته نمایشگر دستگاه را در هنگام ثابت یا بالا بودن مچ دست، برای کاربر فراهم می‌آورد. به همین جهت، دیگر نیازی به تکان دادن مچ دست به منظور روشن شدن مجدد نمایشگر ساعت نمی‌باشد. در این حالت کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربر بر روی نمایشگر ساعت هوشمند اپل واچ هرمس قابل مشاهده است. 

سایر مشخصات Apple Watch Hermes

مجهز شدن به پردازنده قوی و قدرتمند را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل واچ هرمس برشمرد. به عنوان نمونه ساعت اپل واچ هرمس سری 2 به پردازنده قوی S2 Dual Core مجهز شده است. وجود این پردازنده عملکرد روان، سریع و پایدار ساعت در پردازش اطلاعات مورد نیاز کاربر را رقم زده است. همچنین، این نوع گجت پوشیدنی و لوکس در برابر آب و رطوبت، از مقاومت بسیار بالایی بهره می‌برد. این ویژگی امکان استفاده از ساعت را در شرایط جوی بارانی، برای کاربران فراهم نموده است. با خرید اقساطی اپل واچ هرمس از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

بدنه ساعت هوشمند apple watch hermes از استیل ضد خش و ضد زنگ (Stainless Steel) ساخته شده است. این امر علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری، مقاومت بدنه ساعت را در برابر عوامل محیطی در پی داشته است. ضمنا، این گجت لوکس اپل برای استفاده‌های روزمره و رسمی از گزینه‌های شیک و ایده آل به شمار می‌رود. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در وصف این محصول باید اضافه نمود که برای اسمارت واچ سری هرمس یک باتری لیتیوم یونی باکیفیت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اپل واچ هرمس از نوع اسمارت واچ سیم کارت خور یا Cellular محسوب می‌شود. این قابلیت پس از همکاری شرکت اپل با اپراتورهای تلفن همراه شرکت‌های خارجی برای ساعت‌های هوشمند apple لحاظ شده است. 

ضمنا، جنس شیشه ساعت سری هرمس از یاقوت است. قابلیت کنترل موسیقی (Music Player)، GPS، بلوتوث، وای فای، حسگر سنجش نور محیط، گام شمار، ژیروسکوپ، شتاب سنج و قابلیت مکالمه، سایر مشخصات اپل واچ سری Hermes را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی اپل واچ هرمس

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور رقم زدن تجربه خرید آسان، طرح فروش قسطی ساعت هوشمند اپل سری هرمس را اجرایی نموده است. در این طرح مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند کمپانی Apple با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین، امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز لحاظ شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 با سفته

خرید قسطی گوشی s23 با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش قسطی گوشی s20 پلاس

فروش قسطی گوشی s20 پلاس
شرکت سامسونگ با رونمایی از جدیدترین تلفن همراه خود بار دیگر جهانیان را شگفت زده کرد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم از سری جدید گوشی سامسونگ...