خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6

تاریخ انتشار:
1403/2/26 23:45:14

یکی از بهترین برندهای تولید کننده گجت‌های هوشمند برند شیائومی است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6


ساعت هوشمند می بند 6

گجت‌های هوشمند همواره یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در جوامع امروزی به شمار می‌روند. تلفن همراه هوشمند، ساعت‌های هوشمند، مچ بندهای هوشمند از جمله گجت‌هایی هستند که نه تنها انجام امور روزانه را ساده‌تر می‌کنند؛ بلکه ما را با دنیای تکنولوژی و پیشرفت‌های موجود در آن نیز آشنا می‌کنند. 

چند سالی است که شرکت شیائومی با عرضه مچ بندهای هوشمند خود؛ تحولی عظیم در زمینه دیجیتال ایجاد کرده است. کیفیت این محصولات به قدری بالا است که خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6، می‌تواند سالیان متمادی شما را از خرید ساعت و مچ بندهای هوشمند دیگر بی نیاز کند (ارزش خرید این کالا بالا است). در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مچ بند هوشمند و قدرتمند بپردازیم.

جذابیت و طراحی جذاب این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از طراحی و زیبایی بسیار بالایی بهره می‌برد. اما اگر به می بندهای سری قبلی نیز نگاهی بیندازیم؛ متوجه می‌شویم که تغییر چندان زیادی در می بند 6 اتفاق نیفتاده است. در واقع قالب و فرم می بند 6 به مچ بندهای هوشمند قبلی (می بند 5 و می بند 4) بسیار شبیه است. اما این موضوع در کنار ساختار راحت و استانداردی که می بند دارد؛ به چشم نمی‌آید. در واقع کاربران، راحتی و طراحی استاندارد این کالای دیجیتال را به تکراری بودن ظاهر آن ترجیح می‌دهند.

این کالای دیجیتال حدود 23.7 گرم وزن دارد و از ابعاد بسیار استانداردی بهره می‌برد (12.7 در 18.6 در 47.4 میلیمتر). همانطور که می‌دانید بندهای موجود بر روی این ساعت نیز از جنس سیلیکون می‌باشند و از انعطاف پذیری خوبی بهره می‌برند. یکی از موضوعات قابل توجه و خوب سری 6 می بند این است که می‌توان از بندهای می بند 5 و می بند 4  نیز همچنان استفاده کرد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش

در بالاتر گفته شده که می بند 6 از نظر طراحی، نسبت به می بند سری‌های گذشته، تغییر چندان زیادی نکرده است. اما اگر نگاهی دقیق‌تر به می بند‌های سری قبلی بندازیم؛ متوجه می‌شویم که می بندهای سری قبل صفحه نمایش کوچکتری داشته‌اند. اما در می بند سری 6 دیگر خبری از صفحه نمایش کوچک نیست.

صفحه نمایش می بند 6 از یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن 486 در 152 پیکسلی بهره می‌برد. این صفحه نمایش 1.56 اینچی (صفحه نمایش می بند 5، 1.1 اینچ بوده است!) دارای تراکم پیکسلی 326 می‌باشد. این بدان معنا است که تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار خوبی به نمایش در می‌آیند. همچنین حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 450 نیت است و در نور مستقیم آفتاب، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. برای خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

رابط کاربری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک رابط کاربری اختصاصی بهره می‌برد که می‌توان آن را با سیستم عامل‌های اندروید و IOS تطبیق داد. برای استفاده و همچنین کنترل می بند 6 لازم است اپلیکیشن‌های اختصاص شرکت شیائومی (بهترین آن ها "می فیت" است) استفاده کنید. قسطی کلاب شرایطی مطلوب جهت خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6 را تدارک دیده است. پس زمان را از دست ندهید و وارد سایت شوید و این محصول شگفت انگیز را در صورت نیاز خریداری کنید.

قابلیت‌های این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سنسور و حسگرهای متنوعی بهره می‌برد که با استفاده از آنها می‌توانید میزان اکسیژن موجود در خون و تعداد ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید. از طرف دیگر این مچ بند هوشمند میتواند شما را نسبت به مطلوب بودن خواب، میزان استرس باخبر کند، همچنین می بند 6 از حالت‌های ورزشی متنوعی بهره می‌برد.

باتری این مچ بند

باتری این کالای دیجیتال 125 میلی آمپر ساعت است. بنابر اعلام شرکت شیائومی، این ساعت قادر است تا 14 روز، بدون نیاز به برق، کارایی داشته باشد.

نحوه خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6

اگر میخواهید تمام این ویژگی و قابلیت‌ها را در یک مچ بند هوشمند در اختیار داشته باشید؛ پس زمان را هدر ندهید و به خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6 از سایت قسطی کلاب بپردازید. فروش قسطی ساعت هوشمند یکی (زمینه فعالیت این سایت تنها به ساعت و مچ بند هوشمند ختم نمی‌شود!) از زمینه‌هایی است که فروشگاه قسطی کلاب در آن فعال است. وارد سایت شوید و بعد از ثبت نام کردن، اقلام و کالای مدنظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ اچ پي

خرید لپ تاپ اچ پي
لپ تاپ اچ پي با قیمتی عالی و کیفیتی استثنایی در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد و شما برای خرید اقساطی لپ تاپ....

خرید قسطی گوشي s21 fe با چک

خرید قسطی گوشي s21 fe با چک
یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکانات بالا رده گوشی s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...