خرید قسطی PS4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/15 16:52:11

پلی استیشن 4 را می‌توان جز پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا دانست. برای خرید قسطی PS4 پرو به بخشکنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی PS4 پرو



خرید قسطی PS4 پرو؛ اوقات فراغت شما را هیجان انگیز می‌کند!

یکی از لوازمی که در سال‌های اخیر استفاده از آن، محبوبیت زیادی در میان جوانان پیدا کرده است، کنسول بازی PS4 است. این کنسول بازی با هدف سرگرمی شمار زیادی از جوانان، توسط شرکت سونی روانه بازار شد. کیفیت بالای تصاویر و بازی‌های این کنسول، توانست کاربران زیادی را به خود علاقه‌مند کند. پس از استقبال بی نظیر دوست‌داران کنسول بازی، شرکت سونی با تولید پلی استیشن 4 پرو، تلاش نمود تا نسخه قبلی را با تغییر و تحولات چشمگیری به بازار جهانی عرضه نماید. البته کمپانی سونی اعلام کرده که این کنسول بازی را نمی‌توان نماینده نسل جدید کنسول‌های خانگی معرفی کرد؛ بلکه این نسخه، آپگریدی برای PS4 است.

با خرید اقساطی PS4 پرو، متوجه خواهید شد که ابعاد و وزن این کنسول بازی نسبت به PS4 بیشتر شده است. دلیل این افزایش، وجود سخت افزار قدرتمند درون این کنسول بازی است؛ سخت افزاری که بتواند بازی‌ها را با رزولوشن 4K به خوبی اجرا کند. همچنین، وجود پورت‌هایی با سرعت بالا، سرعت انتقال داده را در این کنسول بازی به شدت افزایش داده است. بعلاوه، وجود اپتیکال خروجی صدا، نقطه قوت دیگری بوده که با استقبال خوبی از سوی طرفداران بازی و سرگرمی روبرو شده است. برای خرید قسطی PS4 پرو از سایت ما، به بخش بازی سرگرمی مراجعه کرده و این کنسول بازی را با شرایط فوق العاده‌ای خریداری نمایید. 

تکنولوژی روز را با PS4 پرو تجربه کنید!

یکی از مزایای خرید اقساطی PS4 پرو، بهره‌مندی از قدرت گرافیکی بالای آن است. قدرت گرافیکی این کنسول بازی 2/4 ترافلاپس بوده که در مقایسه با پلی استیشن معمولی و اسلیم خیلی بیشتر است. فرکانس این پردازنده گرافیکی 911 مگاهرتز بوده که از نسخه قبلی 14 درصد بیشتر می‌باشد. نوع پردازنده این کنسول بازی، پردازنده جگوار، محصول کمپانی AMD است. برای خرید اقساطی PS4 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین، این کنسول بازی با فضای داخلی 1 ترابایت و برق مصرفی حداکثر 310 وات در بازار به فروش می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این کنسول بازی می‌توان به قابلیت اجرای بازی‌های PS4 روی این کنسول بازی اشاره کرد. در حقیقت، شرکت سونی اعلام کرده که بازی‌های PS4 برای کنسول PS4 پرو آپدیت شده و خود کنسول PS4 پرو دارای بازی اختصاصی نمی‌باشد.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، باید گفت که در کنسول PS4 پرو از رابط SATA III استفاده شده که امکان استفاده از هاردهای SSD را برای کاربر فراهم می‌کند. در حقیقت، سرعت این رابط، دو برابرِ نسخه قبلی خود، یعنی رابط SATA II در کنسول بازی PS4 است. 

خرید اقساطی بهترین کنسول بازی از قسطی کلاب

این روزها که خرید نقدی وسایل بازی و سرگرمی، با توجه به قیمت نجومی آنها دشوار شده است، خرید قسطی PS4 پرو، ایده‌آل ترین گزینه برای خریداران است. همین موضوع باعث شده تا ما در سایت قسطی کلاب، شرایط ویژه ای را برای فروش قسطی کنسول‌های بازی در نظر بگیریم.

با توجه به اینکه PS4 پرو یکی از کنسول‌های بازیِ پرطرفدار در میان نوجوانان و جوانان است، ما تلاش کرده‌ایم تا این محصول با کیفیت و بی‌نظیر را با شرایط خاصی برای شما عرضه کنیم. بدون تردید، با خرید اقساطی PS4 پرو از کیفیت بالای تصاویر لذت برده و لحظات هیجان انگیزی را در بازی‌های مختلف تجربه می‌کنید. چنانچه برای گذراندن اوقات فراغت به یک کنسول بازیِ با کیفیت و قدرتمند نیاز دارید، بهتر است پلی استیشن پرو را برای خرید از سایت قسطی کلاب انتخاب کنید. ما اصالت کالای فروخته شده را تضمین کرده و به شما قول می‌دهیم که از خرید خود رضایت داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 بدون ضامن

خرید قسطی ps5 بدون ضامن
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی ps5 بدون ضامن به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال

خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم با ارز دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...