خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/8 21:01:23

شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با ارز دیجیتال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با ارز دیجیتال


مقدمه

استفاده از لوازم خانگی مرغوب و باکیفیت همواره یکی از ارکان اصلی در خانه و آشپزخانه است. زمانی که لوازم خانگی ضمن کیفیت خوب، از قیمت مناسب برخوردار باشد و امکان استفاده راحت را برای ما فراهم کند، بدون شک می‌تواند انتخاب درستی باشد. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به دنبال فرصتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی می‌گردید؛ پیشنهاد ما خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا است. در ادامه قصد داریم شما را با محصولات اسنوا آشنا کنیم و در ادامه شرایط خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا را مطرح کنیم. در این صورت اگر قصد دارید با پرداخت مبلغ اندکی در ماه، صاحب لوازم خانگی نو و با کیفیت بشوید، با ما همراه باشید. 

آشنایی با شرکت snowa

شرکت اسنوا یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی است. شرکت اسنوا از سال 1347 شروع به کار کرده است. این شرکت نزدیک به دو دهه است که به تولید لوازم خانگی می‌پردازد و طی این مدت توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تولید لوازم خانگی برسد. این شرکت یکی از برندهای محبوب داخلی در حوزه لوازم خانگی است که طی سال‌های اخیر توانسته است با تولید لوازم خانگی، میهمان خانه‌های ایرانی شود. در ادامه شما را با تعدادی از محصولات برند اسنوا آشنا می‌کنیم. 

طراوت میوه و سبزیجات با یخچال فریزرهای اسنوا!

شرکت اسنوا از سال ۱۳۸۷ به تولید یخچال فریزرهایی با موتورهایی کم مصرف و با صدای اندک پرداخت. این یخچال فریزرها دارای ظاهری زیبا، صفحه نمایش لمسی، سیستم گردش هوای چندگانه، سنسور اندازه‌گیری دما، آب سردکن و فیلتر بوگیر هستند. این محصولات در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی از قیمت مناسب‌تری برخوردارند. یخچال فریزرها در اشکال ساید بای ساید، دوقلو و یخچال بالا پایین تولید و عرضه می‌شوند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لذت پاکیزگی با ماشین لباسشویی‌های اسنوا!

ماشین لباسشویی‌های اسنوا در دو سری هارمونی و واش این واش طبقه‌بندی می‌شوند. ماشین لباسشویی‌های اسنوا کم‌مصرف بوده و می‌توانند لباس‌هایتان را با بیش از ده روش مختلف بشویند. دارای سیستم عیب‌یابی خودکار هستند؛ به‌طوری‌که فشار آب کم شود و یا اتصالات برق مشکل‌دار شود، می‌توانند با آلارم‌های از پیش تعیین شده، شما را آگاه کنند.

این ماشین لباسشویی‌ها از صفحه نمایش LED، LED سیستم شست‌وشوی سریع و تکنولوژی نانو سیلور برخوردارند. سیستم شروع شست‌وشو با تأخیر، این امکان را فراهم می‌کند تا هنگامی‌که در منزل نیستید، لباس‌ها طبق برنامه شما شسته شوند. شستشو با بخار و درب اضافه برای ورود لباس‌های فراموش شده از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماشین لباسشویی‌های اسنوا است. 

با ماشین ظرف‌شویی‌های اسنوا ظرف‌ها همیشه برق می‌زنند!

ماشین ظرف‌شویی‌های اسنوا در شست‌وشوی ظروف به کمک شما می‌آیند و در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند. دیگر نگران لک‌شدن ظرف‌هایتان نباشید؛ ماشین ظرف‌شویی‌های اسنوا دارای فیلترهای رسوب‌گیر بوده و سختی آب را کم می‌کنند.

از دیگر قابلیت‌های ماشین ظرف‌شویی‌های اسنوا می‌توان به امکان تنظیم ارتفاع قفسه‌ها، سیستم عیب‌یابی و گزارش ایرادات، صدا و لرزش اندک اشاره کرد. این ماشین ظرف‌شویی‌ها در انواع مختلف 12، 14 و 24 نفره تولید می‌شوند و بسته به نیازتان می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. دیگر نیاز نیست دغدغه کمبود ظرف‌ها و پر نشدن ماشینتان را داشته باشید؛ قابلیت شست‌وشو با نصف ظرفیت برای زمانی است که تعداد ظرف‌ها کمتر از ظرفیت اصلی دستگاه است. 

تلویزیون‌های اسنوا لذت دورهمی‌ها را دوچندان می‌کنند!

امروزه برند اسنوا با عرضه تلویزیون‌های هوشمند توانسته مخاطبان زیادی را به خودش جذب کند. از یک تلویزیون خوب انتظار می‌رود که تصاویر را واضح و باکیفیت نشان دهد. تلویزیون‌های اسنوا با برخورداری از اندازه‌ها و ابعاد مختلف قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را فراهم کرده‌اند. امکان نصب تلویزیون روی دیوار، متصل‌شدن به وای‌فای و تلفن همراه از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های اسنوا است که موجب محبوبیت آن در بین مردم شده است. 

حس خوب آشپزی با اجاق‌گازهای اسنوا


اجاق‌گاز یکی از محصولاتی است که برند اسنوا در تولید آن خوش درخشیده است. به‌کارگیری استیل ضدزنگ و صفحه نمایش به‌ظاهر این اجاق‌گازها زیبایی بخشیده است. ازآنجایی‌که قطعات این اجاق‌گازها تولید داخلی بوده و قیمت آنها هم نسبت به نمونه‌های خارجی مناسب‌تر است، آسودگی خاطر خریداران را به ارمغان می‌آورد. 

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا از فروشگاه قسطی کلاب

تا به اینجا شما را با محصولات برند اسنوا آشنا کردیم. اگر به ‌جای خرید نقدی، تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا دارید، قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور شناخته می‌شود که شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی از برندهای برتر کشور فراهم ساخته است. در فروشگاه قسطی کلاب امکان شرکت در طرح‌های مختلف اعتباری وجود داشته و شما قادر خواهید بود به صورت کاملاً اقساطی اقدام به خرید لوازم خانگی نمایید. جهت خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا می‌توانید به صفحه محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویی دوو

 خرید اقساطی ظرفشویی دوو
برند دوو یکی از شناخته‌ شدن ترین برندهای کره‌ای می‌باشد که تنوع محصولات بالایی دارد. برای خرید اقساطی ظرفشویی دوو به بخش ماشین...

خرید اقساطی یخچال تی سی ال

خرید اقساطی یخچال تی سی ال
اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال تی سی ال با قیمتی استثنایی را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...