خرید قسطی گوشی poco x4 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:03:11

یکی از گوشی‌های جدید و به روز شیائومی با نام پوکو ایکس 4 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی poco x4 با چک


گوشی poco x4

گوشی‌های موبایل کاربردی بیشتر از یک تماس تلفنی ساده و پیام متنی دارند. برای وبگردی، خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، بازی، آموزش یا هر چیزی که فکرش را کنید، از این ابزار هوشمند استفاده می‌شود. برای خرید قسطی گوشی poco x4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ما به این کالای دیجیتال وابستگی عمیقی پیدا کرده‌ایم. حتی اگر چند دقیقه گوشی موبایل از دست ما گرفته شود، دچار استرس و نگرانی می‌شویم. صد البته استفاده از گوشی برای بهبود کیفیت زندگی خوب است، اما به شرطی که از یک گزینه باکیفیت و مناسب استفاده کنید. بدون اغراق poco x4 شیائومی جزو این محصولات باکیفیت قرار دارد. آیا می‌دانستید امروزه خرید اقساطی گوشی poco x4 از آب خوردن ساده‌تر است؟ 

گوشی هوشمند پوکو ایکس فور شیائومی

شیائومی برای ورود به بازار ریسک بزرگی به خرج داد. این شرکت در حالی تولیدات گوشی خود را آغاز کرد که رقبای بزرگی را در این حوزه مقابل خود می‌دید. با این وجود این کمپانی با ساخت و معرفی محصولات باکیفیت و جذاب خود توانست تا حدودی در رقابت با رقبای قدرتمند موفق باشد. یکی از این محصولات poco x4 است که پس از رونمایی از خانواده poco x3 روانه بازار شده. گوشی‌هایی که با استقبال عمومی کاربران مواجه شده‌اند.

خانواده پوکو از شیائومی در گروه محصولات میان رده این شرکت قرار دارد. در این میان x4 با مشخصات فنی ایده آل و قیمت مناسب توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است. کالای دیجیتال جدید شیائومی قرار است جانشینی برای poco x3 باشد. البته در این مدل بسیاری از نقص‌های گوشی قبلی برطرف شده و امکانات جدیدی به گجت افزوده شده است. با خرید قسطی گوشی poco x4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات گوشی poco x4 شیائومی

نگاهی به مشخصات یکی از جدیدترین مدل‌های xiaomi می‌تواند جذابیت آن را بیشتر از قبل نمایان کند. این کالای دیجیتال با یک صفحه نمایش 6.67 اینچی به بازار عرضه شده و از فناوری Super AMOLED بهره می‌برد. رزولوشن 1080 * 2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ نمود تصاویری با کیفیت بالا است تا کاربر از کار کردن با گوشی لذت ببرد. این گوشی با برخورداری از پردازنده 64 بیتی قدرتمند سرعت بالایی در اجرای برنامه خواهد داشت و کمتر دچار کندی می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی poco x4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

Poco x4 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده که تقریبا مشابه سایر محصولات میان رده بازار است. امکان ندارد یک محصول پرچم دار شرکتی باشد، اما از شبکه 5G پشتیبانی نکند. شیائومی نیز از این شبکه برای ارتباطات بهره مند است. این محصول در زمان معرفی به اندروید 11 مجهز بوده که این مورد در نوع خود جالب است.

همانطور که می‌دانید ظرفیت باتری برای بسیاری از کاربران در اولویت است. باتری لیتیوم پلیمری این کالا با ظرفیت 500 میلی آمپر بر ساعت تا ساعت‌ها در حالت روشن باقی می‌ماند. همچنین این مدل تکنولوژیQuick charge را یدک می‌کشد. مدت زمان شارژ شدن کامل باتری تنها 41 دقیقه زمان می‌برد. 

خرید قسطی گوشی poco x4 از قسطی کلاب

با توجه به افزایش قیمت انواع کالا در بازار، روز به روز علاقه مشتریان به خرید اقساطی محصولات بیشتر می‌شود. قسطی کلاب با آگاهی از این موضوع و برای بهبود رفاه حال مشتریان خود سعی کرده بهترین و باکیفیت‌ترین کالاهای دیجیتال، صوتی و تصویری را به صورت قسط بندی شده به فروش برساند. خدمتی که مانند یک معامله دو سر برد، هم به نفع مشتری است و هم به نفع ما.

یکی از محصولات بی نظیر ما گوشی هوشمند poco x4 شیائومی است. امکان خرید نقدی و قسطی این کالا در قسطی کلاب فراهم است. برای خرید اقساطی گوشی poco x4 کافی است در طرح‌های فروش قسطی شرکت کنید:

•طرح پایا: در این طرح امکان خرید تا 50 میلیون تومان با فیش حقوقی یا جواز کسب وجود دارد.

•طرح حامی: در این طرح امکان خرید تا 80 میلیون تومان با فیش حقوقی یا جواز کسب وجود دارد.

•طرح بایچک: در این طرح امکان خرید تا 150 میلیون تومان با چک وجود دارد.

•طرح پارسیان: در این طرح امکان خرید تا 100 میلیون با کمترین میزان پیش پرداخت فراهم است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra شیائومی

خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی آیپدپرو 2021

 خرید قسطی آیپدپرو 2021
اگر قصد خرید قسطی آیپدپرو 2021 با قیمتی عالی دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...