خرید اقساطی گوشی poco x3 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/9 17:39:27

اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco x3 با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی poco x3


جذاب‌ترین گوشی‌های اندرویدی  

در سال‌های اخیر تولید منحصر به فردترین مدل‌های گوشی، توسط شرکت شیائومی صورت می‌گيرند. استفاده از طرح‌های جذاب با رنگبندی گوناگون در تولید گوشی اندرویدی، افزایش چشمگیر تقاضای محصول را سبب ساز شده است. 

گوشی اندرویدی، همواره به نیاز اولیه انسان‌ها در زندگی مدرنیته تبدیل شده است. از این رو کارکرد عالی این محصول در کنار طرح جذاب و زیبا، خواست متقاضیان گوشی‌های اندرویدی می‌‌باشد. گوشی poco x3 توانسته است جزو خاص‌ترین گوشی‌های شیائومی باشد. طراحی شیک قاب پشتی این محصول و همچنین جایگاه دوربین پشتی آن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان آن قرار گرفته است. از این رو افرادی که به طرح و مدل گوشی اهمیت زیادی می‌‌دهند، با انتخاب مدل‌های سری پوکو شیائومی، لذت بی نظیری را از انتخاب آن تجربه خواهند کرد. برای خرید قسطی گوشی poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با توجه به رواج سیستم عامل اندروید 13 در بازار جهانی، گوشی poco x3 جزو گوشی‌های قدیمی به حساب می‌آید. چرا که سیستم اندروید این محصول، 10 می‌‌باشد که نسبت به اندروید 13، تفاوت سیستمی بالایی دارد. شرکت شیائومی، امکان ارتقا به اندروید 11 را برای گوشی poco x3 فراهم کرده است تا از امنیت سیستمی و رابط کاربری روان تری برخوردار گردد. در قسمت وسط قاب پشتی گوشی، لنزهای دوربین تعبیه شده‌اند که از طرح دایره‌ای با برش سطح بالایی و پایینی، برخوردار هستند. قسمت قابل توجه طرح گوشی موردنظر، جایگاه دوربین آن است که زیبایی فوق العاده‌ای را برای محصول ممکن ساخته است. با خرید اقساطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های گوشی poco x3 

گوشی poco x3 با ابعاد 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی‌متر توانسته است از خوش دست‌ترین گوشی‌های شیائومی باشد. ابعاد این محصول نسبت به سایر مدل‌های گوشی شیائومی، بزرگتر می‌‌باشد. در قسمت صفحه نمایشگر این محصول از شیشه گوریلا گلس پنج استفاده شده که از نظر شفافیت فوق‌العاده می‌‌باشد. در قسمت پشتی یا قاب گوشی هم از متریال پلاستیکی بهره گرفته شده است.

صفحه نمایشگر گوشی poco x3 با فناوری IPS LCD ارائه شده است که همواره نسبت به گوشی‌های ارائه شده در سال 2020، ارتقای کیفی مناسبی دارد. نرخ نوسازی 120 هرتزی این محصول، امکان رابطه کاربر فوق العاده روان را ممکن ساخته است. این امر در هنگام اجرای بازی‌های سنگین نیز به تایید می‌رسد. با خرید قسطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین اصلی گوشی poco x3، در مقدار 64 مگاپیکسل عرضه شده است که کیفیت تصویر فوق العاده‌ای را بدون نویز فراهم می‌آورد. لنزهای سه گانه دوربین پشتی، امکان تصویربرداری با قابلیت‌های مختلف را فراهم می‌آورد. دوربین سلفی این محصول با مقدار 20 مگاپیکسل، مورد رضایت متقاضیان این محصول قرار گرفته است. حجم باتری 5160 میلی آمپر ساعتی این محصول، در بین باتری گوشی‌های رقیب، بی نظیر می‌‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب

فروش قسطی بهترین گوشی شیائومی در فروشگاه‌های آنلاین، رواج بسیاری یافته است. سایت قسطی کلاب با شرایط خرید اقساطی گوشی poco x3، مورد توجه متقاضیان این محصول قرار گرفته است. به گونه‌ای که برای خرید قسطی گوشی poco x3، می‌‌توان به چند روش اقدام نمود. در این سایت، روش‌های مختلف پرداخت قسط و همچنین مناسب بودن قیمت خرید کالای دیجیتال، زبانزد می‌‌باشند. انتخاب بین خرید اقساطی یا خرید نقدی گوشی را می‌توانید با اطلاع از شرایط خرید اقساطی گوشی poco x3، به راحتی انجام دهید.

چرا که با خرید قسطی گوشی از این سایت، امتیاز مختلفی را نظیر برخورداری از گارانتی فروشگاه، از آن خود خواهید نمود. برای اطلاع از تضمین اصل بودن محصول و همچنین شرایط رجیستری گوشی، می‌توانید از طریق ارتباط تلفنی، با کارشناسان فروش گفتگو نمایید. خرید قسطی poco x3 به صورت آنلاین و با قیمت مناسب، امتیاز بزرگی است که توسط سایت قسطی کلاب برای مشتریان ارائه شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a

خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a
تبلت‌های سامسونگ جز برترین تبلت‌های دنیا می‌باشند و از لحاظ طراحی و کیفیت رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده‌اند. برای خرید اقساطی...

خرید موبایل بلک بری

خرید موبایل بلک بری
بلک بری یکی از معتبر ترین برندهای دنیا می باشد که در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه فعالیت می کند. اگر تمایل به خرید موبایل بلک بری دارید به بخش...