خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفیت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:45:33

ساعت هوشمند سبب زیبا شدن و جذاب شدن استایل شما خواهد شد و کاربردهای فراوانی دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفیت

ساعت هوشمند امیزفیت

آمازفیت یک زیر برند از شرکت هوامی است که به تازگی با شرکت شیائومی همکاری می‌کند و به ساخت ساعت‌ها و مچ بندهای هوشمند این شرکت می‌پردازد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی مدل آمازفیت بیپ شیائومی نسخه گلوبال بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت در قسطی کلاب فراهم شده است.

این ساعت هوشمند قادر است تا وضعیت سلامتی، خواب و فعالیت شما را پایش نماید. هم‌چنین می‌تواند با گوشی شما همگام شود و اعلانات را به نظر شما برسد. وجود باتری 190 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم پلیمری نیز باعث می‌شود تا با یک کارکرد 45 روزه و دوام چهار ماهه مواجه باشید. 

در این ساعت هوشمند می توانید وضعیت خواب خود را بررسی کنید. همچنین با وجود مکان‌یابی پیشرفته و وجود تراشه 28 نانومتری و تراشه گلوناس به ثبت تمامی موقعیت‌های شما می‌پردازد و به مصرف انرژی شما کمک می‌کند در عین حال دقت بسیار بالایی برای این کار ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت همیشه کار کنید!

در چهار حالت محیط بسته، محیط باز، قدم زدن و سوار قادرید تا مدت زمان ورزش، سرعت و فاصله خود پایش نمایید. ضربان قلب را با جزئیات کاملی داشته باشید و به ازای هر یک کیلومتر زمان، مکان و مسافت طی شده را در نقشه و اپلیکیشن مشاهده و پیگیری نمایید. 

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند، وجود استاندارد گرد و غبار می‌باشد. همچنین مقاومت در عمق یک نیم متری آب را برای شما به ارمغان می‌آورد. به این ترتیب می‌توانید در هر شرایط آب و هوایی و ورزش‌های آبی فعالیت خود را انجام دهید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت هر روز ورزش نمایید.

این گجت با استفاده از برد 10 متری می‌تواند توسط بلوتوث با وسایل هوشمند شما ارتباط برقرار کند. زنگ‌ها، پیامک‌ها و اعلانات را به شما اعلام کند و همچنین قادرید تا از برنامه اختصاصی می‌فیت استفاده نمایید. شاید بپرسید که برنامه می فیت چیست؟ 

برنامه می فیت و برنامه نوتیفای اند فیتنس کمک می‌کنند تا بتوانید به راحتی سرعت خود را تنظیم کنید و به فعال کردن برنامه‌های کاربردی مثل واتساپ و تلگرام در آن بپردازید.

به علاوه، اعلانات بر روی ساعت شما نمایش داده شود. همچنین می‌توانید ساعت خود را کوک کنید تا زنگ بزند و به به شما اعلام کند. از طرفی تمامی فعالیت‌های شما را نشان دهد. ساعت شما را پیدا کند. 

ضربان قلب و سیکل خواب و همچنین برنامه‌های روزانه شما را روی صفحه نمایش دهد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت سلامتی خود را پایش نمایید.

به کمک صفحه نمایش مربعی یک زیبایی خارق‌العاده را تجربه کنید. صفحه مربعی به جای صفحه گرد در این ساعت به کار رفته است. یک حالت لمسی خازنی در صفحه 1.28 اینچی به همراه تراکم پیکسلی 176 در 186 دارد.

لایه منعکس کننده نور کمک می‌کند که حتی در نور خورشید نیز بتوانید به خوبی ببینید، سنسور بازخورد محیطی به تنظیم نور صفحه و میزان مصرف باتری کمک می‌کند. 

طراحی مستحکم این ساعت ناشی از پلی‌کربنات و سرامیک زیرکونیوم است و به شما کمک کند تا در برابر انواع ضربات و آسیب‌ها ساعت خود را مصون نگه دارید.

این ساعت با ضخامت 8 میلی متر و وزن سبک 32 گرمی خود در رنگ‌های مختلف عرضه شده است و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت زیبایی را احساس کنید!

سنسور ضربان قلب فعالیت و خواب شما را کنترل می‌کند. گام شمار به شما در ورزش کمک می‌کند و مانیتور مدت زمان خواب شما را سنجش می‌کند. به علاوه، بازه‌های خواب عمیق و سبک را تشخیص می‌دهد و سلامتی را برای شما تضمین می‌نماید.

خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت

برای تهیه  این ساعت هوشمند به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که این وب‌سایت تامین کالای دیجیتال به شما ارائه می‌دهد، استفاده نمایید در صورت نیاز به خریداران غیرنقدی می‌توانید توسط یکی از چهار روش موجود در سایت، اعتبار اقساطی کسب نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید ساعت هوشمند امیزفیت از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس
اگر تمایل به خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس دارید، می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی a54 سفته ای

خرید قسطی گوشی a54 سفته ای
اگر تمایل به خرید یک گوشی بالارده و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی a54 با سفته الکترونیکی یا چک...