خرید اقساطی هدست مخصوص بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:30:50

برای خرید اقساطی هدست مخصوص بازی با قیمتی بی نظیر به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطی هدست مخصوص بازی


هدست مخصوص بازی

هدست مخصوص بازی به یکی از ابزار ضروری برای بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است و کاربران می‌توانند از طریق این کالای دیجیتال، تجربه بهتری از بازی داشته باشند. در این مقاله به معرفی چند نمونه هدست مخصوص بازی بی‌سیم و با سیم می‌پردازیم که در میان علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی محبوب هستند. در انتها با یک سایت فروشگاهی آشنا خواهید شد که می‌توانید با مراجعه به آن برای خرید قسطی هدست مخصوص بازی با شرایط ویژه اقدام کنید. 

هدست مخصوص بازی لنوو مدل H401

این هدست شرکت لنوو که در دسته‌بندی هدست‌های با سیم قرار می‌گیرد، دو گوشی دارد و برای گیمینگ گزینه مناسبی به حساب می‌آید. H401 از پورت USB و جک 3.5 میلیمتری به عنوان رابط استفاده می‌کند و دارای میکروفون، نشانگر LED و کلید مدیریت میزان صدا است. از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به پاسخ فرکانسی 20 هرتزی و نداشتن باتری اشاره کرد. برای خرید اقساطی هدست مخصوص بازی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

هدست لنوو مدل XG01

هدست بلوتوثی لنوو مدل XG01 با 44 گرم وزن و ظرفیت باتری 400 میلی‌آمپرساعت، از هدست‌های بی‌سیم با دو گوشی محسوب می‌شود. عمر باتری XG01 در حالت مکالمه و پخش موسیقی 4 ساعت و در حالت استندبای 150 ساعت است. این هدست برای گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی مناسب بوده و در برابر آب، رطوبت و عرق مقاوم می‌باشد. هدست XG01 دارای رابط بلوتوث و نشانگر LED است. 

هدست مخصوص بازی هویت مدل HV-H2026D

استفاده راحت در طولانی مدت، طراحی ارگونومیک و نورپردازی RGB از ویژگی‌های هدست مخصوص بازی  HV-H2026D است. این هدست دارای اتصال با سیم، دو گوشی، میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا، کابل دو سر جک 3.5 میلیمتری و یک سر USB جهت تامین نور می‌باشد. برای خرید قسطی هدست مخصوص بازی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

هدست HU75 Color LED Adjustable

با استفاده از این هدست بلوتوثی هیچ‌گونه خستگی در گوش خود احساس نمی‌کنید و می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود در بازی مکالمه باکیفیتی داشته باشید. این محصول شرکت لنوو مجهز به میکرفون خارجی با قابلیت کاهش نویز، نورپردازی RGB، نشانگر LED، کابل USB 3.0 و AUX است. هدست HU75 در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و برای پخش انواع موسیقی و فایل صوتی به شکل استریو مناسب می‌باشد. با خرید اقساطی هدست مخصوص بازی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

هدست کولر مستر مدل MH752

هدست کولر مستر مدل MH752 با وزن 340 گرم و حساسیت 97 دسی‌بل که برای گیمینگ و کاربری عمومی مناسب است، از امکاناتی مانند کلید مدیریت میزان صدا برخوردار می‌باشد. این هدست از طریق سیم به دیگر سیستم‌ها متصل می‌شود و طول کابل آن به 1.5 متر می‌رسد. MH752 به میکروفون با قابلیت حذف صدای نویز محیط مجهز است و از جک 3.5 میلیمتری و پورت USB به عنوان رابط استفاده می‌کند. 

خرید قسطی هدست مخصوص بازی در سایت قسطی‌کلاب

سایت قسطی‌کلاب با فروش قسطی و نقدی هدست مخصوص بازی به عنوان یک کالای دیجیتال توجه علاقه‌مندان به بازی‌ را به خود جلب کرده است. کارمندان، صاحبان مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند در قالب سه طرح لیزینگ پارسیان، بایچک و طرح پایا برای خرید اقساطی هدست مخصوص بازی اقدام کنند. در این طرح‌ها امکان خرید اقساطی کالا تا سقف حداکثر 150 میلیون تومان از طریق چک، فیش حقوقی یا جواز کسب و با کمترین میزان پیش‌پرداخت فراهم می‌شود.

برای خرید اقساطی در سایت قسطی‌کلاب باید مراحل ثبت سفارش کالا را طی کنید. به این ترتیب که پس از ثبت‌نام در سایت، درخواست خرید اقساطی را ثبت می‌کنید.‌ با ثبت این درخواست نوبت به اعتبارسنجی می‌رسد یعنی در صورت کامل بودن مدارک لازم و تاییدیه درخواست شما، ثبث سفارش امکان‌پذیر می‌شود. 

شما می‌توانید از طریق انتخاب دسته‌بندی‌ها یا جستجو در سایت قسطی‌کلاب، سفارش خود را ثبت نمایید. پیش از ثبت سفارش، میزان اقساط و مبلغ پیش‌پرداخت نیز قابل مشاهده است. در نهایت باید با توجه به سررسید اقساط، چک خود را پاس کرده یا اقساط مورد نظر را به صورت آنلاین به حساب اعلام شده واریز کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل

خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل
برند اپل محبوب‌ترین کمپانی دنیا می‌باشد و محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...