خرید قسطي گوشی s21 fe با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:06:08

یکی از برترین گوشی‌های میان رده و قیمت مناسب سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی s21 fe با چک


بررسی گوشی s21 fe

سامسونگ، پیشرو در زمینه تکنولوژی با گستره محصولات متنوع، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لوازم خانگی، از مشهورترین برندهای الکترونیکی است. ارائه خرید قسطي گوشی s21 fe و سایر کالاهای دیجیتال، این شرکت را به یک انتخاب برتر در فروش قسطی تبدیل کرده است. کیفیت برتر و محصولات متنوع سامسونگ، تجربه خریدی عالی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی گوشی s21 fe بپردازیم.

اطلاعات اولیه این گوشی

گوشی s21 fe در تاریخ 4 ژانویه سال 2022 میلادی به بازار جهانی کالای دیجیتال عرضه شد. این کالای دیجیتال در زمان عرضه با اندروید 12 وارد بازار شد. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن در دل کاربران سامسونگ شده است. رابط کاربری این کالای دیجیتال توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. 

طراحی ظاهری گوشی s21 fe

s21 fe سامسونگ دارای 177 گرم وزن است که وزنی بسیار مناسب برای یک گوشی در این بازه قیمتی می‌باشد. جالب است بدانید که جنس قاب پشتی این گوشی پرطرفدار شرکت سامسونگ از جنس پلاستیک است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دلیل استفاده پلاستیک در این کالای دیجیتال نسبتا با کیفیت و پرچمدار سامسونگ چیست؟ شرکت سامسونگ به دلیل کاهش وزن این گوشی مجبور شده است از پلاستیک در فریم عقبی گوشی نیز استفاده کند. برای خرید اقساطي گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اما جنس صفحه جلوی این گوشی شیشه است و از فناوری گوریلا گلس ویکتوس نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت سامسونگ به دلیل رقابت با شرکت اپل این گوشی را در 4 رنگ متفاوت و خاص به بازار عرضه کرد. این چهار رنگ عبارتند از:

مشکی
سفید
زیتونی
بنفش

رنگ متفاوت و خاص نمایشگر بسیار با کیفیت گوشی s21 fe

نمایشگر این کالای دیجیتال پرطرفدار توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این نمایشگر دارای کیفیت بسیار بالا بوده و توانایی پخش فیلم‌های فول اچ دی پلاس را نیز دارد. جالب است بدانید که نمایشگر همه فن حریف این گوشی باعث افزایش محبوبیت این کالای دیجیتال در بین کاربران شده است.‌ نوع صفحه نمایش این گوشی عبارت است از:

DYNAMIC AMOLED 2X این نمایشگر توانایی نوسازی تصویر با نرخ فریم 60 را دارد. یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش کیفیت این گوشی شده است، پشتیبانی نمایشگر این کالای دیجیتال از فناوری HDR10 PLUS است.

پردازنده و گرافیک

این گوشی پرچمدار سامسونگ دارای قویترین پردازنده موجود در بازار است.‌ این پردازنده شما را در اجرای بازی‌های سنگین و به روز دنیا یاری می‌کند. این گوشی در دو مدل پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه شد. مشخصات کلی این دو پردازنده عبارت است از:

•Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G.
•exynos 2100.

دوربین

دوربین گوشی Samsung Galaxy S21 FE با ویژگی‌های برجسته‌ای طراحی شده است. این دوربین دارای سه لنز با کیفیت بالا است که شامل یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز فوق‌گسترده 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی می‌شود.

این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه دارد و تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق را به تصویر می‌کشد. همچنین از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای بهبود عکس‌ها در شرایط نوری مختلف بهره می‌برد و امکانات پیشرفته‌ای نظیر تشخیص صحنه و تثبیت تصویر را فراهم می‌کند. 

خرید قسطي گوشی s21 fe و شرایط فروش اقساطی شرکت قسطی کلاب

امروزه به دلیل افزایش قیمت نقدی کالاها، خرید اقساطي گوشی s21 fe بسیار رواج پیدا کرده است. اگر شما هم به دلیل بالا بودن قیمت گوشی s21 fe  مجبور به خرید قسطي گوشی s21 fe هستید، می‌توانید از سایت قسطی کلاب کمک بگیرید. قسطی کلاب یک سایت فروش قسطی کالای دیجیتال است که در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این سایت طرح‌های خرید اقساطی متنوعی مانند: لیزینگ پارسیان، بای چک و بازنشستگان را برای خرید قسطی گوشی s21 fe فراهم آورده است که به برخی از آنها در ادامه می‌پردازیم.

طرح لیزینگ پارسیان

در سایت قسطی کلاب برای مشتریان شرایط فروش اقساطی از طرح لیزینگ پارسیان، برای خرید اقساطي گوشی s21 fe ایجاد شده است. در این طرح شما با استفاده از چک صیاد بنفش و همچنین یک چک تضمین 120 درصدی می‌توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید. مشتری در سیستم بانکی باید فاقد چک برگشتی باشد. شما با استفاده از این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهید. این طرح دارای محدودیت سنی است و اگر شما بالای 65 سال سن داشته باشید قادر به استفاده از این طرح نیستید. برای اطلاع از دیگر روش‌های فروش قسطی کالای دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 12 مینی

خرید قسطی آیفون 12 مینی
کمپانی اپل با ارائه آیفون 12 در انواع مختلف بار دیگر توجه دنیا را به خود معطوف کرده است. با خرید اقساطی آیفون 12 مینی با تخفیفی عالی به ...

فروش اقساطی گوشی اپل بدون چک

فروش اقساطی گوشی اپل بدون چک
کمپانی اپل هر ساله از گوشی های جدید خود رونمایی می کند این شرکت سعی می کند که با استفاده از فناوری های روز دنیا خریداران بیشتری را به سمت گوشی....