خرید قسطی گوشی s12 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:12:41

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s12 ultra دارید، پیشنهادویژه ما به شما خرید از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است. 


خرید قسطی گوشی s12 ultra


مشخصات موبایل شیائومی s12 ultra 

امروزه با خرید قسطی گوشی s12 ultra می‌توانید سریع‌تر از گذشته صاحب این کالای دیجیتال شوید. پس اگر می‌خواهید خرید خوبی را تجربه کنید تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید. می‌دانید که یکی از محصولات با کیفیت شرکت شیائومی آلترا اس 12 است که مشخصات فنی قدرتمندی را ارائه کرده است. این اسمارت فون صفحه نمایشی 6.28 اینچی دارد و رزولوشن آن 2400×1080 است. با این وجود می‌توان گفت شیائومی باکیفیت‌ترین گوشی با صفحه نمایش عالی را به بازار ارائه داد. در حالت کلی شیائومی با شرکت‌های سامسونگ و اپل به رقابت می‌پردازد. اگر تمایل دارید درباره این گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کنید تا خرید خوبی داشته باشید، بهتر است تا انتها با ما همراه باشید. 

برای خرید قسطی گوشی ultra s12 باید با ویژگی‌های این محصول آشنا باشید که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. یکی از خصوصیات این کالای دیجیتال دارا بودن دوربین اصلی عریض با رزولوشن 50 و فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. دوربین 5 مگاپیکسلی آن از دسته تله فوتو ماکرو در کنار دوربین‌های گفته شده دوربین سه گانه شیائومی را تشکیل می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی s12 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بهتر است بدانید که رزولوشن دوربین سلفی این محصول 32 مگاپیکسل است. همچنین وجود قدرتمندترین پردازنده یعنی اسنپدراگون باعث شده که شیائومی 12 مناسب بازی‌های سنگین باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به شارژر 67 واتی و باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر در ساعت اشاره کرد. توجه داشته باشید که شارژر این اسمارت فون می‌تواند باتری را در زمان 39 دقیقه‌ای کاملا شارژ کند.

عملکرد پردازشی موبایل شیائومی اس 12

از ویژگی‌های مهم برای خرید قسطی گوشی s12 ultra توجه به پردازنده و سرعت آن است. سیستم عامل این گوشی 12 و MIUI 13 است که برای پردازنده آن اسنپدراگون 8 Gen 1 در نظر گرفته‌اند. این محصول با حافظه‌های داخلی مختلف 128، 256 و 512 گیگ و با رم 8/12 روانه بازار شده‌اند. از آنجایی که عملکرد پردازشی خوبی دارد می‌توان از آن برای کارهای سنگین بدون کم‌ترین باگ استفاده کرد. هر چند برطرف شدن باگ‌های رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 زمان زیادی لازم دارد، با این وجود امکان شخصی‌سازی زیادی را فراهم کرده است. Xiaomi s12 بهینه‌سازی‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی را انجام داده تا شاهد عملکرد پردازشی عالی آن باشیم. اگر گیمر هستید و علاقه زیادی به انجام بازی‌ها دارید این گوشی با پردازنده پرقدرت عملکرد مناسبی را برای این کار خواهد داشت. 

طراحی Xiaomi s12

توجه به طراحی و خوش دست بودن موبایل در هنگام خرید اقساطی گوشی s12 ultra بسیار مهم است. طراحی این مدل با شیائومی شباهتی به نسخه‌های قبلی ندارد. قاب پشتی آن با دو مدل چرمی و شیشه‌ای مات عرضه شده است. خمیدگی لبه‌های قاب پشتی باعث شده خوش دست به نظر برسد. نسخه چرمی این گوشی حس خوبی می‌دهد و می‌توان روی کیفیت آن حساب زیادی باز کرد. به طور کلی اگر با گوشی کار زیادی دارید بهتر است از قاب آن استفاده کنید. در قاب مستطیل شکل آن نوشته ریز Leica دیده می‌شود که نشان‌دهنده همکاری لایکا و شیائومی در بخش دوربین است. فریم آلومینیومی مات قرار گرفته در اطراف این گوشی جذابیت خاصی ایجاد کرده است. در فریم سمت راست آن کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و پاور قرار دارد. میکروفون، خشاب سیم کارت، اسپیکر و درگاه تایپ سی در زیر گوشی تعبیه شده است.

خرید قسطی گوشی s12 ultra

امروزه فروش قسطی کالای دیجیتال نظیر شیائومی s12 اولترا رایج است. در این مقاله خصوصیات این محصول را به طور کامل بررسی کردیم تا خرید بهتری داشته باشید. علاوه بر این پیدا کردن مرکز خرید مطمئن نیز برای اینگونه خریدها اهمیت ویژه‌ای دارد. سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی و نقدی انواع گوشی‌های هوشمند را فراهم کرده تا با خیالی راحت خرید لذت بخشی را تجربه کنید. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید خرید اقساطی گوشی s12 ultra را با شرایط عالی انجام دهید. همچنین در این پلتفرم بزرگ قادر هستید جدیدترین محصولات را در سریع‌ترین زمان با آسان‌ترین شرایط در دسترس داشته باشید. اگر هنوز مردد هستید و سوالاتی در ذهن دارید بهتر است با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب
اگر شما نیز جز افراد علاقه مند به محصولات شرکت اپل هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم! به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...