خرید قسطی تبلت a7

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:17:33

یکی از تبلت‌های مقرون به صرفه ساموسنگی بی شک مدل A7 است. برای خرید قسطی تبلت a7 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت a7


نگاه کلی به تبلت a7 سامسونگ!

خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ امروزه به دلیل ویژگی‌های بسیار خارق العاده این محصول در کنار قیمت مناسب آن خواهان زیادی دارد. افرادی که قصد دارند یک تبلت برای انجام کارهای روزمره و یا انجام بازی‌های ویدیویی و هر نوع کار تخصصی بخرند می‌توانند از این محصول به عنوان یکی از جدی ترین گزینه‌های خرید خود یاد کنند. سامسونگ این محصول را با طراحی بسیار عالی و قیمت مناسبی روانه بازار کرده است.

خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ با توجه به نکات بسیار مثبتی که این محصول از آن برخوردار است در مقایسه با خرید نقدی به هیچ عنوان یک اقدام غیر منطقی نمی‌باشد.

تبلت سامسونگ A7 از ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای برخوردار می‌باشد. این کالای دیجیتال از شرکت سامسونگ دارای صفحه نمایش با فناوری به روز و اندازه ایده آل است. علاوه بر آن باید گفت که باتری این تبلت برای شارژدهی روزمره کاملا مناسب بوده و دوربین آن می‌تواند نیازهای افراد را به بهترین شکل ممکن رفع نماید. گفتنی است که پردازنده و حافظه رم این محصول نیز از قدرت بسیار خارق العاده‌ای بهره مند است. ویژگی‌های تبلت سامسونگ a7 به زبانی ساده در بخش زیر آمده است.

•صفحه نمایش

صفحه نمایش این محصول از فناوری TFT LCD بهره مند می‌باشد و اندازه آن 10.4 اینچ است. نمایشگر تبلت فوق از حداکثر نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی بهره مند می‌باشد. علاوه بر آن قابل ذکر است که رزولوشن تصویر نمایشگر تبلت سامسونگ A7، 1200*2000 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی نیز در صفحه نمایشگر تبلت فوق تقریبا 224 پیکسل در اینچ است. خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ برای افرادی که دنبال یک تبلت با صفحه نمایش با کیفیت هستند پیشنهاد می‌شود.

•پردازنده

یکی از نقاط قوت این کالای دیجیتال مربوط به پردازنده آن می‌باشد. سامسونگ برای پردازنده تبلت فوق از تراشه اسنپدراگون 662 استفاده کرده است. تراشه فوق 11 نانومتری بوده و تعداد هسته‌های پردازنده 8 عدد می‌باشد. خرید تبلت a7 سامسونگ علاوه بر پردازنده فوق با توجه به پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز توصیه می‌گردد. قابل ذکر است که حافظه رم تبلت فوق 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 و 64 گیگابایت است.

•دوربین اصلی و سلفی

تبلت سامسونگ a7 دارای دوربین اصلی و سلفی بسیار با کیفیتی است. این تبلت از یک دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع واید برخوردار می‌باشد. حسگر دوربین اصلی مجهز به فناوری فوکوس خودکار بوده و حداکثر رزولوشن فیلمبرداری آن 1080p می‌باشد. خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ با توجه به دوربین اصلی و سلفی با کیفیتی که این محصول دارد کاملا منطقی است. دوربین سلفی تبلت فوق دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند نیازهای افراد را به بهترین شکل ممکن رفع نماید.

•باتری

نیازهای افراد به باتری پس از خرید تبلت a7 سامسونگ به طور کل رفع خواهد شد چرا که باتری این تبلت به شدت قدرتمند است.سامسونگ برای این تبلت از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. کلاس ظرفیت باتری این گوشی 7000 تا 10000 میلی آمپر ساعت است. 

قیمت و شرایط خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ

خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ توسط وب سایت قسطی کلاب میسر می‌باشد. این وب سایت با شرایط بسیار ایده آلی اقدام به فروش اقساطی این محصول کرده است. امروزه خرید اقساطی یک کالای دیجیتال در کشور با توجه به مشکلی که وجود دارد امکان پذیر نمی‌باشد اما وب سایت قسطی کلاب این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است. قیمت این محصول با توجه به شرایط اقتصادی کشور و عدم ثبات قیمت ارز متغیر می‌باشد و نمی‌توان یک قیمت دقیق برای آن ارائه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 15 با سفته

خرید اقساطی آیفون 15 با سفته
شما می‌توانید برای خرید اقساطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی موبایل ایفون 13

خرید اقساطی موبایل ایفون 13
یکی از بهترین گوشی‌های دنیا بی شک iphone 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...