خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:38:31

برای خرید اقساطی گوشی s23 fe به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی


نگاه کلی به گوشی s23 fe

خرید قسطی گوشی s23 fe برای افرادی که علاقه به خرید این گوشی دارند اقدام بسیار منطقی به حساب می‌آید. یکی از بهترین محصولات کمپانی سامسونگ در سال‌های ‌اخیر قطعا این گوشی است. برخورداری از ویژگی‌های بسیار جذاب و کاربردی در کنار قیمت بسیار معقول سبب شده تا این گوشی در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب واقع شود. افراد می‌توانند برای خرید این گوشی از طریق فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور به صورت نقدی اقدام نمایند.

برخورداری از سخت‌افزار بسیار قدرتمند و مدرن در کنار طراحی شیک و کاربر پسند از جمله ویژگی‎‌های این کالای دیجیتال است. این گوشی علاوه بر موارد فوق دارای وزن بسیار مناسبی هم می‌باشد. وزن این گوشی 209 گرم است که با توجه به طراحی آن مقدار قابل قبولی به حساب می‌آید. رنگ‌هایی که این گوشی دارد نیز در نوع جالب توجه می‌باشد. 

ویژگی‌های این کالای دیجیتال برخورداری از ویژگی‌های بسیار متنوع از جمله مواردی است که سبب شده این گوشی طرفداران زیادی به خود جذب نماید. اولین مورد در ارتباط با ویژگی‌های این کالای دیجیتال مربوط به نمایشگر آن است. نمایشگر این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده و ابعاد آن 6.4 اینچی می‌باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی S21 FE، 120 هرتز است. علاوه بر آن گفتنی است که رزولوشن صفحه نمایش گوشی فوق 1080*2340 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن تقریبا 403 پیکسل در اینچ می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی s23 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

تراشه و پردازنده این کالای دیجیتال نیز توسط کمپانی سامسونگ به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. تراشه گوشی فوق از نوع Exynos 2200 می‌باشد و تعداد هسته‌های پردازنده 8 عدد است. پردازنده گرافیکی محصول فوق از نوع Adreno 730 می‌باشد.

برخورداری از حافظه رم و حافظه داخلی مناسب از جمله دیگر ویژگی‌های این کالای دیجیتال است. این گوشی با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی طراحی شده، افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید مدل مد‌نظرشان کنند. همچنین قابل ذکر می‌باشد که حافظه رم این کالای دیجیتال 8 گیگابایتی است.

دوربین این گوشی به شدت با کیفیت بوده و کارکردن با آن تجربیات بسیار خارق‌العاده‌ای برای مصرف کنندگان خواهد داشت. دوربین گوشی فوق سه‌گانه بوده و دارای لنز‌های عریض، فوق عریض و تله‌فوتو می‌باشد. لنز اصلی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و لنز فوق عریض دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است. همچنین باید گفت که لنز تله‌فوتو دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری این کالای دیجیتال از نوع لیتیوم یونی بوده و از ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار است. باتری گوشی فوق قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد. همچنین باید گفت که باتری این گوشی از فناوری شارژ سریع و فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های ذکر شده در مورد گوشی سامسونگ S23 FE ذکر شد حاکی از قدرت و کیفیت این محصول است. علاوه بر آن باید گفت که ایراد خاصی در مورد ویژگی‌های این کالای دیجیتال وارد نیست.

قیمت این محصول از کمپانی سامسونگ چقدر است؟

قیمت این کالای دیجیتال با توجه به پارامتر‌های مختلفی منحصر‌به‌فرد است. اولین موردی که بر روی قیمت این گوشی تاثیر‌گذار می‌باشد مربوط به مدل‌های مختلف آن است. این گوشی با حافظه داخلی متفاوت طراحی و تولید شده که هر کدام از این مدل‌ها قیمت منحصر‌به‌فردی دارند. علاوه بر آن باید گفت که این گوشی با پارت نامبر‎‌های مختلفی روانه بازار شده که بر روی قیمت آن تاثیر‌گذار می‌باشد. 

مورد دیگری که باید در ارتباط با قیمت گوشی فوق ذکر گردد مربوط به قیمت ارز است. این کالای دیجیتال به عنوان یک محصول وارداتی در کشورمان شناخته می‌شود. قیمت ارز به دلیل این که در کشور ثبات اقتصادی وجود ندارد به شدت دچار نوسان است. این نوسان قیمت ارز بر روی قیمت محصولات وارداتی تاثیر مستقیم دارد. با توجه به این موضوع نمی‌توان قیمت دقیق این گوشی را ذکر کرد. قیمت گوشی فوق با توجه به ویژگی‌هایی که دارد قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

نحوه خرید اقساطی گوشی s23 fe و شرایط فروش

خرید قسطی گوشی s23 fe از طریق مجموعه قسطی کلاب امکان پذیر می‌باشد. افراد می‌توانند برای خرید اقساطی این گوشی از طریق وب سایت مجموعه فوق اقدامات لازم را انجام دهند. برای این منظور باید یکی از شرایط فروش قسطی گوشی سامسونگ S23 FE را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. خرید اقساطی گوشی s23 fe می‌تواند برای عموم جامعه مفید واقع شود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه موبایل

فروشگاه موبایل
موبایل ها تقریبا محبوب ترین دستگاه دیجیتال هوشمند امروزی هستند که میتوان در دست بیشتر افراد یک جامعه آن را مشاهده کرد...

فروش قسطی گوشي a51

فروش قسطی گوشي a51
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ در سال‌های اخیر مدل گلکسی a51 بوده است. برای خرید قسطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...