خرید اقساطی گوشی z flip 5

تاریخ انتشار:
1403/2/23 19:17:53

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی z flip 5 با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی z flip 5


گوشی z flip 5

خرید قسطی گوشی z flip 5دارای مزایا زیادی می‌باشد. خرید اقساطی گوشی موبایل به این معنا است که شما محصول را از یک فروشنده یا اپراتور تلفن همراه به صورت قسطی خریداری می‌کنید. این روش خرید برای افرادی که نمی‌توانند مبلغ گوشی را به صورت یکجا پرداخت کنند، مناسب است. توصیه می‌شود قبل از خرید قسطی گوش z flip 5، شرایط و قوانین مربوطه را با دقت مطالعه کنید. همچنین، مبلغ قسطی را بر اساس توانایی مالی خود تعیین نمایید. 

مشخصات گوشی z flip 5

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 یک گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن و طراحی منحصر به فرد است. این گوشی دارای صفحه نمایش چند لایه OLED با اندازه 6.7 اینچ می‌باشد که می توانید بازوی آن را تا 180 درجه بچرخانید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در هنگام استفاده کردن از برنامه‌هایی مانند دوربین، ویدئو یا چت تصویری، صفحه نمایش را به حالت تا شده درآورید. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در مورد مشخصات فنی، گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 می‌باشد که با 8 گیگابایت حافظه رم همراه است. این گوشی، شامل دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدئوهای 4k و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری 3,300 میلی‌ آمپر ساعتی در داخل گوشی قرار داده شده است که از شارژ سریع 15 وات و شارژ بی‌سیم 9 وات پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی گوشی z flip 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت گسترش آن با کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت را دارد. این گوشی با سیستم عامل Android 11 و رابط کاربری One UI 3.1 توسط شرکت سامسونگ عرضه شده است و از ویژگی‌‌های دیگر آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، NFC، بلوتوث 5 و پشتیبانی از شبکه‌های 5G اشاره کرد. اگر بخواهیم به برخی دیگر از ویژگی‌های این گوشی اشاره کنیم، می‌توان گفت:

•وزن: 183 گرم
•سیم کارت: 2 سیم کارت
•پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای
•سرعت شارژ: 25 وات
•جنس بدنه: پنل جلو پلاستیکی، پنل عقب شیشه‌ای، فریم آلومینیومی
•کیفیت فیلمبرداری: فیلم برداری 4K با سرعت 30/60 فریم در ثانیه، فیلم برداری FULL HD با سرعت 60/240 فریم در ثانیه، فیلم برداری HD با سرعت 960 فریم در ثانیه، +HDR10

بدون شک، یکی از پارامترهای برجسته این کالای دیجیتال طراحی منحصر به فرد آن است که می تواند برای کاربر یک تجربه جدید و جذاب ایجاد کند. با خرید اقساطی گوشی z flip 5 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قیمت کالای دیجیتال و گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5

در واقع، عوامل متعددی بر روی قیمت گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 و کالای دیجیتال تأثیر می‌گذارند که شامل نرخ ارز، هزینه رجیستری و سیاست‌های بازار می‌شوند. در ایران نیز، قیمت گوشی Z Flip 5 ممکن است متغیر باشد. برای دریافت قیمت دقیق و به ‌روز، بهتر است به فروشندگان معتبر گوشی ‌همراه یا سایت‌های مطمئن مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی z flip 5 از قسطی کلاب 

اگر شما تمایل دارید گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 را خریداری کنید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه و به دو روش نقدی و قسطی گوشی خود را تهیه کنید. قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌‌های آنلاین معتبر در ایران است که امکان خرید قسطی کالای دیجیتال را ارائه می‌دهد. این مجموعه، فروش قسطی را به صورت بلند مدت یا کوتاه ‌مدت برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

اکنون فرصت مناسبی جهت خرید اقساطی گوشی Z Flip 5 برای شما فراهم شده است. در واقع، این امکان را خواهید داشت که هزینه را به شکلی منظم و به صورت دوره‌ای پرداخت کنید. بنابراین برای بهره‌ مندی از این فرصت، به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه کرده و گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی a70

خرید نقدی گوشی a70
اگر شما جز علاقه مندان به تلفن های هوشمند سامسونگ سری a70 هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی و خرید نقدی گوشی a70 در بخش کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی a22

خرید قسطی گوشی a22
یکی از گوشی‌های جذاب و جدید برند سامسونگ مدل گلکسی a22 نام دارد که از کارایی بالایی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی a22 به بخش...