خرید اقساطی گوشی z10

تاریخ انتشار:
1403/2/6 22:01:15

برند جی پلاس در زمینه تلفن همراه نیز فعالیت‌هایی داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی z10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی z10


توضیحاتی درباره خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس

اگر قصد خرید یک گوشی با کارآمد و میان رده با قیمت مناسب را دارید، خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس می‌تواند گزینه ایده آلی برای شما محسوب شود. از آن جا که برند جی پلاس به وسیله گلدیران تاسیس شده است، می‌توان انتظار محصولات باکیفیت را از این برند داشت.

 همانطور که می‌دانید گلدیران در کشور ما، سال‌های سال به عنوان نماینده ال جی فعالیت می‌کرد. از لحاظ گارانتی نیز محصولات جی پلاس، تحت پوشش مدیا پردازش می‌باشند و بر همین اساس، توانایی رقابت با سایر برندهای بازار ایران را دارند. در این مقاله قصد داریم تا گوشی z10 جی پلاس را بررسی کنیم و به شما در خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس کمک کنیم.

معرفی گوشی z10 جی پلاس

امروزه گوشی‌های میان رده زیادی توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند و رقابت نزدیک و سختی بین آن‌ها وجود دارد. با وجود تحریم‌های اقتصادی، خرید یک گوشی میان رده با کیفیت و کارایی بالا، می‌تواند بهترین گزینه برای هر شخصی به شمار رود. خرید گوشی z10 جی پلاس به شما کمک می‌کند که با پرداخت هزینه کم، از قابلیت‌های زیاد و کاربردی این گوشی بهره مند شوید.قدرت و کیفیت مناسب گوشی z10 جی پلاس باعث شده است که این مدل بتواند با سایر گوشی‌های میان رده برندهای دیگر رقابت کند. 

برند جی پلاس به خوبی می‌داند که رقبای قوی در این زمینه دارد؛ پس باید با کمترین لغزشی به تولید محصولات خود بپردازد. یکی از ویژگی‌های خاص که شما را به خرید گوشی z10 جی پلاس بیشتر مشتاق می‌کند، ظاهر جذاب و سخت افزار برتر این گوشی نسبت به سایر رقبا می‌باشد.

مشخصات سخت افزاری گوشی z10 جی پلاس

یکی از نکات مهم در خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس، توجه به مشخصات سخت افزاری می‌باشد. وجود پردازنده UNISOC T610، رم 6 گیگابایت، در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت، پردازنده گرافیکی Mali-G52، سیستم عامل اندروید 11 باعث شده است که این گوشی در رتبه بالای گوشی‌های میان رده قرار بگیرد. همچنین گوشی z10 جی پلاس دارای نمایشگر ال سی دی 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 با وزن 195 گرم و ابعاد آن 167.3 در 77.1 در 9.1 میلی متر می‌باشد.

این گوشی از دوربین 4 گانه در پشت گوشی بهره می‌برد؛ کیفیت دوربین 4 گانه اصلی گوشی z10 جی پلاس شامل 2 مگاپیکسل ماکرو + 48 مگاپیکسل واید + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق + 5 مگاپیکسل اولترا واید می‌باشد. همچنین دوربین سلفی (جلو) نیز 16 مگاپیکسل واید می‌باشد. در کنار این ویژگی‌ها، باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعت را نیز اضافه کنید.

ویژگی‌های گوشی z10 جی پلاس

یکی از ویژگی‌هایی که شما را برای خرید گوشی z10 جی پلاس، جذب خود می‌کند، جعبه بسیار شیک و زیبای این گوشی می‌باشد. پس اگر قصد دارید یک هدیه زیبا و خاص به کسی دهید، از این گوشی غافل نشوید. محتویات داخل جعبه گوشی z10 جی پلاس، شامل هندزفری (دارای دو سری جهت تعویض سری‌ها)، قاب ژله‌ای و گلس مخصوص گوشی، کابل شارژ به همراه آداپتور به همراه دفترچه راهنمای گوشی می‌باشد. این گوشی دارای طراحی ظاهری زیبا در کنار مقاومت بالای بدنه می‌باشد. دیگر نکته مهم نیز خوش دست بودن گوشی است. همچنین این گوشی از قفل‌های بیومتریک (تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت) جهت باز کردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند. 

بهترین گزینه برای خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس

سایت قسطی کلاب، یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه خرید اقساطی کالای دیجیتال می‌باشد. در واقع این سایت با شرایط مناسب و ویژه‌ای که دارد، برای شما امکان خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس را فراهم می‌کند. سایت قسطی کلاب با کارنامه‌ای درخشان در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال، از جمله فروش قسطی گوشی، توانسته است رضایت اکثر کاربران را جلب نماید و کار آن‌ها را در خرید کردن آسان کند.
فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با قسطی کلاب آنلاین خرید کنید، اقساطی پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8
یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی S21 fe

خرید قسطی S21 fe
یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ مدل S21 FE می‌باشد. برای خرید قسطی S21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...