فروش قسطی یخچال دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:37:06

یکی از برندهای معروف و مشهور در ایران برند دوو الکترونیک می‌باشد که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید اقساطی یخچال دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


فروش قسطی یخچال دوو


بررسی یخچال دوو مدل D4S-0034SS

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خرید محصولات مختلف به خصوص لوازم خانگی به یکی از معضلات اصلی تبدیل شده است. از طرفی قیمت‌ها ثابت نبوده و دارای نوسان می‌باشند و از طرف دیگر با توجه به اشباع شدن بازار با محصولات مختلف، قدرت انتخاب در بین این همه محصول بسیار پایین خواهد آمد. 

به همین دلیل، یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند دوو، یعنی یخچال دوو مدل D4S-0034SS، در ادامه بررسی شده و شما می‌توانید برای خرید قسطی یخچال دوو مدل D4S-0034SS به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همان طور که گفته شد، خرید محصولات مختلف، نیازمند دقت و بررسی فراوان می‌باشد. از این رو شما باید بتوانید محصولی را انتخاب کنید که بیشترین مطابقت را با نیازهای شما داشته باشد. با خرید اقساطی یخچال دوو از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 بعد از اینکه بهترین محصولات را بر اساس نوع نیاز خود دسته بندی کردید، نوبت آن است که میزان بودجه خود را بررسی کرده و بر اساس آن هم محصولات مناسب را پیدا کنید. در نهایت به این وسیله می‌توانید به تعداد مشخصی محصول مناسب برسید. 

یخچال دوو مدل D4S-0034SS هم یکی از این محصولات مناسب و با کیفیت می‌باشد که در عین کارایی خوب، از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر محصولات بهره می‌برد. همان گونه که می‌دانید شرکت دوو یکی از برندهای با سابقه در تولید لوازم خانگی محسوب شده و هرساله محصولات این شرکت در بین پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. با خرید قسطی یخچال دوو از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات یخچال دوو مدل D4S-0034SS

یکی از نکات بسیار مثبت در مورد این محصول، نمودار مصرف انرژی در آن بوده که مصرف آن بسیار بهینه و از نوع +A است. این یخچال را می‌توان در دسته محصولات ساید بای ساید سه درب دسته بندی کرد. وزن حدودی این یخچال تقریبا 115 کیلوگرم می‌باشد.

بعد از مشخصات ظاهری آن، نوبت به میزان گنجایش فضای داخلی محصول می‌رسد. گنجایش یخچال 440 لیتر و همچنین گنجایش فریزر آن 244 لیتر است. این به آن معنا است که گنجایش کلی این محصول 684 لیتر می‌باشد. در مورد ابعاد داخلی آن هم می‌توان گفت که ارتفاع آن 1816 میلی‌متر، عمق 840 میلی‌متر و همچنین پهنای آن نیز 916 میلی‌متر است. برای خرید اقساطی یخچال دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در قسمت یخچال این محصول، تعداد 5 طبقه وجود داشته که می‌توانید مواد غذایی خود را دسته‌بندی کنید. در کنار آن نیز تعداد 2 کشو قرار داده شده است. در فریزر آن هم 3 عدد طبقه و 3 عدد کشو قرار داده شده است. از دیگر مشخصه‌های دیگر این فریزر می‌توان به یخساز اتوماتیک (آب شهری) و یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان اخطار باز ماندن درب، آبسردکن، فیلتر تصفیه آب و نمایشگر را نام برد. البته لازم به ذکر است که در یخچال دوو مدل D4S-0034SS امکان باز شدن درب از هر دو سمت وجود ندارد و این مورد را می‌توان یکی از نکات منفی جزئی آن دانست.

این یخچال به گونه طراحی و ساخته شده است که بتواند محصولات غذایی، پروتئینی و موارد دیگر شما را تا مدت‌های طولانی سالم و تازه نگه دارد. همچنین با وجود ماده استیل در آن، باعث می‌شود که دمای داخل یخچال سرد تر و خنک تر شود. برای خرید قسطی یخچال دوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی یخچال دوو

شما می‌توانید با توجه به مشخصات درج شده در بالا، علاقه‌مند به خرید این محصول هستید، گفتنی است که می‌توانید برای خرید قسطی یخچال فریزر دوو مدل D4S-0034SS به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این مجموعه در کنار امکان فروش قسطی یخچال فریزر و خرید اقساطی یخچال‌های مختلف، شرایط ویژه ای را برای شما در نظر گرفته که می‌توانید برای آگاهی از آنها به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود نحوه خرید اقساطی یخچال دوو و دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید جذاب را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی
قهوه ساز جز مهم ترین وسایل برقی هر فردی است که طرفدار قهوه هستند. برای خرید قسطی اسپرسوساز مباشی به بخش نوشیدنی ساز در دسته...

خرید بهترین لوازم خانگی برقی

خرید بهترین لوازم خانگی برقی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هر روزه لوازم خانگی برقی جدیدتری وارد بازار می شوند. از آنجایی که لوازم خانگی یکی از پرفروش ترین کالاها در بازار فروش...