خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2

تاریخ انتشار:
1403/2/21 20:18:39

برای خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2 با شرایطی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید. 


خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2


گوشی جذاب و پرفروش شیائومی!

چندین سال پیش، تنها افراد ثروتمند توانایی خرید تلفن همراه را داشتند. اما امروزه این کالای دیجیتال در دسترس همگان قرار گرفته است. در حال حاضر برخی شرکت‌های معتبر حتی شرایط خرید اقساطی گوشی هوشمند را فراهم نموده‌اند تا هر کسی بتواند به سادگی به آنچه می‌خواهد برسد. از جمله خرید قسطی گوشی Redmi 10 Prime 2  از برند شیائومی که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

شیائومی یکی از برندهای فعال در حوزه تولید کالای دیجیتال مانند گوشی هوشمند می‌باشد. این شرکت در ابتدا عملکرد خوبی نداشت و کیفیت گوشی‌های تولیدی این شرکت قابل رقابت با برندهایی همچون سامسونگ نبود. اما در ادامه کار با ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی، جایگاه خوبی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند پیدا کرد.

امروزه گوشی‌های هوشمند شیائومی در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. یکی از مدل‌های برند شیائومی که اخیرا وارد بازار شده است گوشی Redmi 10 Prime 2 می‌باشد. گوشی هوشمند Redmi 10 Prime 2 علاوه بر امکانات بسیار خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد و جز گوشی‌های میان رده‌ای محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی امکانات Redmi 10 Prime 2

گوشی Redmi 10 Prime 2 در سال 2022 وارد بازار عرضه شد و پس از مدت کوتاهی با امکانات خود توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. طراحی شیک و به روز این گوشی یکی از جذابیت‌های آن می‌باشد. علاوه بر آن سایز مناسب با صفحه نمایش 6.5 اینچی و وزن حدود 200 گرمی آن باعث شده که بسیار خوش دست باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی بالا بوده و در عین حال حاشیه باریک اطراف صفحه نمایش زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت و کارت حافظه خارجی را دارا است و از شبکه‌های 2G تا 4G پشتیبانی می‌کند. این یعنی بهره مندی از شبکه اینترنت پرسرعت برای علاقه مندان به اینترنت و بازی‌های اینترنتی است. سیستم عامل اندروید 11، پردازشگر قدرتمند 8 هسته‌ای و گرافیک Mali-G52 خبر از یک سیستم قدرتمند برای بازی های جذاب و با کیفیت بالا می‌دهد. گوشی Redmi 10 Prime 2 در حال حاضر با دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی و رم 4 و 6 در بازار وجود دارد. با خرید قسطی گوشی Redmi 10 prime 2 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر ویژگی‌ها

سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند دارا بودن حسگر اثر انگشت، محافظ صفحه کورنینگ گوریلاگلس 3، و باتری لیتیومی 6000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین داشتن دوربین های متعدد که امروزه بسیار ترند شده است نیز از جمله محبوبیت‌های این گوشی به شمار می‌رود. 4 دوربین در پشت و یک دوربین سلفی در جلوی گوشی طراحی شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی باعث شده که این گوشی توجه علاقه مندان به عکاسی را نیز به خود جلب کند. 

خرید قسطی گوشی Redmi 10 prime 2 با قسطی کلاب!

در شرایط فعلی جامعه که همه جا از نقدی بودن خرید صحبت می‌شود سایت قسطی کلاب شرایطی را فراهم آورده که بتوان با خرید اقساطی، کالای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنیم. تعجب نکنید. قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی گوشی شیائومی در مدل‌های مختلف نموده است. اگر می‌خواهید بیشتر با شرایط خرید اقساطی گوشی Redmi 10 Prime 2 و یا سایر لوازم مورد نیاز خود آگاه شوید کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید. کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. از ویژگی‌ها، امکانات و قیمت آن آگاه شوید. در نهایت به سادگی چند کلیک، کالای مورد نظر خود را با اطمینان به صورت قسطی خریداری نمایید.    

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی سامسونگ قسطی

گوشی سامسونگ قسطی
گوشی سامسونگ قسطی شرایط خرید این محصول را برای خریدارانش آسان تر کرده است. سامسونگ یکی از برترین و شناخته شده ترین برندها در تولید لوازم خانگی

خرید قسطي گوشی s22 ultra

خرید قسطي گوشی s22 ultra
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل s22 اولترا نام دارد. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای...