خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:56:34

اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330 از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330
خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 از قسطی کلاب

قسطی کلاب خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 را در مجموعه خود امکان پذیر کرده است. لپ‌تاپ Ideapad 330 از جدیدترین سری Ideapad شرکت لنوو می‌باشد که از سال 2018 وارد بازار شده است.

 این لپ‌تاپ توانسته با وزن پایین و سخت افزار مناسبی که در طراحی آن به کار رفته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. لپ‌تاپ Ideapad 330 به عنوان لپ‌تاپ میان رده شرکت لنوو شناخته می‌شود و مناسب کارهای روزمره خانگی و اداری و مهندسی می‌باشد.

مجموعه قسطی کلاب خرید اقساطی لپ‌تاپ و کالای دیجیتال را در مجموعه خود امکان پذیر کرد است. قسطی کلاب قبل از خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 نظر شما عزیزان را به مشخصات این لپ‌تاپ سبک و کاربردی جلب می‌کند.

مشخصات فیزیکی و کلی لپ‌تاپ

لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad 330 در ابعاد 378×260×22.9 میلی‌متر به وزن 2.2 کیلوگرم طراحی شده است. شرکت لنوو در مدل Ideapad 330 از باتری دو سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 30 وات بر ساعت استفاده می‌کند. این باتری برای استفاده معمولی تا 5.5 ساعت قابلیت شارژدهی دارد.

پردازنده و حافظه لپ‌تاپ

شرکت لنوو در طراحی Ideapad 330 از سری Pentium و Celeron پردازنده اینتل استفاده کرده است. مدل این پردازنده 4415U و N 4000 می‌باشد. این پردازنده‌ها به ترتیب 2 مگابایت و 4 مگابایت حافظه کش دارند و در محدوده فرکانسی 2.2 گیگاهرتز قابلیت پردازش اطلاعات را دارد. حافظه داخلی این مدل از لپ‌تاپ لنوو 1 ترابایت و از نوع هارد دیسک با سرعت 5400 RPM می‌باشد. در Ideapad 330 مشخصات مختلف از رم‌های 4 گیگابایت و 8 گیگابایت از نوع DDR4 استفاده شده است. 

پردازنده‌های گرافیکی Ideapad 330 از شرکت Intel انتخاب شده و در کیفیت‌های HD و UHD به کار گرفته می‌شود این پردازنده‌های گرافیکی بدون حافظه مجزا هستند. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو می‌توانید با مشاوران قسطی کلاب ارتباط بگیرید. 

صفحه نمایش لپ تاپ

اندازه صفحه نمایش در لپ‌تاپ‌های Ideapad 330، 15.6 اینچ است. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این صفحه نمایش TFT LED backlit LCD می‌باشد. کیفیت صفحه نمایش HD در رزولوشن 1366×768 است این صفحه نمایش مات است. البته این صفحه نمایش‌ها برای کار در فضای باز و پر نور مناسب هستند، چرا که نور محیط را انعکاس نمی‌دهند. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات لپ‌تاپ Ideapad 330

در لپ‌تاپ Ideapad 330 از درایوهای DVD رایتر استفاده شده است. اسپیکرهای Ideapad 330 از بلندگوهای با فناوری Dolby Audio استفاده شده است. این لپ‌تاپ‌ها حسگر اثر انگشت و نور پس زمینه کیبورد ندارد.

لپ‌تاپ Ideapad 330 از شبکه وای فای، بلوتوث، اترنت (Ethernet) پشتیبانی می‌کند. پورت‌های ارتباطی لپ‌تاپ USB3، HDMI و USB2 می‌باشد. این لپ‌تاپ فاقد پورت‌های USB Type C،  Thunderbolt، Serial و USB4 است. 

با توجه به اینکه در پی مهر و موم‌های اخیر Lenovo توانسته است با طراحی لپ‌تاپ‌های متنوع و قدرتمند و البته با قیمت مناسب جای خود را در بازار این کالای کاربردی باز کند می‌توان گفت که لپ‌تاپ Ideapad 330  نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

بنابراین با توجه به نسبت امکانات این لپ‌تاپ به قیمت آن می‌تواند گزینه خرید مناسبی برای افرادی باشد که انتظار توانایی پردازش بالایی از لب‌تاپ ندارند و از این لپ‌تاپ در حد کارکرد معمولی می‌خواهند استفاده کنند. قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی امکان خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad 330 را فراهم کرده است. شما برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ‌می‌توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ با شرایطی بی نظیر دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی y7a

خرید قسطی گوشی y7a
یکی از گوشی‌های پرطرفدار برند هوآوی بی‌شک مدل Y7A می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی y7a به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...