خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:06:52

بهترین گوشی سامسونگ با ظاهری جذاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب


بررسی گوشی s23 اولترا

امروزه گوشی‌های سامسونگ را همگی می‌شناسند و هیچکس شکی در کیفیت آن‌ها ندارد. گوشی S23 ultra سامسونگ که به عنوان پرچمدار این سری وارد بازار شده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه این مقاله به بررسی این گوشی می‌پردازیم. 

طراحی S23 Ultra

قاب پشت این گوشی با جنس گلس مات و دوربین‌های بدون برآمدگی، مانند نسخه‌های قبلی این رده به شمار می‌رود. به نسبت گوشی‌های قبلی سامسونگ، کمی سنگین‌تر به حساب می‌آید؛ هرچند که 234 گرم واقعا مقدار زیادی به حساب نمی‌آید. همچنین این گوشی در رنگ‌های مختلف کرم، سبز، ارغوانی و مشکی تولید می‌شود که در تمام سری S23 یکسان به شمار می‌رود. با خرید قسطی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

صفحه نمایش این سری هم تقریبا شبیه سری‌های قبلی است و تغییر چندانی بجز کمی خمیدگی کمتر نکرده است. پنل نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 1440*3088 پیکسلی یکی از بهترین صفحات نمایش بازار را می‌سازد. به طوریکه در هیچ محیطی اعم از روز بسیار روشن و در فضای باز دچار هیچ مشکلی نخواهید شد. با خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

باتری گوشی S23 Ultra 

باتری گوشی سامسونگ الترا s23 حجم 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری در کنار پردازنده جدید و با مصرف بهینه آن، باعث قدرت نمایی این گوشی در شارژ دهی آن شده است. در حالت استفاده معمولی و با فشار متوسط از گوشی، می‌توانید دو روز از آن بدون نیاز به شارژ کردن استفاده کنید. 

مشخصات دوربین S23 Ultra

دوربین گوشی s23 ultra در مقایسه با رده‌های قبلی پیشرفت چشمگیری را به خود دیده است. پیشرفت هوش مصنوعی و بهبود پردازنده و تغییراتی در سنسورهای آن و همچنین قرارگیری دوربین 200 مگاپیکسلی در پشت گوشی به جای 108 مگاپیکسلی سری‌های قبل، باعث شده این گوشی به یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری کوچک تبدیل شود. برای خرید قسطی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی قلم سامسونگ s23 ultra

یکی از امکانات دیگر این گوشی قلم آن می‌باشد که تغییرات چندانی با سری‌های قبلی آن نکرده است. شاید این قلم برای خیلی از کاربران کاربرد خاصی نداشته باشد. اما قابلیت‌های بسیاری را به گوشی اضافه می‌کند. قابلیت‌هایی مثل یادداشت برداری، اسکرین شات گرفتن، طراحی‌های گرافیکی و هزاران کاربرد دیگر! با خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

بررسی امنیت گوشی سامسونگ S23 Ultra

سامسونگ در این گوشی برای باز کردن قفل صفحه کلید از حسگر اولتراسونیک استفاده کرده است که این کار بدون هیچ مشکلی انجام شود. همچنین از ویژگی‌های پیشرفته تر تشخیص چهره در ساخت این گوشی به کار گرفته شده است. اما باز هم می‌توان با تصویر شخص یا وقتی که خواب است قفل گوشی را باز کرد. 

آیا گوشی سامسونگ S23 Ultra ارزش خرید دارد؟ 

این گوشی به نسبت قیمت خود ارزش بسیار بالایی دارد. با توجه به تغییراتی که در دوربین و پردازنده‌ها نسبت به رده‌های قبلی داشته است، پیشرفت قابل توجهی داشته است. اگر دنبال یک گوشی با قابلیت شارژ دهی بالا هستید که به سادگی هنگ نکند و عکس‌های با کیفیتی بگیرد، s23 ultra انتخاب شما خواهد بود. برای خرید قسطی s23 ultra به فروشگاه ابینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

شاید گوشی‌های دیگری در بازار موجود باشند که از لحاظ باتری یا پردازنده قوی‌تر از سامسونگ s23 ultra عمل کنند. اما هیچ گوشی را پیدا نمی‌کنید که همه این قابلیت‌ها را یک جا و کنار هم داشته باشد. تا حدی می‌توان گفت که تنها رقیب این گوشی در حال حاضر، iPhone 14 proMax می‌باشد.

خرید اقساطی s23 ultra سامسونگ از قسطی کلاب

برای خرید نقدی و قسطی این گوشی شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط خرید اقساطی آن و انواع دیگر کالای دیجیتال مطلع شوید. فروش قسطی گوشی‌های موبایل از جمله سامسونگ اولترا s23 در سایت قسطی کلاب با بهترین شرایط و خدمات برای راحتی هرچه بیشتر شما کاربران عزیز می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 8

خرید اقساطی اپل واچ سری 8
خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با شرایطی آسان در بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. با...

خرید گوشی Galaxy Z Fold2

خرید گوشی Galaxy Z Fold2
شرکت سامسونگ با استعدادی بی‌نظیر و فناوری استثنایی دست به طراحی و تولید یکی از خاص‌ترین تلفن‌های همراه زده است. برای خرید اقساطی ...