خرید اقساطی گوشی z flip4

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:19:42

جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 4 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی z flip4


Galaxy z flip 4

کمپانی ساموسنگ از گوشی جذاب و زیبای خود را در تاریخ 11 آگوست 2022 روانه بازار کرده است و جز جدیدترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. نسل z flip در گوشی‌های سامسونگ با فروش بالایی مواجه نشد و فقط برای یکسری افراد خاص جالب توجه شود. با این وجود شرکت سامسونگ تا نسل 4 تغییراتی را انجام داد که سبب شد زد فلیپ 4 با استقبال خوبی مواجه شود. اگر شما هم جز افراد خاص پسند هستید، پیشنهاد می‌کنیم خرید اقساطی گوشی z flip4 را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

زندگی از زاویه‌ای جدید!

یکی از فناوری‌های که در گوشی گلکسی z flip4 از آن بهره برده شده است، FlexCam می‌باشد که بهترین زاویه شما را شناسایی کرده و آن را به نمایش می‌گذارد، همچنین رنگ بندی فوق‌العاده به همراه طراحی متفاوت سبب شده که این گوشی جز جذاب‌ترین‌های سامسونگی شود. از رنگبندی استثنایی ایم موبایل می‌توان به رنگ‌های یاسی، صورتی طلایی، خاکستری و آبی اشاره کرد. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی z flip4 دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را با شرایطی ساده انجام دهید.

در هر جیبی جا می‌شود!

خاصیت تا شوندگی موبایل می‌تواند یکی از جذاب‌ترن و منحصر به فردترین قابلیت گوشی‌های سری زد فلیپ باشد. هنوز برندهایی مانند اپل و شیائومی نتوانسته‌اند تلفن همراه با قابلیت تا شوندگی را ارائه دهند درحالی که شرکت سامسونگ چندین سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و با رونمایی از هر سری، ایرادات مدل قبلی را بررسی کرده و مدل جدید را بدون عیب و نقص‌تر روانه بازار می‌کند. Galaxy Z Flip4 حتی در هنگامی باز شدن اندازه ظریف و مناسبی دارد و گوشی بسیار خوش دستی می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی Z Flip4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مقاوم در برابر افتادن و قطرات آب!

گوشی Galaxy Z Flip4 از درون و بیرون مقاوم طراحی شده است. این گوشی جذاب مقاوم‌ترین موبایل سامسونگ تا به امروز می‌باشد و از فناوری Corning® Gorilla® Glass Victus®+‎‎ برخوردار می‌باشد. همچنین لولاها با لولا با آلیاژ Armor Aluminum که سخت‌ترین قاب آلومینیومی ما است محافظت می‌شود و تا 200000  بار در برابر باز و بسته شدن مقاوم است. البته نگرانی در مورد آب نیز نداشته باشید، زیرا گوشی  Z Flip4 اولین گوشی تاشو ضد آب جهان می‌باشد که در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام می‌اورد. با خرید قسطی گوشی Z Flip4 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

وارد دوران سلف پرتره خود شوید!

بسیاری از ما از دوربین سلفی برای عکس برداری از خودمان استفاده می‌کنیم، زیرا نوع حالت و زاویه خوبی برای گرفت عکگس با دوران پشتی گوشی نداریم، البته که همیشه کیفیت دوربین پشتی بسیار بالاتر از دوربین سلفی می‌باشد. حال با گوشی Z Flip4 می‌توانید با دوربین پشتی زیباترین عکس‌های خود را ثبت کنید، زیرا تصویری کوچک از شما هنگام عکس گرفتن بروی موبایل نمایش داده می‌شود و شما به خوبی می‌توانید از خودتان پرتره‌های باکیفیت داشته باشید. با خرید قسطی گوشی Z Flip4 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

همیشه با خود شارژ دارید!

باتری گوشی جذاب و منحصر به فرد گلکسی Z Flip4 دارای ظرفیت 3700 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد. این گوشی با شارژر فوق سریع و بی سیم Fast Wireless Charging 2.0 با سرعت بالایی شارژ می‌شود و با داشتن این شارژر شما می‌توانید گوشی دوستان خود را نیز شارژ نمایید. با خرید اقساطی گوشی Z Flip4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

به زودی فروش اقساطی گوشی گلکسی Z Flip4 در قسطی کلاب آغاز می‌شود!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از به روزترین سایت‌های ایرانی است که محصولات روز دنیا را به محض ورود به ایران به فروش می‌رساند. شما می‌توانید گوشی زد فلیپ 4 را با قیمتی عالی و شرایطی مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به سایت قسطی کلاب به بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A12

خرید قسطی گوشی A12
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

یخچال قسطی

یخچال قسطی
یخچال های امروزی نسبت به یخچال های قدیمی دچار تغییرات گسترده ای شده اند و دارای عملکرد بهتری نسبت به یخچال های قدیمی می باشند و همچنین امکانات...