خرید قسطی گوشی poco c3

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:48:54

گوشی‌های برند POCO دارای تنوع بسیار بالایی هستند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. برای خرید قسطی گوشی poco c3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco c3


گوشی poco c3 

امروزه بسیاری از افراد که می‌خواهند کالای دیجیتال مانند گوشی را خریداری کنند، تمایل دارند که به صورت قسطی خرید مد نظرشان را انجام دهند. فروش قسطی موبایل مزایای زیادی برای مشتریان دارد، شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی poco c3 قدرت خریدتان را بیشتر کنید و کمی هوشمندانه‌تر خرج کنید. برای خرید این گوشی، شما باید اطلاعات تان را در مورد ویژگی‌هایی که این گوشی دارد ارتقا دهید که در ادامه ویژگی‌های اصلی گوشی poco c3 می‌پردازیم. 

گوشی poco c3 و ویژگی های آن

گوشی poco c3 یکی از محصولات پایین رده برند poco از زیرمجموعه شیائومی می‌باشد. اخیرا در رابطه با خاموشی گوشی‌های تولید شده این برند خبر‌هایی به وجود آمده بود که باعث نگرانی شده بود. باتری با کیفیت یکی از ویژگی‌های مهم این برند می‌باشد.

 این گوشی بیشتر برای کارهای روزمره و کاربری عادی مناسب است و نمی‌توان از آن همزمان برای اجرای برنامه‌ها و بازی استفاده نمود، البته اجرای بازی در گوشی poco c3 غیر ممکن نیست ولی بدون مشکل هم نخواهد بود. برای خرید قسطی گوشی poco c3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی poco c3 و امکانات و طراحی ظاهری آن

به طور معمول اولین چیزی که می‌تواند مخاطبان را برای خرید یک گوشی هوشمند متقاعد کند، طراحی و ظاهر محصول می‌باشد که شرکت شیائومی به خوبی از این موضوع آگاه بوده و طراحی‌های بی‌نظیر و زیبایی را با خلاقیت‌های خاص برای هر کدام از محصولات خود در نظر گرفته است. در poco c3 شما شاهد استفاده از بدنه مقاوم دستگاه هستید که با طراحی‌های خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است، مخاطبان را برای خرید آن تشویق می‌کند.

در این گوشی از یک نمایشگر 6.43 اینچی استفاده شده است که تقریبا 81 درصد از حجم بدنه دستگاه را پوشش می‌دهد. در این گوشی از محافظ پاندا گلس، برای اینکه هنگامی که از گوشی استفاده می‌کنید دچار آب خوردگی یا ریختن مایعات و یا ضرب دیدگی نشود استفاده شده است. در قاب کناره دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور وجود دارد که شیار مخصوص قرار گرفتن سیم کارت نیز بر روی آن قرار دارد.

این گوشی هوشمند به صورت همزمان از دو سیم‌کارت که توانایی استفاده از نسل چهارم اینترنت تلفن‌‌های همراه را دارند استفاده می‌کند. کیفیت برقراری تماس از نظر صدا و فرکانس و همچنین قدرت آنتن دهی می‌تواند یکی از مهم‌ترین نکات مثبتی باشد که در این گوشی برای ارتباطات وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی poco c3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی poco c3 در دو کانفیگ مختلف تولید شده است تا مخاطبین با توجه به درآمد و نیاز خود بتوانند یکی از این مدل‌ها را خریداری کنند. برای افرادی که می‌خواهند کارهای حرفه ای با گوشی خود انجام دهند مدل با رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگ در نظر گرفته شده است. اما برای افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری را پرداخت نمایند و همچنین برای امور سبک، از این گوشی‌ها استفاده کنند مدل با رم 3 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگ می‌تواند مناسب‌تر باشد.

یکی دیگر از نکات مثبتی که در تولید این گوشی وجود دارد، قابلیت افزایش حافظه داخلی از طریق قرار دادن کارت حافظه micro SD بر روی شیار مخصوص آن می‌باشد. با خرید قسطی گوشی poco c3 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از نظر باتری و شارژ شدن این گوشی باید بدانید دغدغه‌هایتان برای شارژکردن مداوم را، با استفاده از یک باتری 5000 میلی آمپری جدا نشدنی از بین برده است. در کنار این امکاناتی که گفته شد می‌توان به حسگر اثر انگشت که در حال حاضر جزو جدا نشدنی تلفن‌های هوشمند شده است، اشاره نمود. 

خرید قسطی گوشی poco c3

شما می‌توانید با خرید نقدی که از متعارف ترین نوع بازپرداخت برای خرید می‌باشد، لوازم مورد نیاز خود را بخرید، ولی با توجه به این که شاید همه افراد توانایی خرید نقدی نداشته باشند، قسطی کلاب برای فروش کالاها اقدام به فروش قسطی موبایل کرده است. 

شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی از فروشگاه قسطی کلاب، هزینه خرید گوشی را پرداخت کنید و کالای مورد نظرتان را تهیه نمایید. برای خرید قسطی گوشی poco c3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون سامسونگ

خرید هدفون سامسونگ
امروزه افراد زیادی از هدفون‌ها استفاده می‌کنند. برند سامسونگ تولید کننده انواع هدفون‌های باکیفیت است که می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی...

گوشی A71 سامسونگ

گوشی A71 سامسونگ
یکی از جذاب‌ترین دو دوست داشتنی‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ مدل A71 آن می‌باشد که بسیار زیبا و خوش دست است. اگر تمایل به ...