خرید اقساطی آیپد پرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:26:55

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تبلت برند اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی آیپد پرو با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیپد پرو با چک


آیپد پرو  

خرید اقساطی آیپد پرو را با شرایط آسان بررسی کنید. ما همزمان با طرح فروش قسطی انواع متنوعی از کالای دیجیتال برند، اقدام به ارائه لوازم هوشمند اصلی اپل کرده‌ایم. این محصولات که در طرح خرید اقساطی ما قرار دارند شامل مدل‌های مختلف آیپد هستند. با اطمینان به اصالت این سری کالای دیجیتال از شرکت معتبر اپل بیایید بهترین مدل‌های آن را بررسی کنیم.

انواع تبلت به عنوان کالای دیجیتال برای سنین مختلف قابلیت استفاده دارد. این محصولات را می‌توانید در اینجا بررسی کنید. هدف ما از ارائه توضیحات جامع درباره انواع تبلت تنها فروش این محصولات نیست؛ بلکه ما به دنبال افزایش مهارت شما برای خرید و فروش بدون دغدغه جدیدترین تجهیزات هوشمند در بازار هستیم. 

آیپد پرو، محصولی جذاب از کمپانی اپل

پیش از خرید قسطی آیپد پرو این محصول را بشناسید. آیپد پرو برای اولین بار در سال 2015 به عنوان نسل جدید محصولات هوشمند اپل به بازار جهانی وارد شد. این کالای دیجیتال با نام انگلیسی iPad Pro به عنوان نوعی از رایانه‌های قابل حمل توسط کمپانی اپل طراحی گشت.

در سال‌های بعد همزمان با افزایش توسعه این کالای دیجیتال استفاده از این محصول هم افزایش یافت. طراحی نرم افزاری این محصولات در ابتدا سیستم عامل IOS بود؛ اما در سال‌های اخیر نسل جدید تبلت‌های هوشمند اپل با سیستم عامل iPadOS طراحی شده است. این موضوع که کدام تبلت برایتان کاربردی‌تر باشد را تنها نیاز خودتان مشخص خواهد کرد. اگر از این کالای دیجیتال صرفا برای تماشای فیلم و کارتن یا بازی استفاده کنید مواردی با نرم افزار و سخت افزارهای سبک‌تر هم می‌تواند برایتان مناسب باشد. در استفاده‌های تخصصی باید به مشخصات تخصصی محصول توجه زیادی داشته باشید. برای خرید اقساطی آیپد پرو با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدل‌های مختلف آیپد

انواع آیپدهایی که در فروش قسطی می‌توانید مشاهده کنید موارد زیر هستند:

1.تبلت برند اپل متعلق به سال 2018: طراحی شده در مدل iPad Pro 11 inch WiFi. ظرفیت این مدل 256 گیگابایت است. این محصول Quad LED است و بدون سیم کارت برایتان قابل استفاده خواهد بود.

2.تبلت اپل، باز هم متعلق به سال 2018: مدل iPad Pro 12.9 inch 4G است. این محصول با ظرفیت 512 گیگابایت و قابلیت نصب سیم کارت برایتان کاربردی است.

3.تبلت اپل 2020: این محصول در مدل iPad Pro 12.9 inch 4G انتخاب بی‌نظیری است. از سری مشخصات این کالای دیجیتال ظرفیت 1 ترابایتی، با سیم کارت و مقدار رم 6 گیگابایت است.

4.تبلت دیگر از کمپانی اپل متعلق به سال 2020: از سری مدل iPad Pro 12.9 inch WiFi با ظرفیت 256 گیگابایت است. این تبلت با رابط‎ Bluetooth، رم داخلی 6 گیگابایت بدون سیم کارت طراحی شده است.

5.تبلت جدید اپل متعلق به سال 2021: مدل iPad Pro 12.9 inch WiFi گزینه‌ای با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگی بدون قابلیت نصب سیم کارت در دسترس شما است.

6.تبلت بعدی از برند اپل مدل iPad Pro 12.9 inch 5G می‌باشد که در سال 2021 طراحی شده است. ظرفیت این محصول 128 گیگابایتی است. 

محاسبه مالی خرید قسطی آیپد پرو

در قسطی کلاب آسان‌ترین شرایط خرید اقساطی آیپد پرو را تجربه می‌کنید. خرید اقساطی یا نقدی در قسطی کلاب بر اساس ارائه جدیدترین مدل‌های بهترین کالای دیجیتال از برند اپل است. بر اساس قوانین رسمی در کشور ایران ما امکان فروش اقساطی انواع آیپد در جدیدترین مدل‌ها را با راه اندازی 6 درگاه آنلاین برای شما در سراسر کشور فراهم کرده‌ایم.

این شرایط برای فروش قسطی آنلاین جدیدترین مدل‌های آیپد در درگاه‌های مختلف برای شما به آسانی قابل بررسی است. توجه داشته باشید برای خرید قسطی آیپد پرو در ابتدا باید این محصول را در مدل مورد نظرتان ثبت سفارش کنید. پس از افزودن این محصول به سبد کالایتان به آسانی می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر درباره شرایط پرداخت ماهانه اطلاعات کسب کنید.

1.بای چک
2.ملت
3.پایا
4.هامرز
5.پارسیان
6.حکمت ایرانیان

برای بررسی دقیق هر کدام از مدل‌های این محصولات بر روی نام آن کلیک کرده و مشخصات فنی را با جزئیات مشاهده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x6 pro چکی

خرید قسطی گوشی poco x6 pro چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco x6 pro با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشي ایفون 14

خرید قسطی گوشي ایفون 14
اگر قصد خرید قسطی گوشي ایفون 14 با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...