خرید قسطی گوشی s21 fe با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 13:33:06

اگر قصد خرید قسطی گوشی s21 fe با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s21 fe با چک


گوشی s21 fe

اگر می‌خواهید در کنار طراحی مجذوب کننده و خاص، از قدرت پردازشی بالا، دوربین‌های باکیفیت و همچنین ویژگی‌های گوناگون دیگر بهره مند شوید؛ گوشی سامسونگ s21 fe مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود. در ادامه متن با ما همراه باشید تا این گوشی قدرتمند را با هم بررسی کنیم. همچنین توجه داشته باشید که در آخر این متن با شرایط خرید قسطی گوشی s21 fe نیز آشنا می‌شویم.

طراحی سامسونگ s21 fe

ظاهر گوشی سامسونگ s21 fe بسیار زیبا و منحصر بفرد می‌باشد. این کالای دیجیتال 177 گرم وزن دارد. همچنین ابعاد این گوشی 155.7 در 74.5 میلی متر است. در کنار هم قرار گرفتن ابعاد مناسب و همچنین وزن مطلوب، باعث می‌شود تا در حین کار کردن با این گوشی اذیت نشوید. این کالای دیجیتال در رنگبندی‌های زیتونی، مشکی، بنفش و سفید موجود می‌باشد. قسمت جلویی گوشی s21 fe از شیشه گوریلا گلس ویکتوس ساخته شده است. پشت این گوشی پلاستیکی است و فریم آن نیز از فلز آلومینیوم بهره گرفته است.   

نرم افزار و سخت افزار گوشی سامسونگ s21 fe

رابط کاربری گوشی سامسونگ s21 fe از نوع اندروید 12(به همراه one UI 4) می‌باشد. همانطور که می‌دانید این رابط کاربری به روز است و عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین پردازنده این کالای هوشمند از سرعت پردازشی بالایی بهره می‌برد. این تراشه از نوع اگزینوس 2100 می‌باشد و 5 نانومتر ضخامت دارد. این پردازنده 8 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14، عملکرد خارق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید که گوشی سامسونگ s21 fe با پردازنده اسنپ دراگون 888 5G (و پردازنده گرافیکی Adreno 660) نیز به بازار عرضه می‌شود. اما در کشور ما نسخه ضعیف تر عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پنل نمایشی این کالای دیجیتال 

نمایشگر شگفت انگیز این کالای دیجیتال از نوع Dynamic AMOLED 2X است. کیفیت این صفحه نمایش 6.4 اینچی، 2400 در 1080 پیکسل می‌باشد(تراکم پیکسلی این پنل، تقریبا 401 پیکسل در هر اینچ است). نمایشگر گوشی سامسونگ s21 fe از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از قابلیت +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های گوشی s21 fe

دوربین واید این کالای دیجیتال از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز بسیار مطلوب است و به فوکوس خودکار نیز مجهز می‌باشد. لنز اولترا واید گوشی سامسونگ s21 fe نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین لنز تله فوتو این گوشی، 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. در کل عملکرد دوربین‌های این گوشی قابل قبول است و می‌توانید عکس‌های بسیار خوبی را به کمک این دوربین‌ها ثبت کنید. با خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال

دوربین جلو(سلفی) این کالای دیجیتال از یک سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضریب اِف تعریف شده برای این لنز 2.2 است و سایز پیکسل‌های این لنز نیز به 0.8 میکرومتر می‌رسند.

باتری این کالای دیجیتال

باتری لیتیوم یونی این کالای دیجیتال 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سنسورها و قابلیت‌های این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سنسورهای مختلفی همچون شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما بهره می‌برد. همچنین توجه داشته باشید که حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار دارد و از سرعت بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s21 fe را دارید؛ ساده ترین راه، رجوع کردن به سایت معتبر قسطی کلاب می‌باشد. سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی گجت‌های هوشمند فعال است. بعد از انجام این کار(مراجعه به سایت)، برای خود حساب کاربری تشکیل دهید. سپس مراحل اعتبار سنجی را تکمیل کنید. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی کالا، می‌توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra

خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمتی مناسب مدل می 11 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی ایر پاد پرو

خرید اقساطی ایر پاد پرو
هدفون بی سیم جز بهترین و ضروری ترین وسایل دیجیتالی در دنیای امروز است. برای خرید اقساطی ایر پاد پرو به بخش هدفون در دسته بندی...