خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:46:39

اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس با شرایط عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس


مشخصات گوشی آیفون 14 پرومکس 

بسیاری از افراد خواستار خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس هستند. گوشی آیفون 14 پرومکس از محصولات جدید کمپانی اپل می‌باشد که می‌توان از آن به عنوان  بهترین انواع گوشی آیفون نام برد. طراحی زیبا، صفحه نمایش بزرگ و دوربین باکیفیت از جمله ویژگی‌های عالی این گوشی هوشمند می‌باشند. در واقع آیفون‌های پرو در مقایسه با سایر محصولات اپل دارای امکانات بیشتری هستند و با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌رسند. رنگ‌های زیبا و ظاهر شیک گوشی آیفون 14 پرومکس سبب شده تا کاربران بسیاری این گوشی را انتخاب کنند. 

برای خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس لازم است مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار دهید. این گوشی تمام مشخصات یک محصول باکیفیت را دارد و در حقیقت یک گوشی کامل و پیشرفته است. طراحی گوشی آیفون 14 پرومکس مانند آیفون 13 می‌باشد با این تفاوت که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. این گوشی دارای قاب فولادی است و ظاهری لوکس دارد. کمپانی اپل هر ساله مدل جدید و پیشرفته‌ای از گوشی‌های آیفون را به بازارهای جهانی ارائه‌ می‌دهد. آیفون‌های پرو همواره بهترین نسخه‌های محصولات اپل هستند که بسیار مورد توجه کاربران می‌باشند. ویژگی‌های مورد توجه این گوشی شامل نمایشگر بسیار عالی، دوربین درجه یک و باتری قوی می‌باشد.

صفحه نمایش بزرگ این گوشی برابر 7/6 اینچ است و تصویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی در حدی است که در زیر نور آفتاب نیز به راحتی تصاویر آن قابل مشاهده هستند. این گوشی دارای دوربین 48 مگاپیکسلی است و همچنین یک دوربین فوق عریض دارد که میدان دید آن برابر 120 درجه می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

این گوشی از شیشه ساخته شده است و تنها فریم آن از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. آیفون 14 پرومکس از IP68 پشتیبانی می‌کند و اگر داخل آب بیفتد در عمق 6 متری به مدت نیم ساعت دوام می‌آورد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش ساخته می‌شود. روشنایی صفحه این گوشی برابر با 2000 نیت می‌باشد و بر این اساس در زیر نور شدید آفتاب نیز به راحتی می‌توان تصاویر را از صفحه نمایشگر آن مشاهده کرد. برای خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس

خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس برای علاقه‌مندان این گوشی بسیار مقرون به صرفه است، زیرا از کیفیت خوب و عملکرد عالی برخوردار می‌باشد. پردازنده این‌ گوشی A16 Bionic Chip می‌باشد و بر این اساس دارای  قدرت بالایی است. این گوشی توانایی پردازش بازی‌های بسیار سنگین را دارد و می‌توان هر نوع بازی را روی آن نصب کرد. این گوشی در حقیقت از بهترین گوشی‌های موجود در بازارهای جهانی می‌باشد و تمامی انتظاراتی را که از یک گوشی هوشمند و باکیفیت را دارید، برآورده می‌سازد. 

خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب

خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس با قیمت مناسب و پیش پرداخت کم برای تمامی مشتریان ایرانی امکان پذیر است. گوشی آیفون 14 پرومکس به صورت نقدی و قسطی عرضه می‌گردد. این محصول دارای کیفیت ساخت عالی و فناوری پیشرفته‌ای می‌باشد و بر این اساس طرفداران بسیاری دارد. فروش قسطی این گوشی از طریق وبسایت قسطی کلاب انجام می‌گیرد.

فروشگاه بزرگ قسطی کلاب شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان این گوشی با بودجه اقتصادی کم نیز بتوانند آن را به صورت قسطی خریداری کنند. با توجه به قیمت بالای گوشی آیفون 14 پرومکس، بسیاری از علاقه‌مندان این گوشی خواستار خرید اقساطی آن با کمترین هزینه هستند. مشتریان آیفون 14 پرومکس با پرداخت هزینه بسیار کم به عنوان پیش پرداخت و ارائه یک سری مدارک می‌توانند این گوشی را به صورت قسطی خریداری کنند. شما می‌توانید در قسمت کالای دیجیتال این محصول را انتخاب و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی با مشاورین فروش وبسایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ سفته ای

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ سفته ای
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO

خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی با نام پوکو m3 pro روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 PRO به بخش موبایل در...