خرید اقساطی گوشی s23 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/1 00:08:51

جدیدترین محصول سامسونگ با طراحی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی s23 اولترا


ستاره نوظهور کهکشان سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده کالای دیجیتال و لوازم خانگی در دنیا می‌باشد. به تازگی کمپانی سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی s23 اولترا رونمایی کرده است. این گوشی دارای سه مدل s23/s23+ و s23 ultra می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد این گوشی استثنایی اطلاعتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s23 اولترا دارید تا انتهای این مقاله جذاب ما را همراهی کنید.

برند سامسونگ دوستدار واقعی طبیعت!

جالب است بدانید که کمپانی سامسونگ گوشی جدید خود را از موادی تولید کرده است که قابل بازیافت طبیعت می‌باشد. شیشه بازیافتی و لایه PET نمای بیرونی تلفن را محکم می‌کند و جعبه ساخته‌شده از کاغذ بازیافتی آن را از لحظه قرار گرفتن در دستان شما دوستدار سیاره می‌کند. این گوشی جذاب دارای ترکیب رنگی کرمی، اسطوخدوس، مشکی سایه دار و سبز می‌باشد. شما می‌توانید بی نظیرترین ترکیب رنگی را در طراحی این گوشی مشاهده نمایید. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

همراه همیشگی، قلم جادویی!

همان طور که می‌دانید قلم جادوی S pen همراه همیشگی خانواده note سامسونگ است. این قلم به همراه گوشی s23 اولترا نیاز شما را از قلم و دفترچه از بین می‌برد و شما می‌توانید در هر جایی که هستید، یاداشت‌های خود را به صورت مقاله درآورده و طراحی‌های خود را ثبت نمایید. برای خرید اقساطی گوشی s23 اوترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

نور کم، دوربین، حرکت!

گوشی s23 اولترا دارای دوربین‌های استثنایی و قدرتمند می‌باشد. لنزهای این گوشی قدرتمند قادر به عکس برداری و فیلم برداری با حداقل نور محیط است. لنز سلفی گوشی s23 ultra برابر با 12MP است، همچنین لنز دوربین اصلی و فرعی برابر با 12MP،200MP و دوتا لنز 10MP می‌باشد. با خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

هایپرلپس از ستارگان

یکی از قابلیت‌های موجود در گوشی s23 ultra وجود فناوری هایپرلس می‌باشد. شما می‌توانید گوشی خود را در این حالت قرار داده و به سمت آسمان شب قرار دهید و چند دقیقه فیلم را به چند ثانیه هارپرلس تبدیل نمایید. شما می‌توانید با قابلیت‌هایی که این لنزها دارند، بهترین و جذاب‌ترین عکس‌های نجومی را در قاب آسمان بگیرید. برای خرید اقساطی گوشی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سریع‌ترین Snapdragon در دنیا

گوشی s23 ultra بهترین گزینه برای انتخاب یک گوشی گیمینگ است. بدون محدودیت سرعت، بدون هیچ مکثی، بدون هیچ داغ شدن گوشی، جدیدترین بازی‌های روز دنیا را در گوشی s23 اولترا انجام دهید. Snapdragon محصولی از Qualcomm Technologies, Inc.‎ و/یا شرکت‌های تابعه آن می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی در ایران است. اگر تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی، کالای دیجیتال، کنسول بازی و یا هر کالای جدید دیگری را دارید، قسطی کلاب بهترین شرایط فروش اقساطی برای شما را امکان پذیر کرده است.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بسیار ساده و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با داشتن چک صیاد بنفش خرید قسطی خود را تکمیل کنید. اگر به دنبال خرید قسطی از قسطی کلاب هستید، به بخش خرید اقساطی مراجعه کرده و با تک تک طرح‌های فروش اقساطی ما آشنا شوید. برای خرید قسطی گوشی s23 اوترا به قسطی کلاب مراجعه نمایید و جدیدترین گوشی سامسونگ را خریداری کنید. فراموش نکنید که قسطی کلاب برای شما شرایط آسانی را فراهم ساخته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آنر x7

خرید اقساطی گوشی آنر x7
اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آنر x7 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید نقدی لپتاپ ایسوس

خرید نقدی لپتاپ ایسوس
حدود یک سده از فعالیت شرکت ایسوس گذشته است. در ابتدا در زمینه تولید مادربرد فعالیت می‌کرد، اما از سال 2007 فعالیت خود را در زمینه تولید لپتاپ ادامه..