خرید قسطی موبایل poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/18 17:55:31

یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل poco f3


گوشی poco f3

گوشی پوکو f3 شیائومی یک از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های گیمینگ جهان محسوب می‌شود. در واقع اگر اهل انجام بازی‌های سنگین هستید؛ این گوشی مناسب شما است و پیشنهاد می‌کنیم فرصت خرید قسطی موبایل poco f3 را از دست ندهید. در ادامه همراه ما باشید تا گوشی شیائومی پوکو f3 را با دقت بررسی کنیم. همچنین در پایان مقاله، به نحوه خرید اقساطی موبایل poco f3 از سایت قسطی کلاب می‌پردازیم. 

طراحی poco f3

طراحی این کالای دیجیتال بسیار شیک و خاص است. گوشی شیائومی پوکو f3، 196 گرم وزن دارد. همچنین رنگبندی گوشی شیائومی poco f3 عبارتند از: سفید، مشکی، آبی و نقره‌ای. بدنه این گوشی از جنس شیشه و پلاستیک می‌باشد(قسمت جلویی و پشتی گوشی از جنس شیشه گوریلا گلس 5 می‌باشد و فریم گوشی نیز از پلاستیک ساخته شده است). ابعاد گوشی 163.7 در 76.4 میلیمتر می‌باشد. ضخامت گوشی poco f3 نیز به 7.8 میلی متر می‌رسد. برای خرید قسطی موبایل poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار

رابط کاربری گوشی پوکو f3 از نوع اندروید 11 و MIUI 12 می‌باشد. کار کردن با این رابط کاربری بسیار روان و ساده است. علاوه بر این، چیپسِت گوشی پوکو f3 از نوع اسنپدراگون 870 5G می‌باشد. عملکرد این پردازنده بسیار خوب است و می‌توانید اکثر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را بدون هیچ گونه وقفه اجرا کند. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 650 باشد.

نمایشگر این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی باکیفیت بهره می‌برد. این پنل نمایشی از نوع AMOLED می‌باشد. کیفیت تصاویر در این نمایشگر به 1800 در 2400 پیکسل می‌رسد(تراکم پیکسلی این نمایشگر، حدود 395 در هر اینچ می‌باشد). همچنین نرخ نوسازی نمایشگر گوشی پوکو f3، 120 هرتز می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های گوشی پوکو f3

دوربین استاندارد گوشی poco f3 از یک لنز 48 مگاپیکسلی(26 میلی متری) استفاده می‌کند. دوربین اولترا واید این گجت هوشمند نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. دوربین اولترا واید پوکو f3، 119 درجه از فضا اطراف را پوشش می‌دهد. دوربین ماکرو این کالای دیجیتال، 5 مگاپیکسل وضوح را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این لنز 50 میلی متری به فوکوس خودکار نیز مجهز می باشد.

دوربین سلفی گوشی پوکو اف تری

دوربین جلوی این کالای دیجیتال به یک لنز 20 مگاپیکسل مجهز می‌باشد. همچنین این لنز می‌تواند تصاویر را با وضوح 1080(و فریم ریت 60) ضبط کند. با خرید قسطی موبایل poco f3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتریpoco f3

این کالای دیجیتال دارای یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این باتری لیتیوم پلیمری از حداکثر توان شارژدهی 33 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از فناوری‌های power delivery 3 و quick charge 3+ نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از قابلیت‌هایی همچون حسگر اثر انگشت(این حسگر بر روی دکمه قفل گوشی قرار گرفته شده است)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما نیز پشتیبانی می‌کند. این کالای دیجیتال از نسخه 5.1 بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند(بلوتوث این گوشی از نوع بلوتوث کم مصرف یا LE می‌باشد). این نکته را نیز بدانید که این کالای دیجیتال از نسل پنجم اینترنت هم پشتیبانی می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی موبایل poco f3

اگر قصد خرید قسطی گوشی poco f3 را دارید؛ همین الان گوشی خود را در دست بگیرید و وارد سایت قسطی کلاب شوید(سایت قسطی کلاب، سایتی مطمئن و معتبر در زمینه فروش قسطی اجناس و کالاهای دیجیتال می‌باشد). وارد سایت شوید و بعد از تشکیل حساب کاربری، مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. همچنین بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، می‌توانید کالای مدنظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل هوآوی قسطی

موبایل هوآوی قسطی
شرکت هوآوی یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید موبایل است که محصولات آن از قیمت مناسبی برخوردارند. با این حال قسطی کلاب در بخش...

خرید قسطی گوشی s20 fe

خرید قسطی گوشی s20 fe
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ که ویژگی‌های یک پرچمدار را دارد؛ ولی در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است، گوشی s20 fe نام دارد. برای...