خرید اقساطی موبایل A32

تاریخ انتشار:
1403/2/20 03:31:10

یکی از گوشی‌های موفق و پر فروش سامسونگ به طور حتم مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل A32


بررسی گوشی A32 سامسونگ

سامسونگ یکی از مطرح ترین برندهای تولید گوشی موبایل و کالای دیجیتال در دنیا است. عمده گوشی‌های عرضه شده توسط سامسونگ معمولا در دسته میان رده قرار می‌گیرند. گوشی A32 سامسونگ یکی از مدل‌های میان رده است که در اوایل سال 2021 به بازار عرضه شد. این گوشی از نظر سخت افزاری و فنی وضعیت مناسبی دارد و برای افرادی که به دنبال خرید قسطی موبایل A32 سطح متوسط هستند گزینه خوبی به حساب می‌آید.

بررسی فنی و سخت افزاری موبایل A32

گوشی A32 سامسونگ از لحاظ کارایی و عملکرد وضعیت خوب و قابل قبولی دارد و می‌تواند تمامی کاربردهای روزمره کاربران را به خوبی پوشش دهد. طراحی ظاهری این گوشی کاملا بر طبق مدل‌های روز دنیا انجام شده و ظاهر شیک و زیبایی دارد. برای خرید اقساطی موبایل A32 به سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.

نمایشگر گوشی A32 سامسونگ

گوشی A32 سامسونگ دارای نمایشگر 6.5 اینچی از نوع TFT LED بوده از لحاظ دوام، پایداری و مقاومت وضعیت بسیار خوبی دارد. رزولوشن نمایش تصاویر در این گوشی به صورت 2040*1080 پیکسل است و کیفیت خوبی در نمایش تصاویر دارد. در هر اینچ این صفحه نمایش حدود 400 پیکسل تعبیه شده است. نرخ نوسازی تصاویر در گوشی A32 سامسونگ حدود 90 هرتز می‌باشد. با خرید قسطی موبایل A32 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ابعاد و بدنه گوشی  

گوشی A32 سامسونگ سایز و ابعاد ایده آلی دارد. ابعاد این گوشی به صورت 15.5*7.5*0.9 سانتی متر می‌باشد. وزن گوشی حدود 185 گرم است و از این لحاظ سنگین زیادی ندارد. جنس بدنه پشت گوشی از نوع پلاستیک بوده و بدنه جلویی از نوع شیشه گوریلا گلس 5 ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه تا حد زیادی مقاوم می‌باشد. این گوشی در 4 رنگ مختلف آبی، مشکی، سفید و بنفش تولید شده است.

پردازنده مرکزی  

پردازنده یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. گوشی A32 سامسونگ دارای یک پردازنده از نوع MediATek MT6769V/CU Helio G80 می‌باشد. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی قدرتمند جهت پردازش اطلاعات و برنامه‌های مختلف است. پردازنده‌های هشت هسته‌ای توان بسیار خوبی جهت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های روز دنیا دارند. فرکانس پردازش دو هسته از آن 2 گیگاهرتز و شش هسته دیگر 1.8 گیگاهرتز می‌باشد که در حالت کلی فرکانس قابل قبولی برای اجرای برنامه‌ها است. برای خرید اقساطی موبایل A32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی و رم گوشی A32 سامسونگ

گوشی A32 سامسونگ از لحاظ میزان ظرفیت حافظه داخلی و همچنین رم به 4 دسته مختلف تقسیم بندی می‌شود. مقدار رم و حافظه در هر یک از نسخه‌های این گوشی ممکن است متفاوت باشد.  

•حافظه داخلی 64 گیگ با رم 4 گیگ  
•حافظه داخلی 128 گیگ با رم 4 گیگ
•حافظه داخلی 128 گیگ با رم 6 گیگ
•حافظه داخلی 128 گیگ با رم 8 گیگ

عموما ظرفیت حافظه 68 و 128 گیگ برای اغلب کاربران، ظرفیتی ایده آل و مناسب است و مشکلی از بابت کمبود حافظه پیش نمی‌آید. ظرفیت رم گوشی A32 سامسونگ نیز 4/6/8 گیگ می‌باشد. معمولا برای افرادی که به بازی کردن علاقه دارند، رم‌های 8 و 6 گیگ پیشنهاد می‌شود.  

دوربین‌های گوشی A32 سامسونگ

دوربین یکی از مهم ترین معیارها برای اغلب کاربران است. گوشی A32 سامسونگ دارای 4 ماژول دوربین است که به ترتیب 64، 8، 5 و 5 مگاپیکسل هستند. همچنین دوربین سلفی گوشی کیفیتی معادل 20 مگاپیکسل دارد که برای تصویر برداری بسیار مناسب است. چنانچه به دنبال خرید یک گوشی میان رده با دوربین‌های با کیفیت هستید، خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ برای شما گزینه خوبی به حساب می‌آید. 

خرید قسطی موبایل A32 سامسونگ

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی و نقدی کالای دیجیتال مانند گوشی‌های موبایل فعالیت گسترده‌ای دارد و طرح‌های خوبی جهت خرید اقساطی گوشی ارائه می‌دهد. این گوشی از لحاظ کیفیت فنی و سخت افزاری وضعیت مناسبی دارد و جزو گوشی‌های میان رده با کیفیت محسوب می‌شود. چنانچه تمایل به خرید اقساطی موبایل A32 دارید، می‌توانید از طرح‌های اقساطی قسطی کلاب استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی دیجیتال

فروشگاه اینترنتی دیجیتال
با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی و گستردگی شبکه های اجتماعی اکثر مردم ترجیح می‌دهند تا نیازهای خود را در فضای اینترنتی و به صورت غیر حضوری

خرید قسطی گوشی s21 fe

خرید قسطی گوشی s21 fe
یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ گوشی S21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...