خرید قسطی گوشی y9s

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:48:01

گوشی‌های هوآوی جز بهترین محصولات شرکت هوآوی است و کیفیتی عالی را به مشتریان خود ازائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی y9s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی y9s


بررسی گوشی y9s هوآوی

گوشی y9s یکی از گوشی‌های میان‌رده طراحی شده توسط کمپانی هواوی است که این گوشی هوشمند از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبولی برخوردار می‌باشد. در وضعیت فعلی خرید قسطی گوشی y9s به عنوان یکی از بهترین راه‌های موجود جهت خرید این گوشی هوشمند شناخته می‌شود. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که نام کمپانی هوآوی را نشنیده باشد. 

بهتر است بدانید برند هواوی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید کالای دیجیتالی است. این شرکت که در حال حاضر در کشور چین فعالیت می‌کند، تا به امروز توانسته محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازارهای جهانی عرضه نماید. یکی از مواردی که انتخاب و خرید محصولات هوآوی را به گزینه بهتری تبدیل کرده، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. 

این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد جهان محصولات این برند را جهت خرید انتخاب نمایند. گوشی هوشمند y9s یکی از محصولات عرضه شده به بازارهای جهانی بوده که هواوی مسئولیت طراحی و تولید آن را بر عهده داشته است.

این گوشی هوشمند میان‌رده از سخت افزاری قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. این گوشی هوشمند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود، برای کسانی بوده که به دنبال تهیه یک گوشی هوشمند اقتصادی هستند. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی y9s یک نمونه از این گوشی هوشمند را خریداری نمود. همچنین در صورت استفاده از خرید قسطی گوشی y9s می‌توان این گوشی هوشمند را با پیش پرداختی اندک تهیه نمود. 

مشخصات گوشی y9s هوآوی

قبل از پرداختن به مشخصات این گوشی هوشمند لازم است بدانید هوآوی این محصول خود را در سال 2019 به بازارهای جهانی عرضه کرده است. طراحی زیبا و سخت افزار مناسب این گوشی هوشمند استقبال خوب افراد از y9s هواوی شده است. این گوشی هوشمند از یک بدنه شیشه‌ای به همراه فریم آلومینیومی برخوردار می‌باشد.

بهتر است بدانید استفاده از بدنه شیشه‌ای به همراه فریم آلومینیومی موجب جذابیت این گوشی هوشمند شده است. هوآوی در قسمت نمایشگر گوشی y9s از یک صفحه نمایش فوق‌العاده از نوع LTPS IPS LCD لمسی خازنی بهره گیری کرده است. ابعاد این نمایشگر 6.59 اینچ بوده که قادر است تصاویر خروجی را با کیفیتی 1080 در 2340 پیکسل به نمایش بگذارد. 

بنابراین با استفاده از این گوشی هوشمند شما می‌توانید ویدیوهای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن تماشا نمایید. اما یکی از مواردی که ارزش خرید گوشی y9s هواوی را بیشتر کرده، وجود تراشه Hisilicon Kirin 710F در قسمت سخت افزار این گوشی هوشمند است.

این تراشه یک نمونه از بهترین تراشه‌های موجود در میان گوشی‌های میان‌رده هوآوی است. از جمله ویژگی‌های تراشه Hisilicon Kirin 710F می‌توان به سرعت عملکرد بالای آن اشاره نمود. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی y9s هواوی شامل موارد زیر می‌باشند.

• سیستم عامل اندروید 9 در زمان عرضه

• پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای

• پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4

• میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت

• میزان حافظه رم 6 گیگابایت

• برخورداری از دوربین سه گانه با کیفیت‌های 48، 8 و 2 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل

• امکان استفاده از دوسیم کارت به صورت همزمان 

شرایط خرید اقساطی گوشی y9s

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید خرید قسطی گوشی y9s یکی از ایده آل ترین راه‌های ممکن برای خرید این گوشی هوشمند است. زیرا با خرید اقساطی گوشی y9s می توان قدرت خرید خود را به طرز چشمگیری افزایش بخشید. همچنین با خرید اقساطی گوشی هوآوی می‌توان بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی هوشمند را پس انداز نمود. 

بنابراین اگر شما هم به دنبال تهیه این گوشی هوشمند هستید ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا فروشگاه قسطی کلاب شرایط بسیار خوبی را برای خرید اقساطی موبایل فراهم کرده است. به همین جهت برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوشمند تنها کافی است به وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک

خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی اپل واچ سری 6

 خرید اقساطی اپل واچ سری 6
ساعت هوشمند یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی اپل واچ سری 6 دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته...