خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 04:20:24

برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک


گوشی s23 ultra چه روز رسانی‌هایی را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است؟ 

شرکت سامسونگ همه ساله نسل جدیدی از گوشی پرچم‌دار خود را معرفی کرده و روانه بازار می‌کند. در سال جاری نیز با معرفی گوشی s23 ultra انتظارات مشتریان از بهترین گوشی سامسونگ را بالاتر برده است. تلفن‌های هوشمند سری اس سامسونگ از پرطرف‌دارترین برند سامسونگ در بازار جهانی هستند که مشتریان پروپاقرصی را دارند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی که در این نسل از گوشی s23 ultra رخ‌داده است، آشنا کرده و به معرفی شرایط خرید قسطی گوشی s23 ultra از یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور بپردازیم.  

جالب است بدانید که اگر گوشی s23 ultra را به همراه نسل قبلی آن یعنی گوشی s22 ultra در دست بگیرید، مشاهده خواهید کرد که این دوگوشی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. شرکت سامسونگ تمرکز اصلی خود را در ارتقای ویژگی‌های سخت‌افزاری این تلفن قرار داده و تغییر چندانی را در طراحی ظاهری این تلفن انجام نداده است. 

یکی از تغییراتی که در نمای ظاهری این گوشی رخ‌داده است، مربوط به کمترشدن حاشیه‌های این گوشی است. در ضمن گوشه‌های این تلفن همراه برخلاف نسل قبلی که حالت منحنی داشت، صاف‌تر شده و در دست‌گرفتن آن راحت‌تر شده است. بااین‌حال عمده تغییرات و اختلافات بین گوشی s23 ultra با نسل قبلی، در بخش سخت‌افزاری است که در ادامه به‌تفصیل در این باره صحبت خواهیم کرد. 

مشخصات سخت‌افزاری گوشی s23 ultra

در این بخش از مقاله خرید اقساطی گوشی s23 ultra به بررسی مشخصات سخت‌افزاری این تلفن می‌پردازیم. نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ از برترین سخت‌افزار موجود در بازار استفاده می‌کند. مشتریان امکان خرید اقساطی این گوشی را در نسخه‌های با رم 8 و 12 گیگابایتی دارند. البته نسخه 12 گیگابایتی با قیمتی بالاتر قابل‌تهیه خواهد بود. در بحث حافظه داخلی نیز سه گزینه مختلف پیش روی شما خواهد بود. شما می‌توانید از بین نسخه‌های با رم 256، 512 و یا 1000 گیگابایتی برای گوشی s23 ultra انتخاب کنید.

پردازنده استفاده شده در s23 ultra از نوع اسنپ‌دراگون 8+ در نسل دوم است. این پردازنده با معماری 4 نانومتری و به‌صورت 8 هسته‌ای طراحی شده است که قدرت پردازشی بسیار بالایی را در کنار بالاترین سرعت ممکن ایجاد کرده است. پردازنده گرافیکی نصب شده در بهترین گوشی سامسونگ در حال حاضر نیز از نوع Adreno740 است که از بهترین‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود. 

نمایشگر گوشی s23 ultra

سامسونگ در گوشی s23 ultra از یک نمایشگر 6.8 اینچی استفاده کرده است که صفحه نمایشگر سوپرامولد نسل دوم بهره می‌برد. این نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی بهره برده و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 500 پیکسل بر اینچ است. این نمایشگر تقریباً 90 درصد بخش جلویی گوشی s23 ultra را اشغال کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد. گوشی‌های سامسونگ معمولاً در بخش کیفیت صفحه‌نمایش از تمامی رقبای خود جلوتر هستند. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی تلفن s23 ultra

شرکت سامسونگ برای بهترین تلفن همراه خود یعنی گوشی s23 ultra، یک باتری لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این باتری از فناوری‌های جدید همچون شارژ بیسیم و همچنین شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. اگر بخواهید که تلفن همراه خود را با آداپتورهای شارژ سریع شارژ کنید، می‌توانید از شارژرهای 45 واتی سامسونگ برای این کار استفاده کنید. البته آداپتور در جعبه تلفن وجود ندارد و باید آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. در صورتی هم که بخواهید از قابلیت شارژ بی سیم این گوشی استفاده کنید، در نظر داشته باشید که حداکثر سرعت شارژ در این روش 15 وات بر ساعت خواهد بود. با خرید اقساطی گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی s23 ultra

گوشی s23 ultra در بخش دوربین عملکرد شگفت‌انگیزی دارد. دوربین اصلی این گوشی یک لنز 200 مگاپیکسلی دارد که کیفیت بسیار بالایی داشته و مسئول ثبت تصاویر واید در این گوشی است. در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی را برای ثبت تصاویر اولترا واید و یک لنز 10 مگاپیکسلی برای تصاویر تله‌فتو داریم. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل است و تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. 

خرید قسطی گوشی s23 ultra در فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله شما را گوشی s23 ultra به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ آشنا کردیم. این گوشی سامسونگ به‌عنوان پرچم‌دار انواع کالای دیجیتال سامسونگ محسوب می‌شود و بهترین عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از خود نشان می‌دهد. درصورتی‌که تمایل به خرید این گوشی سامسونگ داشته باشید، باید بگوییم که در کنار امکان خرید نقدی، شرایط فروش قسطی این گوشی در یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کشور وجود دارد.

فروشگاه قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور، شرایط خرید اقساطی گوشی s23 ultra را برای مشتریان محترم از سراسر کشور فراهم ساخته است. امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال از برندهای مختلف وجود دارد. برای این کار هم شما می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در این سایت بهره ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad

خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad
لپ تاپ‌های لنوو با مدل‌ها و طرح‌های متنوع نسبت به لپتاپ‌های دیگر از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل ...

خرید قسطی اپل واچ 7 با چک

خرید قسطی اپل واچ 7 با چک
اگر قصد خرید قسطی اپل واچ 7 با چک را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...