خرید قسطی گوشی s21 fe تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:25:44

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با شرایطی بی نظیر مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe تهران به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 fe تهران


گوشی s21 fe بهترین گوشی سامسونگ!

یک روش بسیار هوشمندانه برای تهیه گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد. در سال‌های اخیر به علت بالا رفتن نرخ ارز و مشکلات پیش روی واردات و هزینه‌های آن، قیمت گوشی‌های موجود در بازار بسیار بالا رفته است. خرید نقدی شاید در این شرایط از لحاظ اقتصادی مناسب نباشد. برند سامسونگ یکی از برندهای مطرح در بازار می‌باشد که رقابت بسیار شدیدی با برند اپل دارد. در برخی از موارد از لحاظ کارایی این گوشی از برند سامسونگ برتری‌های زیادی نسبت به برند اپل دارد. در ادامه این مقاله شما را با مشخصات این مدل از برند سامسونگ و نحوه خرید قسطی گوشی s21 fe تهران آشنا می‌سازیم، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. 

ویژگی‌هایی متمایز با خرید این مدل

برند سامسونگ همواره در حال تلاش برای عرضه مدل‌های کاربردی به بازار تلفن همراه می‌باشد. در این میان گوشی‌های سامسونگ s21 fe از ویژگی‌های بسیار شاخصی برخوردار هستند و همین عوامل باعث محبوبیت این مدل گردیده است. از امکانات ویژه این مدل می‌توان به صفحه نمایشگر آن اشاره کرد که حاشیه‌های بسیار کم و کیفیت تصویر بالایی دارد. با خرید اقساطی گوشی s21 fe تهران از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اندازه نمایشگر سامسونگ اس 21 اف ای 6.4 اینچ می‌باشد که نشان از خوش دست بودن آن دارد. همچنین در این گوشی از فناوری 5G استفاده شده است که جدیدترین تکنولوژی روز در بازارهای جهانی می‌باشد. باتری این گوشی نیز بسیار کاربردی و پر قدرت می‌باشد و توانایی حفظ شارژ تا 2 روز استفاده مداوم را دارد. سامسونگ اس 21 اف ای در برابر گرد و خاک و رطوبت ایمن است و از پردازنده‌ای بسیار قدرتمند برخوردار می‌باشد.

این گوشی از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز می‌باشد و در رنگبندی‌های بسیار زیبایی ارائه گردیده است. رنگ‌های سفید، یاسی، سربی و زیتونی از جمله رنگ‌های سامسونگ s21 fe می‌باشد که می‌توانید با توجه به سلیقه و خواست خود از میان این رنگ‌ها انتخاب داشته باشید. برای خرید قسطی گوشی s21 fe تهران و دیگر شهرهای ایران به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی s21 fe

در دنیای امروز خرید کالای دیجیتال یکی از نیازهای ضروری افراد است. گوشی سامسونگ اس 21 اف ای یکی از این کالاها می‌باشد که افراد زیادی طرفدار آن می‌باشند. از شاخصه‌های بارز این گوشی وجود سه دوربین قدرتمند در پشت این گوشی می‌باشد که کیفیت تصویر برداری را به شدت افزایش داده است. این دوربین‌های دارای رزولوشن 12، 8 و 12 مگاپیکسل می‌باشند. در این گوشی قابلیت فیلمبرداری و عکاسی به صورت HDR وجود دارد و با داشتن لرزش گیر اپتیکال به افراد در جهت گرفتن عکس‌های با کیفیت کمک خواهد کرد. دوربین سلفی اس 21 اف ای 32 مگاپیکسل است و قابلیت فوکوس خودکار را دارا می‌باشد و سرعت آن 60 فریم بر ثانیه است. با خرید اقساطی گوشی s21 fe تهران از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید قسطی گوشی s21 fe تهران و سراسر ایران!

خرید اقساطی در سایت‌های زیادی امکان پذیر می‌باشد، اما شرایط فروش قسطی در این سایت‌ها بسیار سخت است و از عهده بسیاری از افراد خارج است. سایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و با در نظر گرفتن کمترین سود ماهانه شرایط را برای خرید اقساطی آسان کرده است. در این سایت افراد بدون داشتن ضامن و سفته و بدون پیش پرداخت قادر به خرید گوشی می‌باشند. باز پرداخت اقساط در این سایت به صورت 3 الی 12 ماهه می‌باشد و کمترین سود در آن در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید اقساطی گوشی s21 fe تهران
 و شرایط فروش قسطی می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی redmi note 10

خرید اقساطی گوشی redmi note 10
یکی از گوشی‌های عالی و پرفروش شیائومی مدل‌های ردمی هستند. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...