خرید قسطی اره دیسکی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 11:08:28

اگر قصد خرید قسطی اره دیسکی با چک برای کارگاه خود را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب است. 


خرید قسطی اره دیسکی با چک



معرفی اره دیسکی و کاربرد آن

اره دیسکی یکی از متداول ترین ابزارهای برش در صنایع چوبی، کابینت سازی، ساختمانی و غیره است. این اره توسط یک صفحه تکیه گاه روی سطوح صاف چوبی، فلزی، سنگی یا پلاستیکی قرار گرفته و با تیغه دورانی خود برش را انجام می‌دهد. ساختار این اره طوری طراحی شده که با دور بالای موتور، برش‌های تمیز و دقیقی را ایجاد کند. برای خرید قسطی اره دیسکی با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته برای برش سطوح مختلف باید از نوع مناسب تیغه استفاده کنیم. حرکت اره دیسکی بر روی سطح با نیروی دست انجام می‌شود و ما می‌توانیم برش‌های صاف یا حتی منحنی را به راحتی انجام دهیم. هر چند برای برش‌هایی که روی خط ثابت و دقیق باید اجرا شوند می‌توان از اره دیسکی نفوذی نیز استفاده کرد. این اره دارای یک ریل قابل تنظیم است که تیغه را روی یک خط مشخص هدایت می‌کند و برش را بدون کوچکترین انحرافی انجام می‌دهد. 

توجه به امکانات اره دیسکی هنگام خرید اقساطی

هنگام خرید اقساطی باید توجه کنیم که تیغه اره دیسکی قابل تنظیم باشد. هم برای تنظیم عمق برش و هم زاویه برش. می‌توانیم با توجه به ضخامت متریال مورد نظر، ارتفاع صفحه تکیه گاه را کم یا زیاد کنیم تا برش مطابق با عمق مورد نیاز صورت گیرد. همچنین می‌توانیم زاویه تیغه نسبت به تکیه گاه برش را از صفر تا 45 درجه تغییر دهیم. امکان دیگر اره‌های دیسکی مرغوب، داشتن ترمز تیغه است. گاهی بر اثر بی احتیاطی کاربر ممکن است انگشتان او در معرض اصابت تیغه قرار بگیرند. وظیفه ترمز، متوقف کردن تیغه بلافاصله بعد از برداشتن انگشت از روی شاسی کنترل است. این قابلیت باعث می‌شود میزان جراحت احتمالی به حداقل برسد. 

هنگام خرید اقساطی اره دیسکی چه نکاتی مهم است؟

قبل از خرید قسطی اره دیسکی برآورد کنیم چه میزان برشی طی روز انجام می‌دهیم. بعلاوه بدانیم این برش‌ها روی چه متریالی است تا نوع درست تیغه را انتخاب کنیم. اگر کار ما نجاری با الوارهای ضخیم یا برش قطعات فلزی بزرگ است، عمق برش اره را بر اساس قطر تیغه محاسبه کنیم. برای اینکار شعاع حداکثر تیغه را که از تکیه گاه بیرون آمده به اضافه 5 میلیمتر کرده و حداکثر عمق برش را محاسبه می‌کنیم. وزن اره هم عامل مهمی است که کار با ابزار را در دراز مدت خسته کننده یا آسان می‌کند. توجه به همه عوامل بالا ما را در خرید اقساطی یک اره استاندارد و مرغوب یاری می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی اره دیسکی

با خرید قسطی اره دیسکی مناسب می‌توانیم از نوسانات قیمت ابزار آلات در بازار رها شویم. با توجه وارداتی بودن این ابزار و تورم بالای موجود در کشور، به صرفه ترین راه خرید اقساطی است. اما همانطور که می‌دانیم شرکت‌های زیادی اقدام به فروش قسطی ابزار آلات صنعتی می‌کنند. نکته مهم این است که شرایط فروش آنها به نفع خریدار بوده و در نهایت مشتری تحت فشار مالی قرار نگیرد.

مجموعه قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط سه تا دوازده ماهه برای خریداران، تهیه لوازم مورد نیاز حرفه شان را تسهیل کرده و امکانات خوبی در زمینه پرداخت‌های مدت دار پیش بینی نموده است. اگر به جای خرید نقدی به دنبال یک خرید اقساطی مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب است. شما به صورت آنلاین محصول خود را سفارش داده و تحویل می‌گیرید، اما پرداخت آن را در چندین قسط انجام خواهید داد.

همچنین اگر کالای موردنظر خود را در لیست موجودی قسطی کلاب نیافتید، می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش کالای نا موجود آن را سفارش دهید. همکاران مجرب ما ظرف مدت 3 تا 5 روز کالای سفارشی را درب منزل تحویل شما خواهند داد. با خرید اقساطی اره دیسکی با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش آبسردکن قسطی

فروش آبسردکن قسطی
در هر محل کار و یا ساختمان اداری یکی از کالاهایی که وجود آن ها ضروری است، آبسردکن ها هستند. اگر در ابتدای راه هستید و توان خرید نقدی این محصول را...

خرید اقساطی کمپرسور هوا

خرید اقساطی کمپرسور هوا
کمپرسور هوا یکی از وسایل مهم و اساسی برای بسیار از کارگاه‌های تولیدی و نجاری می‌باشد. برای خرید اقساطی کمپرسور هوا به بخش ابزار برقی در...