خرید قسطی گوشی s23 fe سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:35:38

اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی گوشی s23 fe سفته ای


گوشی پرفروش s23 fe

امروزه شرکت‌های تولید کننده کالای دیجیتال در رقابت تنگاتنگی قرار دارند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به بازار عرضه کنند. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از ابر قدرت‌های دیجیتال نیز همواره در حال طراحی، تولید و عرضه محصولات مختلف می‌باشد. یکی از مهمترین شاخه‌های محصولی این برند، گوشی‌های موبایل است که مدل s23 fe آن نیز در ماه‌های اخیر وارد بازار شد. برند سامسونگ در طراحی و ساخت گوشی‌های اندروید همیشه پیشتاز بوده و توانسته رضایت بسیاری از افراد را در ساسر جهان جلب کند. در ادامه به بررسی بیشتر این گوشی سامسونگ خواهیم پرداخت. 

طراحی و کیفیت گوشی s23 fe

قبل از خرید قسطی گوشی s23 fe به بررسی بخش‌های مختلف این مدل گوشی می‌پردازیم. نوع طراحی گوشی‌های موبایل یکی از مهمترین مواردی است که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. در مورد گوشی سامسونگ s23 fe نیز شرایط به همین صورت بود. به محض رونمایی از این مدل، اکثر کاربران، طراحی و کیفیت کلی آن را ارزیابی کردند. طراحی این مدل شباهت بسیار زیادی با مدل s23 معمولی دارد. در این مدل، دوربین‌های برآمده در فریم قبلی مقداری بزرگتر شده است و طراحی آن حالتی تخت دارد. حالت تختی که به طراحی این گوشی داده شده باعث خوش دست بودن ان برای کاربران شده است.

یکی دیگر از موارد مهم قبل از خرید اقساطی گوشی s23 fe، وزن گوشی است که حدود 209 گرم بوده و روی کاربرد آن تاثیر بالایی دارد. وزن این مدل نسبت به نمونه‌های قبل کمی بیشتر است که دلیل آن نیز کاربرد شیشه در پنل پشت گوشی می‌باشد. شیشه‌ای که در پنل پشتی این گوشی به کار رفته، حالت مات دارد و با تماس دست خیلی زود کثیف نمی‌شود. تنوع رنگ بندی نیز یکی دیگر از مواردی است که دست کاربر را در انتخاب نمونه مناسب باز نگه داشته است. انواع رنگ‌های به کار رفته در این مدل گوشی سامسونگ شامل سبز، کرم، سفید، مشکی، طلایی و بنفش می‌باشند.

ویژگی‌های نمایشگر گوشی s23 fe

بعد از اینکه به بررسی ویژگی‌های ظاهری قبل از خرید قسطی گوشی s23 fe  پرداختیم، نوبت مهمترین قسمت گوشی یعنی نمایشگر آن است. در این مدل از پنل 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن +FHD، رفرش ریت 120 هرتزی و پشتیبانی از قابلیت +HDR10 استفاده شده است. کیفیت تصویر بسیار بالا و جذابی را به کاربر می‌دهد که این ویژگی در اکثر گوشی‌های تلفن سامسونگ وجود دارد. یکی از تغییراتی که در این مدل ایجاد شده، تغییر میزان روشنایی صفحه نمایشگر است که نسبت به مدل‌های قبلی در این سری کمی بیشتر شده است.

وضعیت باتری گوشی s23 fe

کاربر هنگام خرید بهترین گوشی سامسونگ هم به بررسی باتری و وضعیت شارژ آن می‌پردازد. این شرکت در طراحی باتری مدل s23 fe از ظرفیت باتری و آداپتور نسل قبلی استفاده کرده که شرایط استاندارد و مناسبی دارد. باتری به کار رفته در این مدل، 4500 میلی آمپر است که ماندگاری آن در استفاده معمولی حدود یک شبانه روز می‌باشد. در صورت استفاده مداوم و بالا نیز میتواند به مدت 6 یا 7 ساعت ماندگاری داشته باشد. 

شرایط خرید اقساطی گوشی s23 fe از قسطی کلاب

امکان خرید قسطی گوشی s23 fe از مراکز و نمایندگی‌های مختلفی در سطح کشور وجود دارد که هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند. خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی به دلیل افزایش قیمتی که داشته‌اند، بسیار بیشتر از گذشته شده چون بسیاری از افراد شرایط خرید نقدی را ندارند. البته امکان فروش قسطی بسیاری از این مراکز نیز باعث سردرگمی خریداران شده و نمی‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند. نمایندگی‌هایی که بتوانند شرایط بهتری برای خرید مشتریانشان فراهم کنند، قطعا مخاطب بیشتری نیز خواهند داشت.

یکی از مراکز و نمایندگی‌های فعال برای خرید اقساطی گوشی s23 fe مرکز قسطی کلاب است که توانسته تسهیلات متنوعی را نیز عرضه کند. این مرکز تسهیلات مختلفی را برای بازنشستگان، کارمندان و مشاغل آزاد فراهم کرده تا بتوانند انواع کالاها را به راحتی و با بهترین شرایط خریداری کنند. میزان تسهیلاتی که توسط قسطی کلاب برای هر کدام از گروه‌ها عرضه می‌شود، متنوع بوده و شرایط مختلفی دارد. جزئیات کلی این شرایط را می‌توان از قسمت منوی اصلی سایت و بخش خرید اقساطی مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی آیفون 15

خرید اقساطی آیفون 15
جدیدترین گوشی اپل با کارایی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...