خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:07:28

برند اسنوا بهترین کمپانی ایرانی با محصولاتی مدرن و باکیفیت است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65


تلویزیون اسنوا 65 اینچ

همه ما می‌دانیم که تلویزیون از جمله لوازم ضروری منزل می‌باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که برای خرید تلویزیون به سراغ برندهای معتبر و باکیفیت برویم. اسنوا از جمله شرکت‌های ایرانی معتبر در زمینه طراحی و ساخت تلویزیون و سایر لوازم ضروری خانه می‌باشد. به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این برند داخلی و باکیفیت خرید نمایید.

تلویزیون اسنوا 65 اینچ از جمله تلویزیون‌های محبوب و پرفروش شرکت اسنوا می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری این تلویزیون فوق العاده بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.  

صفحه نمایش استفاده شده در اين تلويزيون باکيفيت

همان گونه که از نام این تلویزیون نیز مشخص است، ابعاد صفحه نمایش آن 65 اینچ می‌باشد. این صفحه نمایش باکیفیت از نوع IPS با نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. نمايشگر تخت و 4k تلويزيون اسنوا 65 اينچ به قدری با کيفيت است که شما می‌توانيد به راحتی کنسول بازی خود را به آن متصل نموده و از انجام بازی‌های مختلف لذت ببريد. 

صفحه نمايش تلویزیون اسنوا 65 اینچ

لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد صفحه نمايش، اين تلويزيون بيشتر برای خانه‌های بزرگ مناسب می‌باشد. چرا که ابعاد صفحه نمايش تلويزيون بايد با ابعاد خانه شما همخوانی داشته باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات مختلف تلویزیون اسنوا 65 اینچ

تلویزیون اسنوا 65 اینچ، از جمله تلويزيون‌های هوشمند برند اسنوا می‌باشد. به اين معنا که شما به راحتی می‌توانيد اين تلويزيون را به اينترنت متصل نماييد. يکی ديگر از نقاط قوت تلویزیون اسنوا 65 اینچ اين است که در ساخت آن از سيستم عامل اندرويد استفاده شده است. با توجه به اين قابليت شما می‌توانيد اپليکيشن‌های دلخواه خود را بر روي اين تلويزيون نصب نماييد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

يکی ديگر از قابليت‌های تلویزیون اسنوا 65 اینچ، قابليت Mirror Screen م‌ باشد. شما با استفاده از قابليت Mirror Screen می‌توانيد گوشی تلفن همراه خود را به تلويزيون متصل نماييد. به عبارت ديگر، شما می‌توانيد صفحه نمايش گوشی خود را بر روی تلويزيون بيندازيد.

بلندگوها و پورت‌های مختلف اين تلويزيون جذاب

بلندگوهای تلویزیون اسنوا 65 اینچ مجهز به تکنولوژی دالبی می‌باشند. استفاده از اين تکنولوژی باعث می‌شود تا صدا به صورت با کيفيت در محيط پخش شود. در اين تلويزيون از 2 عدد بلندگو با توان 15 وات استفاده شده است. با توجه به اين بلندگوها، شما حتی در محيط‌های بسيار بزرگ نيز می‌توانيد بلندی صدای مناسبی را دريافت نماييد.

در اين تلويزيون فوق العاده، از 2 پورت USB و 3 پورت HDMI استفاده شده است. اين پورت‌های متنوع به شما اجازه می‌‍دهند تا به راحتی بتوانيد دستگاه‌های مختلف را به تلويزيون خود متصل نماييد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پورت‌های مختلف تلویزیون اسنوا 65 اینچ

از جمله دلايل محبوبيت تلویزیون اسنوا 65 اینچ، قيمت بسيار مناسب آن در مقايسه با برندهای خارجی می‌باشد. بنابراين می‌توانيد با پرداخت قيمتی مناسب از امکانات بسيار زياد و متنوعی برخوردار شويد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی اين تلويزيون جذاب از قسطی کلاب

قسطی کلاب يک فروشگاه اينترنتی بزرگ و معتبر می باشد. شما می توانيد انواع کالاهای مورد نياز خود را به صورت قسطی و يا نقدی از قسطی کلاب تهيه نماييد. شما عزيزان می‌توانيد برای خريد انواع لوازم خانگی و يا ساير لوازم مورد نياز خود به قسطی کلاب مراجعه کنيد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به بخش لوازم خانگی سايت قسطی کلاب مراجعه نماييد. همچنين برای اطلاع از شرايط فروش قسطی فروشگاه قسطی کلاب همين امروز به وب سايت قسطی کلاب سر بزنيد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون x.vision

خرید قسطی تلویزیون x.vision
برند ایکس ویژن برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون x.vision به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو

خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو
برند دوو جز پرطرفدارترین برندهای موجود در ایران است. برای خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...