فروش قسطی یخچال دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:54:48

یکی از جدیدترین یخچال‌های ایرانی که امروزه بسیار در تبلیغات تلویزیون با آن رو به رو می‌شوید، یخچال فریزرهای دیپوینت می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی یخچال دیپوینت


یخچال دیپوینت مدل EXPLORE

یخچال فریزر دیپوینت مدل اکسپلورر توانسته است تا با تحولی جدید در ساخت طراحی خلاقانه‌ای را به خرج دهد. کنار هم قرار دادن دو یخچال و فریزر در ساخت نوعی انحصار در طراحی می‌باشد که علاوه بر داشتن زیبایی بی‌نظیر به دکوراسیون آشپزخانه نیز، استایلی شیک و برازنده می‌بخشد. قابلیت خرید قسطی یخچال دیپوینت در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب

یخچال و فریزر اکسپلور در رنگ‌های سفید، استیل و سفید چرمی تولید شده است. سرما و خنکی مطلوبی دارد، زیرا از تکنولوژی‌های به روزی برای داشتن یک سیستم خنک کننده با مصرف انرژی پایین استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های مطلوب و منحصر به فرد این یخچال، داشتن گنجایش فوق‌العاده می‌باشد. ظرفیت این یخچال برابر 790 لیتر است، همچنین این ظرفیت برای یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت مناسب می‌باشد.

دیپوینت اکسپلور ارتفاعی 180 میلی‌متر و 60 میلی‌متر عرض و عمق 76 میلی‌متر است. در این یخچال نیز مانند یخچال‌های کمپانی مشهور کره از قابلیت Door in Door استفاده شده، بنابراین می‌توانید خیلی راحت به مواد خوراکی و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مصرف دارید، دسترسی پیدا کنید بدون آنکه نیازی باشد تا درب یخچال را به صورت کامل باز و بسته کنید و انرژی داخل یخچال را به بیرون انتقال دهید. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت آشپزخانه‌ای مدرن و شیک داشته باشید!

دما و رطوبت کافی

در این محصول از جریان هوای چندگانه نیز برخوردار می‌باشید. سیستم خنک سازی کمک می‌کند تا جریان یکنواختی در سراسر این یخچال برقرار شود و تمامی مواد غذایی شما از از ماندگاری بالایی بهره‌مند گردند، همچنین یک کشوی مخصوص برای نگه داشتن رطوبت در این ساید وجود دارد که با ساختار شبکه‌ای که دارد به شما کمک می‌کند تا از تبخیر رطوبت جلوگیری به‌ عمل بیاید.

شما می‌توانید میوه‌جات و سبزیجاتی را که فکر می‌کنید به زودی فاسد شوند، در این قسمت جای دهید. علاوه بر این می‌توانید از دکمه مخصوصی که در این یخچال وجود دارد، استفاده کنید. با قرار دادن دکمه بر روی میوه و یا سبزی آن را طوری تنظیم می‌کنید که دمای مناسب در محفظه به وجود آید. با خرید قسطی یخچال دیپوینت غذاهایی تازه و ماندگار خواهید داشت.

یخساز و آبریز

از جمله امکانات این دستگاه یخچال فریزر، محفظه یخ‌ریز می‌باشد. ساید دیپوینت یکی از آبریز باریک و کوچک دارد که امکان نگهداری مواد منجمد درون یخچال را فراهم می‌سازد، همچنین یک مخزن نگهدارنده آب دارد که به اندازه 4 لیتر است و با داشن طراحی هوشمند به راحتی شستشو می‌شود و در یخچال جای می‌گیرد. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت همیشه یک پارچ آب خنک و گوارا تهیه نمایید.

امتیازات مدل اکسپلور

در این یخچال فریزر از ویژگی‌های مطلوبی برخورداریم. یخچال فریزر به صورت ساید در کنار هم قرار دارند. دارای ویژگی در داخل در می‌باشد، همچنین یک کشوی نگهدارنده سبزیجات و میوه‌جات با رطوبت کافی دارد.

در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند، دارای یک یخساز و آبریز است و جریان هوای چندگانه در یخچال برقرار می‌شود. به علاوه دارای گنجایش بالایی است و همین عوامل سبب شده تا با فروش بالایی رو به رو شود. با خرید قسطی یخچال دیپوینت یک محصول با قابلیت‌ها و تجهیزات مناسب را به خانه آورید.

پیشنهاد خرید یخچال دیپوینت مدل اکسپلور

در صورتی که مایل به تهیه یک یخچال جادار و مناسب می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده در زمینه خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی در این سایت بی نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و از لیزینگ‌های موجود در سایت وام دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دیپوینت از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت ویژه کارمندان

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت ویژه کارمندان
برند دیپویت یک برند مورد اعتماد و موفق در کشور است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ
شاید برایتان جالب باشد که برند شیائومی علاوه بر تولید تلفن همراه، در حوزه‌های دیگر نیز فعال است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی...