خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/16 11:36:02

جدیدترین محصول کمپانی اپل با طراحی و کاربری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس


گوشی آیفون 14 پرو مکس

کمپانی اپل، بعد از مدت‌ها انتظار، در شهریور ماه امسال از گوشی‌های آیفون سری 14 خود، رونمایی کرد. این اقدام، برای علاقمندان به محصولات این برند بسیار هیجان انگیز بود. از این روی، بسیاری از افراد به فکر خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، آخرین پرچمدار اپل افتادند. زیرا، این محصول، نسبت به نسل های پیشین خود ارتقا چشمگیری یافته است، که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

نکاتی در رابطه با گوشی آیفون 14 پرو مکس

شما با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، با یک محصول بسیار جذاب مواجه خواهید شد. در ساختار پنل پشتی این محصول، از شیشه مات استفاده شده است، که توسط گوریلا گلس از آن محافظت می‌شود. فریم دور آن نیز، از استیل مقاوم و ضد زنگ تولید شده است. در نتیجه، این محصول علاوه بر ظاهر زیبا و خوش دستی که دارد، مقاومت بالایی نیز در برابر خط و خش و ضربه دارد.

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، یک صفحه نمایش بسیار شفاف و زنده را به شما هدیه می‌دهد. وضوح تصویر فوق العاده این نمایشگر، در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتزی آن، لذت وبگردی، اجرای بازی و تماشای فیلم را برای کاربر دو چندان می‌کند. همچنین، از نقاط قوت این گوشی می‌توان به حداکثر روشنایی 1000 نیتی آن اشاره داشت، که در زیر نور آفتاب این عدد به 2000 نیت افزایش می‌یابد.

از دیگر مزایای قابل توجه در خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، پکیج دوربین این محصول می‌باشد. در پنل پشتی آن شاهد لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق LiDAR هستیم. با استفاده از این مجموعه دوربین، کاربر قادر به ثبت تصاویر و ویدیوهای بسیار با کیفیتی بوده و حتی می‌تواند فیلم سینمایی بسازد. 

مشخصات فنی گوشی آیفون 14 پرومکس

پیش از اقدام به خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، کسب اطلاع از مشخصات فنی این کالای دیجیتال، می‌تواند به شما کمک کند.

تاریخ معرفی: شهریور ماه سال 1401
رنگ بندی: نقره‌ای، مشکی، طلایی و بنفش
وزن: 240 گرم
ابعاد: 160.7 * 77.6 * 7.9 میلی متر
ابعاد صفحه نمایش: 6.7 اینچ
نرخ تازه سازی نمایشگر: ماکزیمم 120 هرتز
کیفیت تصویر: 1290 * 2796 پیکسل
میزان تراکم پیکسلی: حدود 460 پیکسل در یک اینچ
سیستم عامل: iOS 16
پردازنده اصلی: Apple A16 Bionic (6 هسته‌ای / 4 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Apple GPU (5 هسته‌ای)
حافظه داخلی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت
حافظه اجرایی: 6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه مجزا: ندارد
رزولوشن دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل
اسپیکر: استریو دوگانه
ظرفیت باتری: 4323 میلی آمپر در ساعت
نوع باتری: لیتیوم یونی
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (25 وات)
پشتیبانی از شارژ بیسیم: دارد
دیگر قابلیت‌ها: پشتیبانی از سنسور تشخیص چهره 3D، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورت، فشارسنج، بلوتوث 5.3، GPS، هات اسپات، فناوری 5G 

جمع بندی

در این قسمت به جمع بندی نقاط مثبت و منفی در خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، می‌پردازیم:

نقاط قوت: پردازنده بسیار قوی، دوربین عالی و حرفه‌ای، نمایشگر بی رقیب

نقاط ضعف: عدم ایجاد تغییر چشمگیر در طراحی، سرعت شارژ شدن گوشی نسبت به رقبا می‌توانست بهتر باشد. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس در وب سایت قسطی کلاب

از آنجایی که، محصولات ارائه شده توسط شرکت اپل دارای اعتبار جهانی می‌باشند و همواره جزء پرطرفدارترین کالاهای دیجیتال به شمار می‌آیند؛ به مراتب، از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. در این راستا، وبسایت اینترنتی قسطی کلاب، با شرایطی بسیار ویژه، اقدام به فروش قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس کرده است. از این روی، مشتریان گرامی می‌توانند، با مطالعه شرایط و قوانین مربوط به خرید اقساطی این فروشگاه، تا سقف 150 میلیون تومان ثبت سفارش نموده و خرید خود را به انجام برسانند.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت دیجی آنلاین

سایت دیجی آنلاین
سایت دیجی آنلاین یک فروشگاه آنلاین نیست بلکه یک واسط بین کاربران و فروشگاه های آنلاین به شمار می آید. در سایت دیجی آنلاین ذکر شده است که این سایت ...

خرید اقساطی مک بوک پرو با چک

خرید اقساطی مک بوک پرو با چک
یکی از بهترین محصولات شرکت اپل با قیمتی استثنایی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی مک بوک پرو با چک به بخش لپ تاپ در دسته...