خرید اقساطی گوشی p30 lite

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:44:15

تلفن همراه یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی روزمره و حرفه‌ای است. یکی از گوشی‌های مدرن و با کیفیت مدل P30 لایت می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی p30 lite به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی p30 lite


معرفی گوشی p30 lite

در این مقاله در خصوص خرید قسطی گوشی p30 lite توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. این مدل گوشی جز گوشی‌های هوشمندی می‌باشد که طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی دارد.‌

این موبایل توسط شرکت چینی هوآوی تولید شده و جز محصولات بسیار با کیفیت می‌باشد که با قیمت مناسب عرضه می‌شود.‌ شما می‌توانید این موبایل را به صورت نقدی خریداری کنید، زیرا نسبت به سایر موبایل‌های هوشمند که چنین کیفیتی دارند، همچنین قیمت گوشی پی سی لایت بسیار مناسب می‌باشد. شرکت هواوی سعی کرده این تلفن همراه را، مطابق با تکنولوژی روز و فناوری پیشرفته دنیا تولید کند.

محصولات این شرکت باید با سایر تلفن‌های همراه پیشرفته برندهای دیگر رقابت کنند. این تلفن همراه برای اولین بار در آوریل سال 2019 عرضه شد و پس از آن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانست طرفدارهای بسیار زیادی داشته باشد و به فروش بالایی دست پیدا کند. با خرید اقساطی گوشی p30 lite از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات گوشی پی سی لایت

اگر قصد خرید قسطی گوشی p30 lite را دارید به احتمال زیاد تمایل داشته باشید که در مورد مشخصات و ویژگی‌های فنی موبایل اطلاعاتی کسب کنید. این موبایل از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و اندروید آن 9 می‌باشد.‌ همچنین این تلفن همراه از تمامی سرویس‌های گوگل پلی پشتیبانی می کند. البته وزن این تلفن همراه تنها 159 گرم است. 

همچنین این تلفن همراه مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند امروزی، می‌تواند از دو سیم کارت با اندازه نانو پشتیبانی کند. نسبت نمایشگر به بدنه تلفن همراه پی سی لایت 82 درصد می‌باشد. البته این مقدار به صورت تقریبی به دست آمده است؛ ولی می‌توان گفت این درصد نسبت به گوشی‌ همراه دیگر، درصد بالایی محسوب می‌شود. 

صفحه نمایشگر این تلفن همراه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند از 16 میلیون رنگ مختلف پشتیبانی کند. همچنین تراکم صفحه نمایشگر این تلفن همراه 415 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و به همین دلیل می‌توان گفت این موبایل دارای نمایشگری با کیفیت قابل قبول است. این موبایل دارای پردازنده هشت هسته‌ای بسیار قوی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی p30 lite به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین در مورد حافظه داخلی موبایل باید گفت این تلفن همراه در دو مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایت رم 6 ارائه شده است. به طور قطع موبایل پی سی لایت هواوی که دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 می‌باشد نسبت به موبایلی که رم چهار دارد و دارای قیمت بیشتری است. 

دوربین گوشی

موبایل p30 lite دارای دوربین قوی و با کیفیتی است که می‌تواند عکس‌های زیبایی برای شما ثبت کند. این موبایل دارای سه دوربین 48 مگاپیکسلی 8 مگاپیکسلی و همچنین 2 مگاپیکسلی می‌باشد‌. دوربین سلفی این تلفن همراه نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توان این گوشی را جز موبایل‌هایی دانست که برای عکاسی سلفی نیز مناسب می‌باشند. دوربین سلفی موبایل نیز 32 مگاپیکسلی می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی p30 lite

سایت قسطی کلاب امکان  خرید اقساطی گوشی p30 lite  را برای عموم افراد فراهم کرده است. شما می‌توانید این تلفن همراه و همچنین تلفن‌های همراه برندهای دیگر را به صورت نقدی و قسطی خریداری کنید. سایت قسطی کلاب با شرکت‌های معتبری همکاری می‌کند که شما می‌توانید با دریافت اعتبار از آن شرکت‌ها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

این سایت کار فروش قسطی موبایل‌های دیگر را نیز انجام می‌دهد. شما اگر قصد خرید اقساطی گوشی را کالای دیجیتال دیگری را دارید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و بعد از دریافت اعتبار از شرکت‌های طرف قرارداد این سایت، اعتبار لازم را دریافت کرده و وام خرید اقساطی خود را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ مایکروسافت

خرید لپ تاپ مایکروسافت
لپ تاپ ها در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارند و قابلیت فوق العاده لپ تاپ ها، سبب پر فروش بودن آن ها شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته
یکی از جذاب‌ترین و بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته به بخش موبایل در دسته بندی...